نقشه های جدید نشان می دهد که چگونه آب و هوا در هر حوزه انتخابیه بریتانیا در حال تغییر است


در طول مبارزات انتخاباتی بریتانیا، ما با همکاران خود برای ایجاد کار کردیم یک سری کارت که نشان می دهد چگونه آب و هوا طی دو نسل گذشته در هر حوزه انتخابیه تغییر کرده است و چگونه در دهه آینده تغییر خواهد کرد.

می توانید تغییرات آب و هوایی را برای حوزه انتخابیه خود جستجو کنید و ببینید که چگونه با اقدامات محلی وعده داده شده در بروشورهای کمپین که از درب شما می آیند مقایسه می شود.

ما با استفاده از داده های ترکیبی از اداره هواشناسی و سایر خدمات ملی هواشناسی، نشان می دهد که بریتانیا، مانند سایر نقاط جهان، از دهه 1960 گرم شده است. گرمایش در جنوب شرقی بیشترین میزان را داشت و دمای خود در وست مینستر به طور متوسط ​​در طول سال یک درجه سانتیگراد افزایش یافت.

انگلستان یکی از آن ها را دید مرطوب ترین زمستان های ثبت شده در سال جاریو افزایش بارندگی های زمستانی و تابستانی در دهه های اخیر بر روی نقشه ها قابل مشاهده است.

تغییرات بارندگی زمستانی (%):

توجه: این نقشه ها به بهترین وجه روی صفحه دسکتاپ مشاهده می شوند. تغییرات گذشته تفاوت بین دوره های 30 ساله با محوریت دهه 2000 و 1970 را نشان می دهد.

شما همچنین می توانید تغییرات در آب و هوای شدید را با استفاده از نقشه ها کشف کنید. برای مثال، دمای هوا در گرم ترین روز سال با سرعت بیشتری نسبت به میانگین سالانه افزایش یافت و با افزایش موج گرمایی که در سال های اخیر کشور را گرفتار کرده بود، مطابقت داشت.

تغییرات گرمترین روز سال (درجه سانتیگراد):

سیل اغلب با بارندگی شدید در طی چند روز همراه است و افزایش می یابد بارش طوفانی 20 درصد به تغییرات آب و هوایی نسبت داده شده اند.

نقشه برداری از تغییرات بارندگی در پنج مرطوب ترین روز سال متوالی، افزایش بزرگی را در ناحیه دریاچه، ولز غربی و ارتفاعات اسکاتلند نشان داد – همه مناطقی که در سال های اخیر به شدت از سیل آسیب دیده اند.

تغییر باران در پنج مرطوب ترین روز متوالی (%):

آینده چه چیزی در انتظار شماست؟

بریتانیا در سازگاری با شرایط آب و هوایی در حال تغییر ناکام است. کمیته تغییرات اقلیمی، مشاوران رسمی دولت، دریافتند که بریتانیا فقط در شش مورد از 61 خطر شناسایی شده در بیشتر موارد، پیشرفت کافی داشته است. ارزیابی اخیر. در او تحلیل و بررسی از میان همه مانیفست ها، کربن بریف دریافت که تنها حزب کارگر به کمک به بریتانیا برای سازگاری با تغییرات آب و هوایی اشاره کرد.

اما قبل از اینکه بتوانیم مناطق محلی را با آب و هوای آینده تطبیق دهیم، ابتدا باید بفهمیم که آن آب و هوا چگونه است. این کار دشواری است زیرا مدل‌های آب و هوای جهانی – برنامه‌های رایانه‌ای که می‌توانند آب و هوا را شبیه‌سازی کنند – به زمان کامپیوتری زیادی نیاز دارند و نتایجی را به سطح تک تک کاربران ارائه نمی‌دهند. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد مناطق محلی، ما باید خروجی مدل جهانی را به مدل دیگری که به طور خاص بر تغییرات آب و هوا در مقیاس های کوچکتر متمرکز است، تغذیه کنیم.

سپس این برنامه‌ها را با تمرکز بر هر حوزه انتخابیه بریتانیا اجرا کردیم و بررسی کردیم که چگونه میانگین آب و هوای پیش‌بینی‌شده بین سال‌های 2021 و 2040 با میانگین آب و هوای واقعی بین سال‌های 1981-2010 مقایسه می‌شود (مفیدتر برای مقایسه این میانگین‌های بلندمدت، زیرا آب و هوا نسبت به سال تغییر زیادی می‌کند. به سال).

تقریباً برای هر حوزه انتخابیه، مدل ها چیزی بین 5 تا 10 درصد افزایش در بارش زمستانی را پیش بینی کردند.

تغییر پیش بینی شده در بارندگی زمستانی (%):

توجه: پیش‌بینی‌های آتی تفاوت بین شرایط میانگین بین سال‌های 2021-2040 و میانگین‌های میانگین سال‌های 1981-2010 را نشان می‌دهد.

در تابستان به جای آن وجود خواهد داشت کاهش بارندگیهرچند کمتر دراماتیک

انتظار می رود میانگین آب و هوا در طول سال 0.75 درجه سانتیگراد در بیشتر مناطق بریتانیا گرم شود. اما دمای هوا در گرم ترین روز هر سال معمولاً بیش از آن گرم می شود. این ممکن است در مناطق داخلی شهر حتی بدتر باشد، زیرا حتی این مدل‌های آب و هوایی منطقه‌ای نمی‌توانند به اندازه کافی نزدیک شوند تا تأثیر کامل را به تصویر بکشند. اثر جزیره گرمایی شهری.

تغییر پیش بینی شده در گرمترین دمای روزانه (درجه سانتیگراد):

تغییر اقلیم در این مبارزات انتخاباتی

تغییرات آب و هوایی به ویژه در مبارزات انتخاباتی قابل مشاهده نیست. این امر صلح سبز را به این سمت سوق داد یک کمپین راه اندازی کنید از مردم می خواهند که به طور خاص به نامزدهای خود اشاره کنند که آب و هوا برای آنها مشکل است.

سه دیدگاه در اینجا مهم است: گذشته و دو افق مختلف آینده. ما می‌توانیم به داده‌های آب و هوا نگاه کنیم تا ببینیم که چگونه آب و هوا قبلاً تغییر کرده است. در سطح جهانی، ما در حال حاضر با آب و هوایی مواجه هستیم که 1 درجه سانتیگراد گرمتر از دوران پیش از صنعتی شدن است، و سال گذشته این گونه بود. 1.45 درجه سانتیگراد گرمتر. انتشار گازهای گلخانه ای ما در حال حاضر جهان را به گرم شدن بیشتر متعهد می کند. با این حال، نرخی که با آن به صفر خالص می رسیم، پیامدهای مهمی بر میزان تغییر آب و هوا در قرن آینده دارد.

هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC) واکنش های آب و هوایی را به دو دسته «سازگاری» یا پرداختن به علائم و «کاهش» یا کاهش علل تغییرات اقلیمی تقسیم می کند. آنها اغلب به رویکردهای کاملاً متفاوتی نیاز دارند. به عنوان مثال، دفاع بهتر در برابر سیل برای مقابله با بارندگی های ناشی از اقلیم و تغییر به سمت انرژی های تجدیدپذیر برای کاهش استفاده از نیروگاه های گازسوز که منجر به این تشدید شده است. بیشتر بحث آب و هوا در کمپین انتخاباتی بریتانیا بر کاهش، به ویژه در حدود مخارج صفر خالص متمرکز بود.

ما این را عجیب می‌دانیم زیرا سازگاری اساساً یک موضوع محلی است و سیستم انتخاباتی بریتانیا بر مسائل محلی تأکید دارد. شاید ارائه تغییرات آب و هوایی محلی برای حوزه انتخابیه خود به شما کمک کند در انتخابات آینده سؤالات مربوطه را از کاندیداها در آستانه خانه خود بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید