وزارت مخارج عمومی بارها درخواست توسلا برای افزایش کمک هزینه برای کارکنان مراقبت ویژه را رد کرده است – آیریش تایمز



این اداره مخارج عمومی سه بار رد شد توسلادرخواست افزایش کمک هزینه پرداختی به کارکنان شاغل در منطقه چالش برانگیز بازداشت مراقبت ویژه، که با بحران نگهداری کارکنان مواجه است، توسط دادگاه عالی رسیدگی شده است.

مدیر اجرایی آژانس کودکان و خانواده ها، کیت دوگان، به دادگاه گفت که یک پرونده تجاری در سال 2019 و مجدداً در سال 2020 برای کمک هزینه سالانه 2622 یورویی – که علاوه بر دستمزدهای عادی به کارمندان در این کشور پرداخت می شود، به وزارتخانه تشکیل شده است. تشخیص ماهیت دشوار کار – به 5000 یورو افزایش می یابد.

دادگاه گفت: در سال 2023، پس از بررسی کمک هزینه پرداختی به کارگران مشابه در مرکز بازداشت جوانان در اوبرستون، آژانس از وزارت خواست تا این نرخ را به 10000 یورو در سال افزایش دهد. خانم دوگان گفت که هر یک از این درخواست‌ها رد شده است.

کمک هزینه ها و نرخ های پرداخت در سراسر بخش، در صورتی که با سیاست های پرداخت خدمات عمومی در تضاد باشند، نمی توانند توسط وزارت تحریم شوند.

کودکان 12 تا 17 ساله که به ویژه در معرض خطر هستند را می توان در یکی از سه مرکز مراقبت ویژه پس از حکم دادگاه عالی نگهداری کرد. دادگاه شنیده بود که تنها 15 تخت از 26 تخت فیزیکی به دلیل کمبود پرسنل فعال بوده است.

رئیس این آژانس روز پنجشنبه در برابر قاضی دادگاه عالی جان جردن حاضر شد تا وضعیت پنج کودک تحت مراقبت دولتی را که مشخص شده است نیاز به حضانت در این واحدهای تخصصی دارند، اما هیچ مکان برای آنها وجود ندارد، ارائه کرد.

آقای قاضی جردن، که دستور بازداشت آنها را صادر کرد که توسلا از آنها پیروی نکرد، گفت که کودکان در “موقعیت های بسیار خطرناک” در حالی که در خانه های ناامن جامعه رها شده بودند، قرار داشتند. قاضی گفت که می‌خواهد از توسلا و ادارات دولتی مربوطه با دادگاه تماس بگیرند که این تصمیم‌ها کجاست.

در میان این کودکان یک پسر 14 ساله در معرض خطر جدی وجود دارد که به مدت 11 روز از خانه خود غیبت کرده است.

توسلا موضوع درخواست هایی برای متهم کردن او به بی احترامی به دستورات مراقبت ویژه بوده است، پس از آن ممکن است این ادعا وجود داشته باشد که خانم دوگان به عنوان نماینده او باید به زندان فرستاده شود. با این حال، به دلیل اینکه به کودکان مکان داده می شود یا فعالانه تحت تعقیب قرار نمی گیرند، آنها بحث برانگیز شده اند.

خانم دوگان که روز پنجشنبه از جایگاه شاهد صحبت می‌کرد، گفت توسلا از سال 2021 168 کارمند مراقبت ویژه را استخدام کرده است، اما 174 کارگر در همان دوره ترک کرده‌اند.

او گفت که مسائل مربوط به استخدام و نگهداری در مراقبت های ویژه “چند عاملی” است. او گفت که دستمزد، که توسط قراردادهای خدمات اجتماعی تعیین می شود، و همچنین سوء استفاده مکرر، آزار و اذیت و رفتار خشونت آمیز برخی از کودکان در بخش ها از عوامل مهم هستند.

او گفت که جوانان این مراکز نیازهای بسیار پیچیده ای دارند و برخی از کارکنان در مصاحبه های خروجی گفته اند که احساس می کنند برخی از مهارت های مورد نیاز خود را ندارند. به دادگاه گفته شد، غیبت نیز زیاد است، زیرا بسیاری از روزهای کاری به دلیل غیبت کارکنان در پی حملات جدی از دست می‌رود.

او گفت که علاوه بر مراقبت ویژه، آژانس مجبور شد حدود 20 مرکز اقامتی را برای خردسالان بدون همراهی که به دنبال حمایت در ایرلند، به ویژه از اوکراین هستند، باز کند. این به عنوان یک عامل “کشش” برای برخی از کارکنان که معتقدند این جوانان نیازهای پیچیده کمتری دارند، عمل می کند.

بررسی دادگاه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید