ارزیابی سود می تواند جانبازان را دوباره آسیب ببیند. ما با بیش از 100 نفر صحبت کردیم تا دریابیم که چگونه می توان این روند را بهبود بخشید


هرکسی که ارزیابی مزایا را انجام داده و سپس منتظر شنیدن این تصمیم بوده است، استرسی را که می تواند ایجاد کند، خواهد دانست. این فرآیند برای تولید الف پیدا شد عدم اعتماد و بر برخی مدعیان تأثیر منفی بگذارد.

دولت پیشتر پیشنهاد ساده‌سازی و منطقی‌سازی ارزیابی را داده بود سیستم. بعد از کار با جانبازان ارتش، می‌گوییم اصلاحات باید بر اساس اصول باشد تمرین آگاه از تروما.

این نوع مراقبت دانش مربوط به تروما را در طراحی خدمات گنجانده است و تشخیص می دهد که فرآیندهای خوب می توانند از تعامل حمایت کنند و در عین حال از آسیب به افراد آسیب پذیر جلوگیری کنند. در بریتانیا، اسکاتلند با برنامه ملی تبدیل تروما.

متقاضیان در سن کار با مشکلات سلامتی یا معلولیت طولانی مدت توسط ارزیابی می شوند ارزیابی عملکرد، که تعیین می کند که آیا شخصی استحقاق دریافت اعتبار جهانی و کمک هزینه اشتغال و تامین اجتماعی (ESA) را دارد یا خیر. همچنین یک نیازسنجی حمایتی جداگانه وجود دارد که واجد شرایط بودن آنها را تعیین می کند پرداخت های استقلال شخصی (PIP).

ارزیابی ظرفیت کاری به این می پردازد که چگونه یک وضعیت یا ناتوانی بر توانایی مدعی برای انجام وظایف تأثیر می گذارد. برای تعیین اینکه آیا کسی می تواند کار کند یا به دنبال کار باشد استفاده می شود.

همچنین میزان مزایای بیکاری که افراد دریافت خواهند کرد و شرایط مربوط به آنها را تعیین می کند. ارزیابی PIP در مورد واجد شرایط بودن پول برای پوشش برخی از هزینه های اضافی زندگی آنها است.

را اداره کار و بازنشستگی ارزیابی سود را به سازمان هایی که متخصصان بهداشت را برای ارائه توصیه ها استخدام می کنند، برون سپاری می کند. مقامات دپارتمان (معروف به تصمیم گیرندگان) سپس تصمیم می گیرند که آیا غرامت دریافت کنند یا خیر.

برای جانبازان، این می‌تواند بخشی از فرآیند ارزیابی پس از خدمت، و اخیراً ما باشد گزارشبا همکاری محققان دکتر سلیا هاینز، فیلیپ مارتین و دکتر جو پاردو ایجاد شد و برخی در مورد این فرآیندهای مختلف دچار سردرگمی شدند.

همراه با سیستم اصلی، جانبازان نیز می توانند رتبه بندی برای طرح بازنشستگی نظامیبر طرح غرامت نیروهای مسلح و در پرداخت برای استقلال نیروهای مسلح.

اینها ارزیابی های جداگانه می تواند باعث سردرگمی در مورد آنچه ارزیابی می شود و اضطراب در مورد تکرار فرآیندها شود.

همانطور که یکی از جانبازان توضیح داد: “حتی وزارت دفاع موافقت کرد که بیشتر شرایط پزشکی من ناشی از خدمت من است، اما پس از آن مجبور شدم برای ارزیابی ESA و PIP بروم، حتی اگر شواهد ملموسی وجود داشت که بگوید من این موارد را دارم. شرایط.”

ما همچنین با متخصصان مراقبت های بهداشتی که برای یک ارائه دهنده ارزیابی کار می کنند صحبت کردیم که این سردرگمی و همچنین اهمیت توضیح هدف ارزیابی ها را تشخیص داد. به طور خاص، آنها به حساسیت لازم هنگام توضیح این نکته اشاره کردند که “ناشایست بودن برای انجام وظیفه” (و در نتیجه مرخص شدن از نظر پزشکی) لزوماً به این معنی نیست که کسی نمی تواند در زندگی غیرنظامی کار کند.

اما برای برخی از جانبازان، استرس ناشی از ارزیابی و ارزیابی مجدد وضعیت رو به وخامت آنها برای سلامتی آنها مضر است.

یکی دیگر از جانبازان مدعی ESA به ما گفت: «سیستم من را پنج برابر بدتر از زمانی که برای اولین بار برای کمک نزد دکتر رفتم بدتر کرده است».

جمعیت کهنه سربازان متنوع است، اما در داخل مطالعه ما ما تجربیات، فرهنگ ها و شرایط بهداشتی مشترکی یافتیم. در بخشی، آنها توضیح می‌دهند که کهنه‌سربازان چگونه با سیستم مزایای جریان اصلی درگیر شده و مشکلاتی را تجربه می‌کنند.

تجارب حین خدمت می تواند تأثیری مادام العمر داشته باشد، از جمله بر سلامت روان. ما با 108 جانباز در مقاطع مختلف بین سال‌های 2017 تا 2023 صحبت کردیم. 90 نفر از آنها گفتند که بیماری روانی دارند و 74 نفر آن را به خدمات خود نسبت دادند.

اختلال استرس پس از سانحه، اضطراب و افسردگی شایع ترین شرایط گزارش شده با علائمی از جمله هوشیاری بیش از حد، کلاستروفوبیا، عصبانیت و مشکلات حافظه بودند.

فرهنگ نظامی نیز یک عامل قوی برای کسانی بود که ارزیابی سود را انجام می دادند. بسیاری برای قدرت شخصیت، استقامت و خودکفایی ارزش بیشتری قائل بودند. برای برخی، این به معنای عدم تمایل به اعتراف به نیازشان به حمایت بود.

من به عنوان یک نظامی، واقعاً افتخار می کنم. یکی دیگر از جانبازان مدعی ESA و PIP گفت: اگر من الان کمرم شکسته بود، نمی‌دانستید که کمرم شکسته است.

این ترکیبی از شرایط بهداشتی و فرهنگ عدم ​​افشا می‌تواند ارزیابی مزایا را چالش‌برانگیز کند. یکی از راه های مقابله با این امر از طریق خیریه های نیروهای مسلح است که مشاوره و راهنمایی در مورد مزایا ارائه می کنند. ما دریافتیم که این موسسات خیریه نقش مهمی در میانجیگری فرآیند ارزیابی دارند و نشان می‌دهند که چگونه هزینه‌های ناوبری سیستم مزایا اغلب به سازمان‌های دیگر منتقل می‌شود.

رویکردی مبتنی بر تروما

در داخل تحقیق ما، نمونه هایی از تمرین خوب را شنیدیم، اما داده های ما همچنین نشان می دهد که ارزیابی ها می تواند برای آسیب های جانبازان کور باشد. گاهی اوقات حتی می توانند دوباره آسیب زا باشند. این امر به ویژه زمانی صادق است که در مورد هدف ارزیابی ها، ارزیابی های مجدد و زمانی که ارزیابی کنندگان آنها تجربه جانباز را درک نمی کنند، وضوح کافی وجود ندارد.

برای برخی، آنها ممکن است در معرض ارزیابی های متعدد، هم در سیستم جریان اصلی و هم از طریق طرح های غرامت نظامی باشند. همانطور که ما داریم زودتر پیدا شداصول آگاه از تروما باید سیستم مزایای ما را هدایت کند.

این رویه خوب اخیراً توسط وزارت کار و بازنشستگی اتخاذ شده است که متعهد شده است که بیشتر شود سازمان آگاه تروما. نقش تازه تاسیس (ادغام یک رویکرد آگاه از تروما) که وظیفه معرفی تمرینات آگاه از تروما را در بخش دارد، به عنوان اولین گام مورد استقبال قرار می گیرد.

اما ما به دولت پیشنهاد می کنیم که از این هم فراتر برود. باید سازمان‌های خارجی را که ارزیابی می‌کنند تشویق کند که از این رویکرد نیز پیروی کنند.

و هر گونه اصلاحات ارزیابی که دولت جدید تصمیم به انجام آن بگیرد، باید بر اساس اصول آگاهانه تروما هدایت شود. اگرچه کار ما بر جانبازان متمرکز است، رویکردهای آگاه از تروما می تواند برای طیف وسیعی از مدعیان دگرگون کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید