مردی در قتل نامزدش در کو میث به دلیل جنون بیگناه است – ایریش تایمز



مردی تقریباً دو سال پیش به دلیل جنون، نامزدش را در خانه آنها در کو میث به قتل رسانده است.

آندری دوبرا (36 ساله)، از دادگاه Riverwalk، Fairyhouse Road، Ratoath، متهم به قتل Ioanna Michaela Pacala (30) در آپارتمان آنها در آن آدرس در تاریخ 12 نوامبر 2022 یا حدوداً در حدود 12 نوامبر 2022 است. او روز دوشنبه با یک اتهام در دادگاه جنایی مرکزی حاضر شد. .

زمانی که منشی کیفرخواست متهم را خواند و از او پرسید که چگونه اقرار کرده است، او گفت: “بی گناه” و “نمی توان مسئولیت پذیرفت”.

آقای قاضی پل مک درموت خطاب به هیئت منصفه گفت: “برای ثبت این ادعا به دلیل جنون بی گناه است”. قاضی به اعضای بالقوه منصفه اطلاع داد که آقای دوبرا و خانم پاکالا باید ازدواج کرده باشند، خانه مشترک دارند و شهروند رومانیایی هستند.

آقای قاضی مک درموت گفت که در رابطه با متهم پرونده یک مشکل سلامت روان وجود دارد.

وی افزود: “این موضوع منوط به شواهد حرفه ای در رابطه با وضعیت روحی او در آن زمان و اینکه آیا او از یک اختلال روانی رنج می برد، خواهد بود.”

قاضی به هیئت منصفه گفت که آنها برای ارزیابی حقایق پرونده دعوت خواهند شد، که به گفته او شواهد پزشکی کلیدی در رابطه با وضعیت روحی آقای دوبرا در زمان مرگ خانم پاکالا بود.

او گفت که روانپزشک مشاور دکتر برندا رایت برای دادستان شهادت خواهد داد و روانپزشک دکتر پاتریشیا کیسی برای دفاعیات شواهد ارائه خواهد کرد.

هیئت منصفه ای متشکل از شش مرد و شش زن برای استماع این محاکمه سوگند یاد کرده اند که قرار است روز سه شنبه در برابر قاضی ملانی گریلی آغاز شود و انتظار می رود تا پنج روز ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید