سرویس‌های Luas پس از اینکه «راننده بی‌احتیاطی» ون را در مسیر رها کرد، مختل شد – ایریش تایمز



خدمات تراموا بر گسترده خط قرمز در دوبلین بعد از سوار شدن یک ون به مسیر تراموا در نزدیکی ایستگاه بلک هورس، عصر شنبه دچار اختلال شدند. راننده وانت نتوانست در محل بماند اما به کسی آسیبی نرسید.

در نتیجه این حادثه، در شبی که هزاران نفر در شهر دوبلین حضور داشتند و در کنسرت ها و رویدادهای متعدد شرکت می کردند، خدمات برای چند ساعت به حالت تعلیق درآمد.

لواس در یک به روز رسانی در وب سایت خود کمی بعد از ساعت 10:40 شب گفت: “اوایل عصر امروز یک راننده بی احتیاط با ماشین خود در مسیر Luas، در یک تقاطع، در خط قرمز Luas، نزدیک ایستگاه Blackhorse تصادف کرد.

شرکت های بکسل، تکنسین های Luas و An Garda Síochána در صحنه حضور داشتند. پس از بازرسی، خودرو باید از جرثقیل خارج می‌شد و برق آن منطقه برای مدتی قطع می‌شد.»

خدمات به طور موقت متوقف شد، اما تراموا پس از حذف وسیله نقلیه از مسیر، دوباره به کار خود ادامه داد.

ترامواها در خط قرمز بین The Point و Tallaght/Saggart با تاخیرهای قابل توجهی در اواخر شنبه شب حرکت کردند، در زمانی که انتظار می رفت هزاران نفر از این سرویس همزمان با پایان کنسرت ها و رویدادهای شهر استفاده کنند.

در بیانیه ای عصر شنبه، آن گاردا سیوچانا گفت: “گاردای امروز عصر، شنبه 29 ژوئن 2024 حدود ساعت 7:10 بعدازظهر در صحنه تصادف جاده ای که شامل گیر افتادن یک ون در خط تراموا Luas در بلک هورس، اینچیکور، دوبلین 8 بود، حضور یافت. ” خط لواس به طور موقت بسته شد و از آن زمان بازگشایی شده است.

“راننده ماشین نتوانست سر جای خود بماند. در آن زمان هیچ آسیبی گزارش نشده است. تحقیقات ادامه دارد.»

خدمات خط سبز تحت تأثیر این حادثه قرار نگرفته است.

لواس 20 سال از اولین خدمات عمومی تراموا را در روز یکشنبه جشن می گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید