رایان می‌گوید بزرگ‌ترین خطر برای مشاغل، اتوبوس‌هایی است که در ترافیک گیر کرده‌اند و درخواست‌ها برای به تعویق انداختن طرح حمل‌ونقل را رد می‌کند – آیریش تایمز



وزیر حمل و نقل ایمون رایان گفت ایمان دارد از دوبلین طرح حمل و نقلکه خودروهای عبوری را از طریق بخش‌هایی از مرکز شهر دوبلین متوقف می‌کند، باید برای کمک به کارگران و مشاغل اجرا شود.

طرحی که توسط شورای شهر دوبلین (DCC) و سازمان حمل و نقل ملی با هدف “حذف ترافیکی که مقصدی در شهر ندارد”، ایجاد راهروهایی فقط برای اتوبوس و تبدیل کالج گرین به یک منطقه عابر پیاده.

را حزب سبزها رهبر بعد از وزیر دولت در امور تجارت، اشتغال و خرده فروشی صحبت می کرد. امر هیگینز بر آفرین گائلگفت که از DCC می‌خواهد تا این طرح‌ها را که قرار بود در ماه آگوست به اجرا درآیند، به دلیل نگرانی در مورد تأثیری که می‌تواند بر مشاغل و خرده‌فروشی در شهر داشته باشد، متوقف کند.

خانم هیگینز از DCC می خواهد که این طرح را حداقل تا سال 2025 به تعویق بیندازد.

آقای رایان گفت که او معتقد است که طرح حمل و نقل باید فوراً اجرا شود.

“بزرگترین خطر برای مشاغل این است که اتوبوس های ما به اندازه کافی سریع از ترافیک عبور نمی کنند. یک سیستم مدیریت ترافیک به اتوبوس ها کمک می کند تا سریعتر در شهر حرکت کنند. این نتیجه نهایی است – ما باید این کار را برای مشاغل مرکز شهر انجام دهیم.” آقای رایان گفت.

او گفت که خانم هیگینز “حق داشت نظر خود را داشته باشد، اما من موافق نیستم و فکر نمی کنم شورای شهر چنین نظری داشته باشد.”

«این باید شورای شهر باشد. این کار آنهاست. اگر وزرای دولت شروع به طراحی هر ایستگاه اتوبوس، هر پیچ در خیابان کنند، ما برای آن آنجا نیستیم… ما برای سیاست آنجا هستیم. این به شورای شهر بستگی دارد و آنها دو بار رای داده اند.»

آقای رایان مثل دوبلین صحبت می کرد گسترده راه آهن سبک در روز یکشنبه بیستمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت و سال 2024 را دید تعداد کل مسافران بیش از 50 میلیون نفر است برای اولین بار.

اولین تراموا در سال 2004 در خط سبز از سندیفورد تا سنت استفان گرین حرکت کرد. امروز 43 کیلومتر امتداد دارد و 67 ایستگاه در سراسر شهر انجام می دهد.

در 20 سال فعالیت خود، بیش از 650 میلیون مسافر را جابجا کرده است و بیش از 400000 شهروند دوبلین اکنون در فاصله 1 کیلومتری ایستگاه لواس زندگی می کنند.

آقای رایان به یاد می آورد که 20 سال پیش در اولین سفر لواس بوده است و آن را “روزی قابل توجه” توصیف می کند.

ادی برن اولین تراموا را در سال 2004 رانندگی کرد و از آن زمان از آموزش حرفه ای 20 ساله هر راننده لواس که او را دنبال می کرد لذت برد – در مجموع بیش از 400 نفر.

او در مورد بیستمین سالگرد لواس گفت: «خوشحالی باورنکردنی بود که نقش کوچکی در برخی داستان‌های خارق‌العاده لواس بازی کنم».

آقای بیرن گفت: «از انتقال عروس و داماد در شادترین روز زندگی‌شان، تماشاگران کنسرت برای دیدن قهرمانان و کارکنان اصلی خط مقدم آنها در دوران سخت کووید-19، ما واقعاً در طول 20 سال گذشته آن را دیده‌ایم.» .

“رانندگی Luas و آموزش نسل بعدی رانندگان به من بینش شگفت انگیزی نسبت به شهر شگفت انگیز ما داده است و می دانم که این شهر برای سال های آینده نقش کلیدی در بافت دوبلین خواهد داشت.”

کارهای توسعه عمده تا به امروز شامل گسترش خط قرمز از Connolly به Point در سال 2009 و معرفی 55 متر تراموا، طولانی ترین تراموا در جهان، در سال 2019 است.

از آنجایی که جمعیت دوبلین در سال‌های آینده به رشد خود ادامه می‌دهد، لواس‌ها با مرحله بعدی گسترش خواهند یافت گسترش خط سبز به Finglas. طراحی نهایی آن در حال حاضر در حال انجام است.

آقای رایان روز یکشنبه در صحبت با ایرش تایمز گفت: “پرونده تجاری اکنون آماده است و این یک پروژه نسبتاً ساده است… این پروژه فینگلاس و تمام نقاط بین آن را متحول می کند، بنابراین من مطمئن هستم که از دولت عبور خواهد کرد. “.

“این باید از طریق سیستم برنامه ریزی ما عبور کند – این همیشه ناشناخته است – اما اگر یک راه حل سریع وجود داشته باشد. سپس ما می توانیم نسبتاً سریع به سمت ساخت و ساز حرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید