سناتور فاین گائل می گوید در حادثه میخانه ای برای دفاع از خود عمل کرده است – ایریش تایمز



آفرین گائل سناتور جان مک گهون به دادگاه عالی گفته است که در جریان حادثه ای که در آن مردی می گوید در خارج از یک میخانه مورد حمله او قرار گرفته، برای دفاع از خود عمل کرده است.

برین وایت، کشاورز کسلبلینی، سناتور مستقر در دوندالک از این سناتور شکایت کرده است که می گوید آقای مک گهون در ساعات اولیه 16 ژوئن 2018 در حالی که روی زمین بیرون میخانه رام هاوس در داندالک دراز کشیده بود، روی سرش بارید.

او آقای مک گهون را به اتهام حمله و حمله در برابر قاضی و هیئت منصفه محاکمه کرد. آقای مک گهون این اتهامات را رد می کند و می گوید که در دفاع از خود عمل کرده است.

او قبلاً توسط هیئت منصفه از حمله به آقای وایت در این حادثه تبرئه شده بود.

آقای مک گهون (33 ساله) روز پنجشنبه به وکیلش هیو هارتنت گفت که او شب بعد از نوشیدن مشروب با سه نفری که با آنها به مدرسه رفته بود اما دوستانش نبودند مست شده بود.

هنگامی که مردم در حدود ساعت 3 صبح شروع به ترک میخانه کردند، او با زنی آشنا شد که او را می شناخت و در طول شب در شرکت آقای وایت و همسرش لیندا بود.

همسرش به او گفت که سفیدها جشن می‌گیرند، زیرا آنها بر روی اسبی که در آن روز داشتند برنده شده‌اند، و او بازوی خود را دور شانه خانم وایت گذاشت که به گفته او “روشی دوستانه و شوخی” بود.

او گفت که به خاطر نمی آورد که به او چه گفته است یا شوهرش به دادگاه گفته است که آقای مک گهون به همسرش گفته است: “تو با من می آیی”.

او گفت، با این حال، می‌دانست که آقای وایت به وضوح ناراضی است و در بیرون از میخانه به آرنج آقای وایت ضربه زد و دستش را به او داد، اما او آن را کنار زد.

او پذیرفت که پس از آن “شروع به ایجاد مشکل کرد”، پذیرفت که باید می رفت زیرا آقای وایت نمی خواست با او صحبت کند و از این کار پشیمان بود.

مورد بعدی آقای سفید او را هل داد و همچنین پایش را بالا برد تا او را لگد بزند، اگرچه وصل نشد. همانطور که او را هل داد، آقای وایت نیز گلوی او را گرفت و “من را دوباره به خیابان فرستاد”.

او گفت که تا دو یا سه دقیقه بعد همه چیز ساکت شد تا اینکه در حالی که آنها با سفیدپوستان که از باران زیر طاقچه بیرون میخانه پنهان می شدند صحبت می کردند، آقای وایت او را هل داد و گلویش را گرفت.

او گفت: “من شوکه شده بودم که کسی وضعیت را به آن سطح افزایش می دهد، انجام کارهایی که او با من انجام داد بسیار لازم است.”

او گفت که پشت به طاقچه ایستاده بود و برای سومین بار آقای وایت “به من هجوم آورد” و سعی کرد او را بگیرد و جامپرش را بکشد و او را روی زمین بکشد.

یکی از همراهان آقای مک گهان بین آنها بود، اما بعد آقای وایت “به سمت من هجوم آورد”، دستش را روی صورت آن همراه گذاشت و او را از راه دور کرد. او گفت، سپس دستش را روی صورت آقای مک گهون گذاشت و این بار ژاکتش را روی ژاکت کشید و او را روی زمین کشید.

محکم به زمین زدم و [White] او روی زمین افتاد و ما افتادیم و من چهار پنج ضربه به او زدم.

“من در حالت جنگ یا پرواز بودم و صادقانه بگویم وقتی روی زمین هستید نمی توانید پرواز کنید بنابراین از خود دفاع می کنید.”

بارا مک‌گروری، وکیل آقای وایت، آقای مک‌گهون موافقت کرد که بیش از چهار ماه پس از این حادثه، پس از انتخابش به‌عنوان نامزد انتخابات عمومی فین گیل، مصاحبه‌ای رادیویی انجام داده است، که در آن بارها از او پرسیده شد که آیا درگیر جنگ است یا خیر. گفت نه.

او گفت که یک هفته بعد تصمیم گرفت دوباره با رادیو مصاحبه کند و اعتراف کرد که درگیر شده است. او همچنین گفت که “رابطه ناسالم با الکل” دارد و ممکن است مشکل داشته باشد.

او گفت که با اختیار خودش به مشاوره مراجعه کرده و کمک گرفته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مرتباً افراد کاملاً غریبه را در آغوش می گیرد یا خیر، گفت: من فردی باز هستم، چهره ای باز دارم و به عنوان یک شخص اینگونه هستم.

پس از اینکه آقای وایت عذرخواهی او را رد کرد، او به خوبی به خاطر نداشت که چه گفت. هنگامی که وکیل از او پرسید که آیا او گفت: “من این شهر را اداره می کنم”، او گفت: “قدیمی ترین کلیشه ای است که به یک سیاستمدار زده می شود”.

در پاسخ به سوال قاضی الکساندر اونز که “چند گلدان” در آن شب داشت، او گفت که هیچ ایده ای ندارد.

هیئت منصفه از روز سه شنبه مذاکرات خود را آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید