دادگاه معتقد است، دکلن اوکالاگان، وکیل دادگستری Co Roscommon باید از خدمت برکنار شود – آیریش تایمز



یک دادگاه دریافته است که دکلن اوکالاگان، وکیل منحل شده، باید به دلیل سوء رفتار حرفه ای از لیست وکلا حذف شود.

دادگاه انتظامی وکلا (SDT) به تنهایی اختیار تعلیق وکیل را ندارد، بنابراین دستور داده است موسسه حقوقی گزارش و توصیه های خود را در مورد آقای اوکالاگان به رئیس جمهور ارائه کند دادگاه عالیکه تصمیم نهایی را دارد

جاستین مک کنا، رئیس دادگاه روز سه شنبه گفت، این گزارش حاوی نظر دادگاه در مورد تناسب یا عدم تناسب آقای اوکالاگان برای عضویت در این حرفه و نظر آن مبنی بر برکناری او بود.

دادگاه متشکل از سه قاضی پس از استماع مطالبی در مورد تحریمی که قرار بود بر آقای اوکالاگان اعمال شود، پس از یافته های اخیر او مبنی بر مجرم بودن او در چهار فقره سوء رفتار حرفه ای در مدیریت فروش زمین در شرکت مایو در سال 2007، تصمیم خود را اتخاذ کرد. آقای مک کنا گفت که دادگاه با ارائه توصیه های خود، سایر یافته های سوء رفتاری که قبلاً علیه آقای اوکالاگان انجام شده بود را در نظر گرفت.

دیوان در نظر گرفت که در این مورد اعمال تحریم های کمتری مانند توبیخ یا جریمه مناسب نیست.

آقای O'Callaghan، که شرکت منحل شده Kilrane O'Callaghan & Co مستقر در Ballaghderreen، شرکت بود. روسکام، از سال 2018 به دلیل تحقیقات جامعه حقوقی در مورد مسائل عملی، به عنوان وکیل تعلیق شده است. نگرانی هایی که در گزارشی توسط یک وکیل مستقل مطرح شده است شامل این است که او هزینه های قابل توجهی از دارایی یک کودک داغدار دریافت کرده است.

تعلیق در انتظار جلسه استماع دادگاه در مورد درخواست انجمن برای تحقیق در مورد موضوعات ناشی از تحقیق آن تعیین شد. این برنامه هنوز پردازش نشده است.

ماه گذشته، دادگاه شکایت جداگانه‌ای را که در سال 2010 توسط Nirvana Property Holdings Ltd، یک شرکت تاجر تام فلمینگ، علیه آقای اوکالاگان به دلیل فروش زمین در سال 2007 مطرح شده بود، تأیید کرد.

آقای فلمینگ ادعا کرد که نیروانا قرار بود 250000 یورو برای زمین در آغادیفین، کیلکلی، از فرد پرستون تاجر متوفی دریافت کند، اما اگرچه زمین در آوریل 2007 منتقل شد، نیروانا هرگز پولی دریافت نکرد. آقای اوکالاگان بدهی 250000 یورویی به نیروانا را رد کرد و بحث کرد که این معامله “فروش” زمین است.

دادگاه در مورد چهار مورد نقض وظیفه در رابطه با انتقال زمین، از جمله ادعای اینکه آقای اوکالاگان برای فروشنده و خریدار در معامله ای که «تضاد منافع آشکار» وجود داشت، اقدام می کرد، به تخلفات حرفه ای پی برد خدمات حرفه ای و وظیفه مراقبت خود در قبال شرکت را زیر پا گذاشت.

همچنین اطلاعاتی در مورد سابقه انضباطی قبلی آقای اوکالاگان به دادگاه داده شد. او متوجه شد که در سال 1990 به دلیل 26 اتهام مجرم شناخته شده است و دادگاه عالی به او دستور داده است که به مدت سه سال زیر نظر یک وکیل با حداقل 10 سال سابقه کار کند.

دومین مورد قبلی مربوط به یک حکم دادگاه در سال 2019 است که آقای اوکالاگان به اشتباه پول مشتری را در حساب مشتری خود نگه داشته است تا به یک شرکت حقوقی دیگر برای هزینه های حقوقی و وثیقه یک مشتری نامبرده پرداخت شود.

بر اساس این یافته، دادگاه به محکومیت وی، پرداخت 10000 یورو به صندوق غرامت جامعه حقوقی و 7500 یورو برای هزینه های جامعه توصیه کرد. دادگاه گفت که هیچ سابقه ای مبنی بر پرداخت غرامت وجود ندارد.

در ارسال تحریم‌های روز سه‌شنبه، وکیل دادگستری Ruadhán Ó Ciaráin، با دستور Langsch و Cunnane Solicitors LLP، برای نیروانا، اصرار داشت که این موضوع به دادگاه عالی ارجاع شود تا آقای اوکالاگان برکنار شود.

او گفت که برخی از مسائل قبلی دادگاه در مورد آقای اوکالاگان “بسیار جدی” بود. او گفت که یافته‌های سال 1990 شامل این بود که آقای اوکالاگان به اشتباه و آگاهانه از پول مشتری برای منافع شخصی خود استفاده کرده و نامه‌ای نادرست را به قصد گمراه کردن حسابدار تحقیق کننده شرکت در پرونده مشتری قرار داده است.

وکیل دادگستری تاکید کرد که با توجه به چنین رفتاری و ماهیت آسیب پذیر مشتریان درگیر، از جمله آقای فلمینگ، که در سن 13 سالگی مدرسه را ترک کرد و از نارساخوانی رنج می برد، دادگاه باید موضوع را به دادگاه عالی ارجاع دهد، زیرا خطر برای افراد غیرعادی «به سادگی است. خیلی بالا'.

مایکل مولالی، وکیل دادگستری در ارسالی برای آقای اوکالاگان گفت که موکلش به تصمیم دادگاه در مورد استیناف نیروانا احترام می گذارد اما حقوق خود را در این زمینه محفوظ می دارد. آقای اوکالاگان با دادگاه همکاری کرده است، این مسائل از سال 2010 بر سر او گذاشته شده است و دادگاه باید در نظر بگیرد که پوشش رسانه ای “فوق العاده” آنها از نظر فشار شدید بر موکلش “مضر” بوده است. .

وکیل دادگستری استدلال کرد که رفتار نادرست یک موضوع بسیار جدی برای حرفه حقوقی است، اما وکیل دادگستری استدلال کرد که چهار یافته علیه آقای اوکالاگان “شبیه به سهل انگاری حرفه ای” است. او گفت که آقای فلمینگ یک پرونده سهل انگاری حرفه ای را حل و فصل کرد و در آن پرونده خسارت دریافت کرد.

وکیل گفت: در رابطه با موضوعات قبلی که در دادگاه مطرح شده است، موکلان و موسسه حقوقی مربوطه متحمل ضرری نشده اند و هیچ چیزی قابل قبول نیست که دادگاه این موضوع را به دیوان عالی کشور ببرد.

او افزود که حساب‌های آقای اوکالاگان از سال 2018 مسدود شده است، جامعه پرونده‌هایی را از محل کار او نگهداری می‌کند، همچنان در حال جمع‌آوری مبالغ بدهی به او است و زمانی که مسائل با جامعه حل شود، او پرداخت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید