در مجموع 68 عضو در دادگاه برای جرایم مختلف – آیریش تایمز



گزارشی در مورد شیوع محکومیت ها در میان اعضای نیروهای دفاعی نشان می دهد که 68 نفر از پرسنل وجود دارند که به دلیل طیف وسیعی از جرایم محکوم شده اند یا در حال حاضر با دادگاه روبرو هستند.

تانیست میشل مارتین این گزارش را روز چهارشنبه دریافت کرد، اما گفته می شود که به دنبال توضیح در مورد تعدادی از مسائل بوده است.

سخنگوی Tánaiste گفت که او “از زمان تصدی سمت وزیر دفاع در 18 ماه پیش کاملاً در مورد نیاز به تغییر فرهنگ فوری در نیروهای دفاعی کاملاً واضح بوده است”.

او تاکید می کند که نیروی دفاعی جایی است که هیچ کس به دلیل تجاوز فیزیکی جدی، جرایم جنسی یا خشونت خانگی یا جنسیتی نمی تواند به وظیفه خود ادامه دهد.»

“ذیل ناتاشا اوبراین در مورد، Tanaiste جمعه گذشته از پرونده دیگری در مورد یکی از اعضای سرویس دریایی که پس از محکوم شدن به حمله و آسیب رساندن در نوامبر گذشته هنوز در حال خدمت است مطلع شد.

با توجه به این موضوع، وی درخواست گزارشی از رئیس ستاد ارتش کرد تا مشخص شود که چه تعداد از اعضای فعال نیروهای دفاعی دارای محکومیت غیرنظامی هستند یا به دلیل جرایم جدی با دادگاه های غیرنظامی روبرو هستند.

«شب گذشته تانایست از 68 پرسنل نیروی دفاعی مطلع شد که به خاطر طیف وسیعی از جرایم، از جمله نظم عمومی، رانندگی در حالت مستی، جرائم مربوط به مواد مخدر، تجاوز فیزیکی و جرایم جنسی محکوم شده اند یا در حال حاضر با دادگاه های مدنی روبرو هستند.

وی همچنین گزارش درخواستی را در مورد پرونده یکی از اعضای نیروی دریایی محکوم به ضرب و شتم باعث آسیب رساندن دریافت کرد.

اکنون Tánaiste از افسران خواسته است تا گزارش مختصری بر اساس اطلاعات دریافتی ارائه کنند. او از دادستان کل درخواست مشاوره حقوقی کرده است که چگونه می توان این اطلاعات را به شیوه ای مناسب و قانونی منتشر کرد.

بیشتر در راه است.

دیدگاهتان را بنویسید