ژوئیه سردتر از حد معمول شروع می شود و سرمای هوا در هفته فرا می رسد – ایریش تایمز



هوای خنک و وزش باد برای این هفته پیش بینی می شود زیرا جولای با هوای کمتر از تابستان آغاز می شود.

باران خفیف همراه با وزش بادهای ملایم تا شدید در بیشتر نقاط ایرلند در طول هفته حاکم خواهد بود که با دوره‌های خشک کوتاه تا آخر هفته همراه است. با ایرلند آشنا شدم گفت.

آب و هوا تحت تأثیر جریان های جت ناپایدار است که از غرب به شرق حرکت می کنند و باعث ایجاد شرایط بارانی و خنک تر شدن آن می شوند. پیش بینی می شود دمای هوا در هفته اول تیرماه با شرایط مرطوب و ابری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به زیر نرمال برسد. دمای هوا در روز سه شنبه بین 10 تا 12 درجه و روز چهارشنبه 14 تا 20 درجه و وزش باد ملایم تا شدید غربی خواهد بود. اما در مناطق شرقی و جنوبی ملایم تر خواهد بود.

مناطق ساحلی و تپه ماهور در اواسط هفته مه آلود است.

“پیش بینی آب و هوا برای این فصل از سال سرد است. برای تجزیه و تحلیل هفته های آینده در این ماه خیلی زود است زیرا مشخص نیست که شرایط چگونه پیش خواهد رفت. این به جهت گیری جریان های جت بستگی دارد. براندون کری، هواشناس Met Éireann گفت: هیچ شرایط طوفانی وجود نخواهد داشت، اما باد خواهد بود.

این جریان‌های جت ناپایدار این هفته بر شمال غربی ایرلند مسلط خواهند شد و شرایط به‌ویژه در روز پنجشنبه انتظار می‌رود. دما پس از آن احتمالاً بین 13 تا 17 درجه با بادهای تند در امتداد سواحل غربی و شمالی متغیر است.

هوا مطبوع و خنک تر از حالت عادی است. این الگو قرار است در طول هفته ادامه داشته باشد. در روز شنبه دوره‌های خشک مختصری وجود خواهد داشت، اما روز یکشنبه دوباره ابری خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید