مرد 21 ساله ای که توسط سگ “به طرز خشونت آمیزی و شیطانی” گاز گرفته شده بود، ادعای 60000 یورویی علیه صاحبش را تسویه کرد – روزنامه ایریش تایمز



یک دانشجوی 21 ساله سابق که توسط یک سگ “به شدت و بد” گاز گرفته شده بود، ادعای جراحات شخصی 60000 یورویی را علیه صاحب و شخصی که سگ در آن زمان تحت مراقبت بود، تسویه کرد.

هیچ جزئیاتی از حل و فصل امروز در دادگاه مدنی منطقه فاش نشد، اما وکیل دادگستری درموت مورفی، وکیل قربانی گاز گرفتگی جوی چونگ، به قاضی Sinead Ni Chulachain گفت که موکلش “رویکردی عمل گرایانه برای دادرسی در پیش گرفته است”.

آقای چونگ، از Belfry Lawns، City West Road، Saggart، Co Dublin، از صاحب سگ جیا کانگ چای، از خیابان Camden، Dublin 15، و De Feng Wu، صاحب 18 Segrave Rise، Finglas، Dublin 11 شکایت کرده است. حمله صورت گرفت.

نام یا نژاد سگ و رفاه حیوان پس از حمله در دادگاه فاش نشد.

آقای چونگ مدعی شد که توسط سگ مورد حمله وحشیانه و وحشیانه قرار گرفته و صدمات شدید بدنی متحمل شده است و مدعی شکستگی و چندین گاز گرفتگی شد که تا 15 جای زخم و ساییدگی روی ساعد چپ او برجای گذاشت.

آقای مورفی، که همراه با شرکای حقوقی کلمن برای آقای چونگ ظاهر شد، به قاضی نی چولاچاین گفت که ادعای علیه متهم دوم، د فنگ وو، می‌تواند با صدور حکمی برای هزینه‌های شاکی منتفی شود.

آقای مورفی گفت: «در رابطه با متهم اول (جیا کانگ چای) که ما در مورد او حکمی غیرقانونی گرفتیم، ممکن است پرونده نیز منتفی شود. وی افزود: «رویکرد معقولی از سوی مدعی اتخاذ شده است.

قاضی نی چولاچین گفت که او دستورات درخواستی را صادر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید