ادای احترام به پسر میک والاس که در 30 سالگی در وکسفورد درگذشت – آیریش تایمز



ادای احترام به پسر میک والاس، نماینده سابق پارلمان اروپا که در سن 30 سالگی درگذشت، ادای احترام شده است.

جوزف بری والاس، هافبک بازنشسته تیم جوانان وکسفورد، که اکنون با نام وکسفورد اف سی شناخته می شود، روز پنجشنبه در بیمارستان تالاگت در دوبلین درگذشت.

او یکی از چهار فرزند آقای والاس بود. از پدرش به یادگار مانده است. مادرش، پاتریشیا بری، معلم دبیرستان. و برادران و خواهرانش. آقای والاس فرزند دیگری از خانم بری داشت.

نماینده سابق پارلمان اروپا همچنین دارای دو فرزند از ازدواج اول خود با مری مورفی است.

وکسفورد اف سی پنجشنبه شب به مرد جوان ادای احترام کرد. آنها گفتند که باشگاه فوتبال “از شنیدن خبر درگذشت بازیکن سابق ما و پسر میک، جو بری والاس، به شدت متأسف شد.”

باشگاه اضافه کرد: ما عمیق ترین همدردی خود را به خانواده والاس و همه دوستان و هم تیمی های او ارسال می کنیم. ریپ جوزف.

ورونا مورفی مستقل محلی، که هنگام انتخاب آقای والاس به اروپا در سال 2019، در کرسی مجلس دیل نشست، گفت که از شنیدن خبر مرگ جو بری والاس “بسیار متأسف” شده است.

عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین تسلیت‌هایم را به خانواده‌های بری و والاس به خاطر فقدان بزرگ شما و به همه دوستان و هم‌تیمی‌هایش ابراز می‌کنم. ریپ جوزف.

شان کلی، عضو پارلمان اروپا، در رسانه های اجتماعی گفت که این “خبر تکان دهنده” است و جوزف را “جوان بسیار باهوش و با استعداد” توصیف کرد.

یکی از دوستان خانوادگی جوزف را به عنوان “فوتبالیست جوان خوب، متواضع و متواضع و تمام توان خود را برای جوانان، چه در داخل و چه خارج از زمین”، توصیف کرد. RIP جوزف، یک مرد جوان خوب خیلی زود رفت.

مراسم تشییع جنازه او در روز شنبه در Dundrum دوبلین برگزار می‌شود و پس از آن مراسم خاکسپاری در ساعت 4 بعد از ظهر در Mount Jerome Crematorium برگزار می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید