قاضی می‌گوید استخدام در آینده افرادی که در جرایم جدی با «اهمیت محدود» برای مجازات محکوم می‌شوند – آیریش تایمز



یک قاضی دادگاه جنایی مرکزی روز دوشنبه در حالی که مردی را به اتهام تجاوز به زن جوان با بطری به زندان می اندازد، گفت: چشم انداز شغلی آینده یک محکوم برای دادگاه صادرکننده حکم در رسیدگی به پرونده های جدی “نگرانی محدود” است.

اظهارات آقای قاضی تونی هانت در حالی که این مرد را به مدت 9 سال زندانی کرد و سال آخر آن به حالت تعلیق درآمد، تنها سه هفته پس از بحث و جدل شدید در مورد حکم سه ساله تعلیقی که به سرباز کاتال کروتی برای حمله به ناتاشا اوبراین و بیهوش کردن او داده شد، بیان شد. .

قاضی تام اودانل از دادگاه کیفری منطقه لیمریک در هنگام صدور حکم به استخدام کروتی اشاره کرد. قاضی اودانل ضمن محکوم کردن شدید این حمله، گفت که شکی ندارد جز اینکه اگر او حکم زندان فوری برای کروتی صادر کند، دوران ارتش او به پایان خواهد رسید. این تصمیم منجر به اعتراضات و مناظره ای در Dáil شد که خانم اوبرایان از گالری بازدیدکنندگان آن را تماشا کرد.

رئیس دادسرای عمومی کشور روز جمعه به دلیل نرم‌افزاری ناروا نسبت به حکم سه‌ساله تعلیقی تجدیدنظرخواهی کرد.

در حکمی که روز دوشنبه در دادگاه جنایی مرکزی صادر شد، آقای جاستیس هانت جاناتان (جانی) موران را از تاور ویو، مولینگار، شهرستان وستمیت، به جرم تجاوز جنسی به بلاتنید رالی در سال 2019 در گالوی زندانی کرد. هر دو در آن زمان 21 ساله بودند.

آقای جاستیس هانت با اشاره به توصیه کاری موران که پس گرفته شد، گفت که مطمئن نیست که دادگاه صادرکننده مجازات تا چه حد باید کار آینده افرادی را که به خاطر جرایم جدی محکوم می شوند، در نظر بگیرد.

او گفت که مردم نباید با این ایده که دادگاه‌های صادرکننده حکم به توصیه‌های شغلی توجه زیادی دارند، «بیش از حد گمراه شوند». رفتار خوب قبلی یک فرد وقتی با اتهامات جدی در دادگاه حضور دارد، «دود می رود».

آقای جاستیس هانت همچنین به موضوع رضایت اشاره کرد و گفت که افرادی که درگیر فعالیت جنسی هستند باید در نظر داشته باشند که “اگر طرف قانون را اشتباه بگیرید” عواقب آن بسیار جدی است.

در دادگاه شنیده شد که خانم رالی پس از ملاقات با موران در جشنواره هنرهای گالوی به سوله باغی رفت. یک بار در آلونک، موران به او حمله کرد. خانم رالی از حق خود برای ناشناس ماندن چشم پوشی کرد تا موران بتواند نامش را ببرد.

در یک پرونده جداگانه، همچنین در روز دوشنبه، آقای جاستیس هانت یک پزشک 36 ساله را به جرم تجاوز به همسرش در خانه شان به زندان انداخت.

قاضی گفت که این مرد “از درک اصول و مبانی رضایت ناکام بوده” و به نظر می رسد معتقد است که “ازدواج مستلزم رضایت کلی نسبت به هر چیزی است که او می خواهد از نظر فعالیت جنسی داشته باشد”.

ثبت نام برای هشدارهای فشاری و بهترین اخبار، تجزیه و تحلیل و تفسیر را مستقیماً به تلفن خود تحویل دهید

دیدگاهتان را بنویسید