دومین نوجوان بر اثر برخورد اتوبوس و اسکوتر برقی در شهر واترفورد جان خود را از دست داد – روزنامه ایریش تایمز



دومین نوجوان در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه در واترفورد بر اثر تصادف با اتوبوس هنگام سوار شدن بر اسکوتر جان خود را از دست داد. در حالی که پسر راننده اسکوتر در صحنه کشته شد، نوجوان دیگر از تصادف جان سالم به در برد و به بیمارستان منتقل شد.

با این حال، گاردای بعد از ظهر پنجشنبه تایید کرد که او نیز درگذشته است، و گاردای در شهر اکنون در حال بررسی یک حادثه مرگبار دوگانه است.

اتوبوس شرکت کننده در تصادف روز پنجشنبه با شکسته شدن شیشه جلو در صحنه باقی ماند که ظاهراً به دلیل شدت برخورد که جان دو قربانی را گرفت.

پسری که در محل جان باخت و راننده اسکوتر بود در منطقه زندگی می کرد و گفته می شود 15 ساله است.

گاردای گفت که آنها درست قبل از ساعت 2:10 بامداد پنجشنبه در صحنه تصادف در جاده کورک R680 در شهر واترفورد حضور پیدا کردند.

در بیانیه گاردا بعد از ظهر پنجشنبه آمده است: «یک نفر که با اسکوتر سفر می کرد، مردی جوان در سنین نوجوانی در محل حادثه کشته شد.

«دومین نوجوان که او نیز سوار اسکوتر بود، با جراحات جدی به بیمارستان دانشگاه واترفورد منتقل شد. او صبح امروز بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

گردای صحنه تصادف را مسدود کرد و اتوبوس در طول شب و تا پنجشنبه در صحنه باقی ماند. معاینه فنی توسط بازپرسان پزشکی قانونی گردا تکمیل و راه بازگشایی شده است.

افسران رابط خانواده گردا نیز برای حمایت از خانواده های نوجوانان فوت شده منصوب شده اند. گاردای همچنین از هر کسی، از جمله کسانی که فیلم داشکام دارند، که در زمان سقوط در منطقه بودند، درخواست کرده است که جلو بیایند.

آنها به ویژه علاقه مند به صحبت با کاربران جاده در جاده کورک در شهر واترفورد بین ساعت 1:45 صبح تا 2:15 صبح برای تماس با Waterford Garda بودند.

منابع گاردا گفتند که علت سقوط هنوز مشخص نشده است و مدتی طول می کشد تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است.

جاده کورک در واترفورد صبح روز پنجشنبه از دانشگاه صنعتی جنوب شرق به جاده کمربندی بسته شد تا بتوان با انجام انحرافات، آزمایش معاینه فنی انجام داد.

جو کلی، شهردار واترفورد، پیشتر مرگ اولین نوجوان را به عنوان یک “تراژدی” توصیف کرد و در عین حال خواستار قوانین سختگیرانه تر در مورد اسکوترها به دنبال افزایش محبوبیت چنین وسایل نقلیه ای در جاده های ایرلند شد. او گفت که کاربران اسکوتر “آسیب پذیرترین کاربران جاده” هستند.

گفته می شود این نوجوان 15 ساله که در صحنه تصادف جان باخت، اهل منطقه پارک آردمور این شهر است. کلر کلی گفت که این نوجوان محبوب برای باشگاه های محلی فوتبال بازی می کرد.

جان هرن، عضو شورای شهر واترفورد سین فین که در نزدیکی محل برخورد زندگی می کند، گفت که مرگ این نوجوان یک تصادف تکان دهنده بود. او گفت که جامعه محلی “بسیار نزدیک است و به خانواده کمک خواهد کرد”.

گاردای از همه شاهدان، به ویژه آنهایی که فیلم دوربین داشبورد دارند، خواسته است که با ایستگاه واترفورد گاردا به شماره (051) 305300، خط محرمانه گاردا به شماره 1800 666 111 یا هر ایستگاه گاردا تماس بگیرند.

نوجوانان 91 و 92 نفری هستند که امسال در جاده های استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 نفر افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید