ایرلندی تایمز، نوجوانی که در تصادف اسکوتر برقی کشته شد، به خاک سپرده شد



آخرین وداع تکان دهنده برای گیلبرت کالینز 15 ساله که در آن مرد تصادف اسکوتر الکترونیکی که او همچنین جان دوست نزدیکش Awu Idris را در روز سه شنبه در محله محلی او در Ballybeg، Waterford انجام داد.

صدها نفر از عزاداران به خانواده کالینز، به رهبری پدرش بابی، مادر رونکه، برادران مارولوس و آلبرت و خواهر پریس، به خانواده کالینز ملحق شدند و با نوجوانی خداحافظی کردند که “احساس انرژی برای هر کاری” او به ارمغان آورد.

در داخل قبرستان کیلبری، هم تیمی هایش پیراهن باشگاه فوتبال واترفورد کریستال را که دوستشان در راه رسیدن به قبرش با افتخار می پوشید، پوشیدند. بسیاری از همکلاسی های او از کالج جامعه سنت پل نیز در کنار ماشین نعش کش به محل استراحت او رفتند.

خواهر او پریسوس، گیلبرت را نوجوانی توصیف کرد که “پر انرژی” و “بسیار مورد علاقه همه خانواده اش” بود.

او گفت: «او از توجهی که می‌خواهد به دست آورد لذت می‌برد و به همه ما می‌خندد.

او به نقل از کتاب پیدایش، اضافه کرد: «زندگی گیلبرت کوتاه بود، اما ما همیشه خاطراتی را که او برایمان به یادگار گذاشت، گرامی خواهیم داشت. من نگهبان برادرم هستم. من همیشه دوستت خواهم داشت و با افتخار نام تو را به زبان خواهم آورد. یاد تو در همه ما زنده خواهد ماند.»

پدرش بابی نیز در مراسم سخنرانی کوتاهی کرد و از جامعه محلی و همه دوستان گیلبرت برای حمایتشان تشکر کرد.

قبل از اینکه بقایای گیلبرت برای خاکسپاری به قبرستان برده شود، برادرش مارولوس در مراسم تشییع جنازه ادای احترام کرد. او گفت: گیلبرت احتمالاً از من می‌پرسد، چرا گریه می‌کنم؟ من نمی توانم گیلبرت را بدون اینکه او را در حال لبخند زدن یا خنده تصویر کنم ببینم. همه ما باید قدر عزیزان خود را بیشتر بدانیم زیرا در این زندگی هرگز نمی دانیم چه اتفاقی می تواند بیفتد.”

مراسم خاکسپاری او ادریس روز پنجشنبه است.

دیدگاهتان را بنویسید