ایریش تایمز – بیش از 100 مهاجر بدون مدرک در دادگاه حاضر شدند



در مجموع 109 شهروند غیرایرلندی که در فاصله فوریه تا مه در فرودگاه دوبلین بدون مدارک لازم سفر حاضر شده اند، طبق قانون مهاجرت به جرایم متهم شده اند.

این اتهامات و جلسات بعدی دادگاه منجر به 84 محکومیت، شش بار بازپرداخت، صدور حکم قضایی در چهار پرونده و یک حکم همراه با جریمه نقدی شد. حدود 14 پرونده در دادگاه ها منتفی یا منتفی شدند.

این آمار در گزارش ماهانه درو هریس، کمیسر گاردا به مقامات پلیس در روز جمعه منتشر شد.

آقای هریس به هلن هال، رئیس اجرایی پلیس گفت که تعقیب قضایی از یک روند در حال ظهور و افزایش تعداد افراد غیرشهروند پیروی می کند. [sic] هر روز با یک سند مسافرتی جعلی یا بدون سند مسافرتی وارد فرودگاه دوبلین شوید. او گفت که متهمان وارد شده مدارک خود را در هواپیما یا ترمینال قبل از اینکه خود را به اداره مهاجرت معرفی کنند دور انداخته اند.

اداره ملی مهاجرت گاردا (GNIB) در ماه فوریه عملیات آزمایشی را در فرودگاه دوبلین آغاز کرد و متخلفان را تحت قانون مهاجرت دستگیر و به دادگاه معرفی کرد.

گزارش آقای هریس همچنین خاطرنشان کرد که تا پایان ماه ژوئن، بین 350 تا 400 گاردای خط مقدم در دوبلین با دوربین‌های مستقر در بدن مستقر خواهند شد و برای استفاده از آنها آموزش خواهند دید.

اجرای آزمایشی اواخر امسال در لیمریک و واترفورد ادامه خواهد یافت. سپس دوربین ها در تمام ایستگاه های گاردا مستقر خواهند شد.

آقای هریس همچنین در ماه مه “توسعه های سازمانی بیشتر” را اعلام کرد، از جمله معرفی سیستم های جدیدی که به Gardaí اجازه می دهد از طریق دستگاه های تحرک گاردا به پایگاه داده بیمه موتور ایرلند دسترسی داشته باشد.

همچنین در ماه مه، گاردا عملیات پلیسی را در رابطه با فینال لیگ اروپا انجام داد که در آن 48000 هوادار داخلی و بین المللی برای رویداد بزرگ فوتبال در استادیوم آویوا شرکت کردند. این عملیات شامل اعزام حدود 1800 افسر گردا به این رویداد بود.

در همین حال، در مجموع 157 گاردای جدید در روز جمعه از یک کالج آموزشی فارغ التحصیل شدند که 35 درصد از آنها زن بودند.

در مجموع 17 گاردای جدید در خارج از کشور متولد شدند – در ایالات متحده، پاکستان، بریتانیای کبیر، ایرلند شمالی، اسکاتلند، برزیل و رومانی.

تا جمعه 28 ژوئن، این نیرو 14100 گاردای سوگند خورده داشت. 3502 پاسبان گاردا و 329 ذخیره گاردا. 294 نفر دیگر از گاردا، در دو بخش، در حال گذراندن برنامه آموزشی در کالج گاردا هستند.

هلن مک انتی وزیر دادگستری با ابراز خوشحالی از “گروه پر جنب و جوش و متنوعی که در حال تبدیل شدن به گاردای” است، افزود: “به عنوان وزیر متعهد به ایجاد جوامع ایمن تر و یک قدرت کامل هستم. از آن.”

دیدگاهتان را بنویسید