دادگاه رسیدگی می کند – ایریش تایمز، مردی دوست گیمر را در جریان درگیری به خاطر ثبت مرگ و میر ناشی از کووید-19 با چاقو زد.



به گفته دادگاه کیفری منطقه مولینگار، اختلاف آنلاین بین دو بازیکن بازی ویدیویی بر سر ضبط مرگ‌های کووید-19 منجر به چاقوکشی شد.

دوستان سابق ویلیام کاف و روری فاگان قبل از حادثه در موت، کو وستمیت در 30 دسامبر 2020، در خانه هایشان در پلی استیشن Battlefield V بازی می کردند.

وقتی آقای فاگان که در چرچ لین زندگی می کرد، به خانه کافه در اسلیو روآ رفت و در جریان یک درگیری سه ضربه چاقو خورد، اختلاف لفظی به خشونت تبدیل شد. کافه (49) که با وثیقه به سر می برد، در ارتباط با حمله با چاقو به حمله اعتراف کرد.

گاردا هیلی فولی گفت این زوج که به مدت پنج سال از طریق بازی یکدیگر را می شناختند، درباره ویروس کرونا به صورت آنلاین صحبت کرده بودند اما «در مورد تعداد و نحوه ثبت مرگ و میرها اختلاف نظر داشتند».

آقای فغان شروع به داد و فریاد کرد و متهم به او گفت لعنت کن. کاف ادعا کرد که آقای فاگان، پدر دو فرزند، به او هشدار داده است که “هرگز به من نگو ​​بیرون وگرنه پایین می آیم و تو را از پنجره بیرون می کشم”. با این حال، کاف به او گفت که دوباره آنجا را ترک کند و منتظر ماند تا آقای فاگان به خانه اش برسد، که پنج دقیقه بعد این کار را انجام داد.

کاف ادعا کرد که چاقو را به عنوان یک عامل بازدارنده در اختیار داشته است زیرا می‌دانست که آقای فاگان از او عصبانی و قوی‌تر است. او به Gardaí گفت که آقای فاگان او را گرفت و مشت کرد. او گفت که به آقای فگان گفته است که او را رها کند وگرنه او را با چاقو خواهند زد. کاف گفت که او معتقد است که او یک بار به زیر شانه آقای فاگان ضربه زده است و او قصد نداشت آسیب جدی وارد کند.

با این حال، دادگاه شنیده بود که او سه ضربه چاقو به آقای فگان زد و سینه راست، بالای شکم و کمر او را سوراخ کرد. آقای فاگان خونریزی شدید داشت اما خود را به خانه دوست دخترش رساند و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

کیو، یک آجرکار سابق، سابقه محکومیت قبلی نداشته و از آن زمان توجه پلیس را به خود جلب نکرده است. او به دادگاه گفت که اشتباه می کند و واقعا متاسف است.

آقای فاگان، یک کارمند داروسازی، در جلسه دادگاه شرکت نکرد اما در بیانیه‌ای که قربانی قربانی شد گفت که خوش شانس بوده که به بیمارستان رسیده است. او گفت که از شک و تردید کاف در مورد کووید-19 که فقط قصد ضربه زدن به او را داشت، عصبانی شده است و نمی تواند بفهمد که چرا چاقو به دست دارد.

گاردا فولی گفت که آقای فاگان به خاطر این حادثه با اتهامات نظم عمومی در دادگاه منطقه مواجه است.

او با جان شورت اس سی موافق بود و از اینکه کاف و فاگان «در لحظه ای از رفتار عجیب و غریب گرفتار شده بودند، با توجه به اینکه در آن زمان در تنگنای قرنطینه دوم بودیم» موافقت کرد.

قاضی کینان جانسون درخواست یک گزارش پزشکی تایید شده در مورد قربانی و یک گزارش آزمایشی در مورد کاف کرد. او صدور حکم را به نوامبر موکول کرد.

دیدگاهتان را بنویسید