فیزیوتراپیست دستور داده تا دوره های آموزشی را در مورد ادعاهای “ترس انگیز” مطرح شده در طول همه گیری کووید-19 تکمیل کند – ایرش تایمز



یک فیزیوتراپیست HSE که در رویدادهای عمومی در انتقاد از واکسن‌ها، دستورالعمل‌های بهداشت عمومی و استفاده از ماسک در طول همه‌گیری کووید-۱۹ اظهارات بحث‌برانگیزی کرد، از سوی دادگاه عالی دستور داده شد تا دوره‌های حرفه‌ای و اخلاقی را بگذراند.

تحقیقات تناسب اندام برای تمرین در اوایل سال جاری نشان داد که یک سری از اتهامات سوء رفتار حرفه ای علیه آنا ماری استک ریواس به دلیل اظهارنظرهای جنجالی و “ترس آور” که او در سه نوبت جداگانه در یک دوره شش ماهه در سال 2020 به طور علنی انجام داده است، اثبات شد. به عنوان یک فیزیوتراپ و کارمند بهداشتی.

این اظهارات که توسط جی پی مک داول برای کورو، نهادی که متخصصان بهداشت و مراقبت های اجتماعی را تنظیم می کند، به دادگاه عالی ارائه شد، شامل خانم استاک ریواس نیز می شود که گفته است که “کاملاً مضحک” است که سرویس بهداشتی و دولت مردم را مجبور به پوشیدن ماسک می کنند. زمانی که آنها را بیمار می کند.

دادگاه گفت: خانم استک ریواس استدلال کرد که “پس از دو ساعت استفاده از ماسک در مدرسه، شما باعث آسیب دائمی مغزی به فرزندان خود می شوید.”

فیزیوتراپیست همچنین مدعی شد که همه گیری کووید-19 یک توطئه است و “مواد تشکیل دهنده خطرناک” در واکسن های کووید-19 وجود دارد. او استدلال کرد که دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با همه‌گیری «کودکان ما را ناقص می‌کنند یا می‌کشند».

آقای قاضی مایکل پی اوهیگینز در دادگاه عالی روز دوشنبه تحریم های توصیه شده توسط شورای کورو علیه خانم استک ریواس را تایید کرد که شامل گذراندن دوره های حرفه ای و اخلاقی او برای 12 ماه آینده و ارائه شواهدی مبنی بر انجام او می شود. او همچنین باید هزینه ها را بپردازد.

قاضی گفت که شورای کورو “در جهت نرمش اشتباه کرده است اما دلایل قانع کننده ای برای تحریم ارائه کرده است”.

خانم استک ریواس، که برای HSE با کودکان معلول در لیمریک کار می‌کند، به تحقیقات اعتراف کرد که این نظرات را در یک رویداد عمومی خارج از GPO در دوبلین در 29 ژوئن 2020 و در یک گردهمایی عمومی دیگر در مکانی نامعلوم در 19 دسامبر 2020 بیان کرده است. د و در یک مصاحبه آنلاین.

با این حال، فیزیوتراپیست که از سال 2018 ثبت نام کرده است، اظهارات خود را به عنوان سوء رفتار حرفه ای به شدت تکذیب کرد و اصرار داشت که در خارج از محل کار خود نظرات صادقانه ای را بیان می کند.

او ادعا می کند که نظراتش بر توانایی یا توانایی او برای کار به عنوان فیزیوتراپ تأثیری نداشته است و همیشه از پروتکل های HSE از جمله در مورد ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در حین کار پیروی می کند.

جورجینا فارون، رئیس هیئت تناسب اندام کورو، با اعلام تصمیم تحقیقات برای محکوم کردن خانم استک ریواس در ژانویه گذشته، گفت که یافته‌های این فیزیوتراپ جدی است.

او گفت: «این اظهارات اطلاعات نادرست یا خطر اطلاعات نادرست به مخاطبان او در مورد وجود و/یا پیشگیری از کووید-19 را به همراه داشت و به منزله ایجاد ترس در مورد این موضوعات بود.

خانم فارون علاوه بر نشان دادن بینش محدود با اعتراف به اظهار نظرهای خاصی، گفت که پزشک از رفتار او پشیمانی کمی نشان داده یا اصلاً پشیمان نشده است. خانم فارون گفت که کمیسیون پذیرفته است که او نظرات خود را خارج از چارچوب فیزیوتراپی بیان می‌کند و در محل کارش «مطابق با کووید-19» است.

در حالی که خانم فارن اذعان کرد که در آن زمان عدم قطعیت و بحث عمومی زیادی در مورد همه‌گیری کووید-19 وجود داشت، او گفت که آنها اظهارات خانم استک ریواس را توجیه نمی‌کنند بلکه آنها را در چارچوب قرار می‌دهند.

کمیسیون همچنین شواهد چندین همکار خود را که خانم استاک ریواس را یک فیزیوتراپیست خوب و وظیفه شناس با شغلی بی نقص قبل از تحقیقات توصیف کرده بودند، پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید