ناتاشا اوبراین می‌گوید که آماده است با مک‌انتی برای گفتگو درباره خشونت در ایرلند ملاقات کند – ایرلند تایمز


ناتاشا اوبراینکه یک را دید سرباز فعال که او را بیهوش کتک زد از دادگاه آزاد شوید که در لیمریک هفته گذشته گفت که می خواهد با هلن مک انتی وزیر دادگستری دیدار کند تا درباره اقداماتی برای مقابله با خشونت در ایرلند گفتگو کند.

کاتال کروتی (22) از پارکروز هایتس، آردناکروشا، کو کلر، به دلیل تعرض به خانم اوبراین، در دادگاه لیمریک کراون به سه سال حبس تعلیقی محکوم شد. این حمله در خیابان O'Connell در لیمریک در 29 مه 2022 رخ داد.

پنجشنبه شب، بیش از 60 نفر در مقابل دادگاه خیابان واشنگتن در کورک تجمع کردند تا با این جوان 24 ساله ابراز همبستگی کنند.

در اوایل این هفته، خانم اوبراین از خانم مک‌انتی انتقاد کرد و گفت که اگر وزیر وظیفه‌اش را «به‌درستی» انجام می‌دهد، «نیازی به صحبت کردن ندارد».

روز چهارشنبه، در یک کنفرانس قاچاق انسان در کورک، خانم مک‌انتی پیشنهاد داد که با خانم اوبراین همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که تغییراتی ایجاد می‌شود تا زنان در ایرلند احساس امنیت بیشتری کنند.

در تظاهراتی در کورک که توسط گروه فمینیست روزا سازماندهی شد، خانم اوبراین گفت که باید تلاش های بیشتری برای از بین بردن انواع خشونت در ایرلند انجام شود.

“این یک مشکل سیستماتیک است که من می خواهم به آن بپردازم. من می‌خواهم روی قانون‌گذاری و قانون مجازات تمرکز کنم که اجازه می‌دهد اتفاقی که برای من افتاد رخ دهد. جلوگیری از تمایل قربانیان به بیرون آمدن چون اوضاع بد است. این باید تغییر کند.

من کاملاً به قانون و آنچه که می توانم به مک انتی ارائه دهم، نگاه خواهم کرد. با هرکی که بتونم صحبت میکنم من خیلی خوشحال نیستم که باید این کار را انجام دهم، اما خوشحالم که انجام می دهم.

خانم اوبراین با اشاره به اینکه این یک “هفته دیوانه” بود، گفت که اگرچه او فردی بود که صحبت می کرد، اما هزاران “صدا” در کشور پشت سر او بودند و او را تشویق می کردند.

Zyro McHugh (17) گفت که تصمیم گرفت در اعتراض شرکت کند زیرا از آنچه در مورد این پرونده خوانده بود عصبانی بود.

او گفت: “من بسیار عصبانی هستم. این اتفاق در کشور ما ادامه دارد و باید متوقف شود. ما باید اینجا باشیم و تغییری ایجاد کنیم.”

«فرهنگ قوی خشونت مبتنی بر جنسیت در ایرلند وجود دارد. باید اسمش را بگذاریم که هست.

چنین ننگی در مورد آزار جنسی و جسمی وجود دارد و بسیاری از زنان به این دلیل که از قضاوت شدن می‌ترسند، صحبت نمی‌کنند.

مایکل مورفی (17 ساله) که با زیرو شرکت کرده بود، گفت که مهم است که در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت “پیشگیر” باشیم زیرا مردم واقعاً به آنچه با افرادی مانند ناتاشا اوبراین انجام می شود اهمیت می دهند.

مری ویلیرز ناتاشا اوبراین را زنی “شگفت انگیز” توصیف کرد.

او بسیار قوی است، اما لازم نیست که باشد. این یک ننگ مطلق است. من فکر می کنم او زیبا است. او فقط 24 سال دارد و برای تمام زنانی که نمی توانند در خیابان های شهر ما راه بروند، می ایستد.”

دیدگاهتان را بنویسید