وعده‌های ضعیف به معنای از دست دادن سلامت روان است، مهم نیست که چه کسی رای را برنده شود


به گفته بسیاری از کارشناسان، انگلستان در حال تجربه یک بحران سلامت روان.

فقط در انگلستان، تقریبا 1.2 میلیون نفر در انتظار کمک سلامت روان حدود 270000 از منتظران بچه ها هستند.

بار سلامت روان ضعیف است به سرعت تشدید شد – تقریباً 120 میلیارد پوند در سال برای اقتصاد انگلستان هزینه دارد که عمدتاً به دلیل از دست دادن بهره وری است. این 5 درصد از تولید ناخالص داخلی انگلستان است.

نیاز آشکاری برای رسیدگی به مراقبت های بهداشت روان در بریتانیا وجود دارد. اگرچه اکثر احزاب در مانیفست خود برنامه‌هایی را برای مقابله با بحران ترسیم کرده‌اند، اما اکثر این اقدامات هنوز موفق نخواهند شد – صرف نظر از اینکه چه کسی برنده می‌شود.

محافظه کاران

این مانیفست حزب محافظه کار یک رویکرد دو جانبه را توصیه می کند.

اول، مانند بسیاری از احزاب، آنها وعده بودجه اضافی برای حمایت و درمان – عمدتا برای کودکان و جوانان. این به عنوان منطقی است مداخله زودهنگام می تواند از بدتر شدن برخی از مشکلات سلامت روان جلوگیری کند.

آنها همچنین قصد دارند اخیر خود را گسترش دهند شماتیک اولیه برای یک مرکز پشتیبانی برای افراد 11 تا 25 ساله در هر جامعه تا سال 2030. این مراکز به جوانان خدمات درمانی و مشاوره در مورد طیف وسیعی از مسائل ارائه می دهند. با این حال، هیچ چیز در برنامه های آنها نشان نمی دهد که آنها به جوانان در مذاکره کمک خواهند کرد شرایط اجتماعی-اقتصادی که اغلب باعث مشکلات روانی می شوند.

جنبه دوم برنامه های سلامت روان محافظه کاران مشکل سازتر است. آنها قصد دارند تغییرات قابل توجهی در مورد افرادی که می توانند واجد شرایط مزایای استقلال شخصی و پرداخت ها (PIP) باشند، ایجاد کنند. طرح حزب برای راه اندازی “هدف” بیشتر رتبه بندی PIP رد صلاحیت افراد دارای “مشکلات سلامت روان متوسط” که هنوز هم واجد شرایط کار هستند و هزینه ها را کاهش دهند.

این طرح به بیماران روانی انگ می زند و چگونگی را نادیده می گیرد مشکلات در کار و ناامنی مالی گاهی اوقات می تواند باعث یا تشدید بیماری روانی شود. به جای اینکه به مردم زمان برای بهبودی بدهد، سیاست می تواند در عوض علائم را بدتر می کند برای کسانی که مبارزه می کنند – که ممکن است در نهایت تبدیل شود بهره وری پایین تر در آینده.

کار یدی

این مانیفست کار همچنین بر سلامت روان کودک و نوجوان تمرکز دارد.

ایجاد خواهند کرد “مراکز آینده جوان”. اگرچه این مراکز عمدتاً با هدف کاهش جرایم با چاقو طراحی شده اند، اما خدمات بهداشت روانی نیز ارائه خواهند کرد. کارگر نویدبخش خدمات تخصصی سلامت روان در هر مدرسه است و قصد دارد 8500 کارمند جدید سلامت روان NHS را برای کاهش زمان انتظار استخدام کند.

کارگر تاکید می کند که رویکرد آن پیشگیرانه خواهد بود – و بیماری روانی باید در شرایطی برابر با بیماری جسمی درمان شود. با این حال، حزب کارگر توضیح نمی دهد که چگونه آن را هدف قرار می دهد پیشگیری از بیماری روانی.

حزب قول می دهد که به روز شود قانون سلامت روان کاهش تبعیض سیاه پوستان در خدمات بهداشت روان.

سیاه پوستان هستند پنج برابر بیشتر احتمال دارد به دستور بازداشت شود قانون سلامت روان نسبت به سفیدپوستان از آنجایی که قانون تعریف می‌کند که چه کسانی می‌توانند بدون رضایت از هم جدا شوند و درمان شوند، به‌روزرسانی آن تضمین می‌کند که بیماران سیاه‌پوست از استقلال، انتخاب و حمایت بیشتری در هنگام مراقبت از آنها برخوردار باشند.

لیبرال دموکرات ها

این لیبرال دموکرات برنامه‌های سلامت روان حزب احتمالاً جامع‌ترین برنامه‌های هر حزبی است – اگرچه ممکن است چیز زیادی نگوید.

یک درمانگر زن مدرسه به یک بیمار نوجوان دلداری می دهد.
اکثر احزاب متعهد شده اند که از سلامت روانی بیشتر جوانان حمایت کنند.
SeventyFour/Shutterstock

این حزب قصد دارد مراکز بهداشت روانی جوانان ایجاد کند و متخصصان بهداشت روانی بیشتری را در مدارس استخدام کند. Lib Dems همچنین می خواهند قانون سلامت روان را به روز کنند و الف را معرفی خواهند کرد کمیسر سلامت روان به نمایندگی از بیماران در سطح قانونگذاری.

لیبرال دموکرات ها قول می دهند که به پلیس کمک کنند تا با بحران های بهداشت روانی بهتر مقابله کند. آنها هدف یک ساعته را برای ارجاع افراد در بحران به خدمات بهداشت روان معرفی می کنند، آموزش های بهداشت روانی بیشتری را برای پلیس ارائه می دهند و از حضور یک متخصص بهداشت روان در هر اتاق کنترل پلیس اطمینان حاصل می کنند.

آنها نیاز به بهبود بیمارستان‌های روان‌پزشکی موجود را که در آن بیمارستان‌ها وجود دارد، تشخیص دادند شواهد سوء استفاده. آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که بیماران به مراکز درمانی ارجاع داده می شوند نزدیک خانه هایشان.

مانیفست Lib Dem به معرفی اشاره دارد سلامت روان پیشگیرانه نزدیک می شود. آنها غربالگری سلامت روان را ارائه خواهند داد مراحل کلیدی زندگی، که می تواند منجر به تشخیص زودهنگام مشکلات شود. آنها ارتباط بین بدهی و بیماری روانی را تشخیص می دهند. با این حال، مانیفست عمدتاً فاقد یک استراتژی پیشگیرانه روشن و فراگیر است.

سبزها

این تمرکز بر سلامت روان از جانب مانیفست حزب سبز پاسخگویی به نیازهای گروه های کم نمایندگی است.

برای مثال، سبزها مشاورانی را در هر مدرسه ای قرار خواهند داد و بیشتر از پیشینه هایی که نمایندگی کمتری دارند، آموزش خواهند داد. این می تواند کودکان آسیب پذیرتر را تشویق کند برای کمک گرفتن. آنها حمایت بیشتری را ارائه خواهند کرد کودکان عصبی، که می تواند از ایجاد مشکلات آینده جلوگیری کند. آنها قول می دهند که بودجه خدمات بهداشت روان را افزایش دهند تا اطمینان حاصل شود که مردم می توانند ظرف 28 روز به درمان دسترسی داشته باشند.

با کمال تعجب، سبزها چیزی در مورد رابطه بین آنها ذکر نمی کنند سلامت روان و محیط زیست – مانند مزایای سلامتی گذراندن وقت در فضای باز. این فرصت از دست رفته نشان می‌دهد که چگونه مراقبت‌های پیشگیرانه از سلامت روان در رادار سیاسی اکثر احزاب نیست.

Cymru شطرنجی، SNP و اصلاحات

این مانیفست شطرنجی Cymru به طور خلاصه به سلامت روان بپردازید – گفت که آنها از اصلاح قانون سلامت روان حمایت می کنند. آن‌ها می‌خواهند تغییراتی ایجاد کنند تا کودکان و جوانان واگرای عصبی مجبور نباشند اینقدر منتظر حمایت بمانند.

این مانیفست SNP این به طور مستقیم بر سلامت روان تأثیر نمی گذارد، اما سلامتی در حال حاضر تأثیر دارد اختیار تفویض شده. به این ترتیب، سلامت روان احتمالاً در انتخابات بعدی هولیرود با وضوح بیشتری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مانیفست اصلاحات بریتانیا به سختی درباره سلامت روان صحبت می کند. به اختصار بیان می‌کند که اشتغال برای بهبود سلامت روان «بسیار حیاتی» است، اما تفاوت‌های ظریف مرتبط با کار و سلامت روان – مانند آسیب‌های ناشی از ناامن یا کار بیهوده در مورد رفاه این اصلاحات بیان نمی کند که چگونه افراد مبتلا به مشکلات سلامت روان را به کار تضمین می کند.

کشورهای اصلاح شده که شبکه های اجتماعی می تواند مشکلات روانی مختلفی را در کودکان ایجاد کند و نوید شروع بررسی این آسیب ها را می دهد. تحقیقات نشان می دهد، با این حال، رابطه بین رسانه های اجتماعی و سلامت روان پیچیده و چند وجهی است.

پیام عمومی

همه مانیفست ها این ظاهر را ندارند استراتژی پیشگیرانه سلامت روان که موج فزاینده بیماری های روانی را متوقف خواهد کرد. با اينكه شواهد گسترده نشان دادن چگونگی مشکلات اجتماعی-اقتصادیفقدان دسترسی به طبیعت و رژیم غذایی همه این موارد بر سلامت روان ما تأثیر می گذارد، هیچ یک از مانیفست ها مستقیماً به این موضوعات نمی پردازند.

صرف نظر از اینکه چه کسی برنده می شود، بیشتر این وعده ها کمک چندانی به حل بحران سلامت روان نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید