مردی که در شب کریسمس به سر گاردا کوبید از زندان اجتناب کرد – ایرش تایمز



مردی که در شب کریسمس به یک نگهبان حمله کرد، به حبس تعلیقی محکوم شد و به انجام بیش از 200 ساعت خدمات اجتماعی محکوم شد.

بازرس ارشد پزشکی قانونی تونی اوسالیوان به دادگاه منطقه فرموی گفت که Lenison Guimaraes Araujo (44 ساله)، از خیابان پاتریک، فرموی، کورک، به حمله ای که باعث آسیب رساندن، تهدید و رفتار توهین آمیز، ممانعت از یک افسر صلح و مستی در یک مکان عمومی می شود، اعتراف کرده است. محل. این ملی پوش برزیلی در دادگاه توسط یک مترجم پرتغالی کمک می کرد.

دادگاه شنید که Gda Mark Murphy در 24 دسامبر 2023 به یک تماس مزاحم در آدرسی در چرچ هیل، فرموی پاسخ داد. وقتی او وارد شد، آقای آرائوخو به شدت مست بود و رفتاری توهین آمیز داشت. هنگامی که گدا مورفی سعی کرد با متهم صحبت کند، او پاسخ داد: “حالا از خانه بیرون برو” و خشونت آمیز شد و به گاردا حمله کرد و چندین مشت به پهلوی سر او زد.

گدا مورفی درخواست کمک کرد و هنگامی که نگهبانان اضافی وارد شدند، آقای آرائوجو با استفاده از اسپری فلفل رام شد. سپس او را دستگیر و به ایستگاه فرموی گردا بردند.

بازرس اوسالیوان گفت که گدا مورفی در نتیجه این حمله دچار خراشیدگی و بریدگی لثه شد، اما آسیب دائمی نداشت و نیازی به مراقبت پزشکی نداشت.

سیاران اوکیف، وکیل مدافع، گفت که موکلش در آن زمان “بسیار بسیار مست” بود و چیزی در مورد این حادثه به خاطر نمی آورد. او گفت که آقای آرائوخو پذیرفت که این “رفتار ظالمانه” بوده است. او افزود که آقای آرائوجو دارای یک همسر و پنج فرزند است و به صورت تمام وقت در محل زندگی می کند

قاضی کلم رابرتز گفت آنقدر مست بودن که نمی‌دانی چه کار می‌کنی و نمی‌توانی چیزی را به خاطر بسپاری، وضعیت خوبی نیست. وی افزود: تحمل من نسبت به نگهبانی بسیار کم است.

او به دلیل ضرب و شتم باعث صدمه بدنی، آقای آرائوجو را به 9 ماه زندان محکوم کرد که به شرط عدم مصرف الکل به مدت دو سال تعلیق شد. وی به دلیل رفتارهای تهدیدآمیز و توهین آمیز به جای دو ماه حبس به 100 ساعت کار عام المنفعه محکوم شد. وی به دلیل ممانعت از اجرای قانون، به جای چهار ماه حبس به ۱۲۰ ساعت خدمات عام المنفعه محکوم شد و اتهام مسمومیت عمومی ساقط شد.

دیدگاهتان را بنویسید