دادگاه عالی استفاده از صلاحیت تحقیر را در پرونده های مراقبت از کودکان آسیب پذیر در نظر می گیرد – آیریش تایمز



دیوان عالی بررسی خواهد کرد که آیا استفاده از صلاحیت تحقیر در موارد نیاز دولت به مراقبت از کودکان بسیار آسیب پذیر مناسب است یا خیر.

هیئتی از قضات ارشد حکم داده اند که سؤالات «اهمیت عمومی عمومی» در یک استیناف «فوری» در برابر امتناع دادگاه عالی از اعلام اینکه توسلا با ناتوانی در نگه داشتن یک نوجوان 14 ساله بسیار آشفته، دستور دادگاه را نقض کرده است، مطرح می شود. پسر برای مراقبت ویژه در بخش

دادگاه عالی شنیده است که این پسر در معرض “خطر جدی” است و اخیراً برای بیش از 10 روز از محل اقامت خود ناپدید شده است.

هفته گذشته، دادگاه به وضعیت پنج کودک خردسال رسیدگی کرد که به دلیل کمبود مکان در واحدها که محیط های تخصصی برای تنش زدایی از رفتار 12 تا 17 ساله طراحی شده اند، دستور بازداشت ویژه دریافت کردند اما به دلیل کمبود مکان انجام نشد. – سالمندانی که در معرض آسیب هستند.

توسلا، آژانس کودکان و خانواده‌ها، می‌گوید که نمی‌تواند برای همه کودکانی که به آن‌ها نیاز دارند، به دلیل ناتوانی در جذب کارکنان کافی، تخت‌های مراقبت ویژه فراهم کند.

سوء مصرف الکل و مواد مخدر، استثمار، جرم و جنایت و آسیب، مسائلی هستند که اغلب در زندگی کودکان در فهرست مراقبت ویژه دادگاه عالی مطرح می شوند. شنیده شده است که یک دختر خردسال که اخیراً به یک مکان نیاز داشت توسط مردان مسن تر مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته است.

آقای قاضی جان جردن از دادگاه عالی دریافت که شکایت توهین آمیز پسر 14 ساله که از طریق مادرش شکایت کرده بود، از رویه صحیح پیروی نمی کرد. قاضی به یک قانون دادگاه استناد کرد که می گوید شاکی که به دنبال استناد به صلاحیت اهانت است باید درخواستی برای “نگه داشتن” شخصی که ادعا می شود در حقارت است، ارائه دهد.

مادر در تلاش برای درخواست تجدید نظر علیه این موضوع، استدلال کرد که او به دنبال ضمیمه کردن و زندانی کردن هیچ یک از کارکنان توسلا نبوده است زیرا ادامه نقض دستورات مراقبت ویژه یک “شکست نهادی” است. وکلای او گفتند که هدف قرار دادن شخص خاصی مناسب به نظر نمی رسد.

او از دادگاه عالی می‌خواهد که راه حل‌های موجود برای طرف‌هایی را که می‌خواهند مطمئن شوند توسلا از دستورات دیوان عالی تبعیت می‌کند، روشن کند. او پرسید که آیا تنها اقدام زندانی کردن نماینده این موسسه است؟ درخواست او توسط پدر پسر و وکیل تعیین شده توسط دادگاه حمایت شد. توسلا استدلال کرد که دادگاه عالی هیچ اشتباه قانونی در تصمیم خود مرتکب نشده است.

سه قاضی دیوان عالی تصمیم گرفتند که این استیناف «فوری» و به اندازه کافی مهم است که اجازه دور زدن دادگاه تجدیدنظر میانی را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید