با پیوستن سوئیفتی ها به رویدادهای آخر هفته در دوبلین – ایریش تایمز، خروج گاردا لغو شد



دوبلین Sr. برنامه های کافی برای رسیدگی به هجوم 600000 نفر برای رویدادهای فرهنگی مختلف این آخر هفته دارد. گاردا گفت: در میان نگرانی ها در مورد کمبود تاکسی و ازدحام ترافیک.

رئیس پلیس جان گوردون، که مسئول پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه شهری دوبلین است، گفت که “یک طرح جامع پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک در شهر” وجود دارد.

Garda Síochána برای آخر هفته “وضعیت اضطراری” اعلام کرد. این بیانیه – که سال گذشته در سفر جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به ایرلند استفاده شد – به این معنی است که روزهای مرخصی و روزهای مرخصی گاردا لغو شده اند تا اطمینان حاصل شود که تعداد کافی از اعضای نیرو در این دوره در خدمت هستند.

دوبلین میزبان رویدادهای مهمی در روز شنبه از جمله یک تیلور سویفت کنسرت در جاده لنزداون، مسابقات فوتبال پرمخاطب سلتیک در کروک پارک و رویدادهای پراید در مرکز شهر، که همگی می توانند بیش از 200000 نفر را در روز به شهر دوبلین بیاورند.

این تعداد می‌تواند در مجموع به 350000 نفر در منطقه بزرگتر دوبلین برسد، زیرا مردم به جشنواره موسیقی Longitude در مارلی پارک، کنسرت‌های شانیا تواین در Malahide و Saw Doctors در Fairview Park و روزانه 70000 بازدیدکننده در جشنواره غذای Flavors of Fingal در شمال دوبلین.

رئیس سرویس گوردون گفت که برای هر رویداد یک اتاق رویداد اختصاصی ایجاد شده بود که هر یک توسط یک سرپرست ارشد نظارت می‌شد و دو سرپرست ارشد به طور جمعی از یک اتاق رویداد در ایستگاه هیوستون بر همه رویدادها نظارت می‌کردند.

او خاطرنشان کرد: اگرچه ترکیب این رویدادها یک آخر هفته بسیار شلوغ را در دوبلین ایجاد می کند، علاوه بر افزایش معمول تعداد گردشگران در ماه ژوئن، “رویدادها مبهم هستند بنابراین همه آنها در یک زمان رخ نمی دهند.”

به گفته دکتر پت لیهی، دستیار کمیسر سابق گاردا برای منطقه متروپولیتن دوبلین، که اکنون یک مشاور خصوصی است که در سطح وسیعی کار می کند، سهامداران مختلف، از جمله مقامات محلی، سازمان دهندگان و آژانس های پاسخ، در سه ماه گذشته در حال برنامه ریزی درباره رویدادهای آخر هفته بوده اند. مدیریت رویداد.

دکتر لیهی تعطیلات آخر هفته را “فرصتی عالی برای شهر دوبلین” توصیف کرد که فکر می‌کنم می‌تواند چنین چیزی را مدیریت کند.

با این حال، تعداد و مقیاس رویدادهای آخر هفته در دوبلین باعث نگرانی در مورد ظرفیت حمل و نقل شهر شده است.

این سازمان حمل و نقل ملی گفت که “احتمالاً از منظر حمل و نقل عمومی بسیار چالش برانگیز خواهد بود”. ائتلاف تاکسی‌ها برای ایرلند، یک گروه لابی برای صنعت تاکسیرانی، سوئیفتیس – طرفداران ستاره پاپ آمریکایی – و سایرین را در دوبلین در آخر این هفته از کمبود احتمالی تاکسی مطلع کرد.

جنیفر کیلداف، سخنگوی AA ایرلند که روز شنبه در کنسرت Shania Twain در مالاهید شرکت خواهد کرد، گفت: “اگر دلیل دیگری برای حضور در شهر ندارید، روزی نیست که فرزندان خود را به خرید ببرید.”

هیزل چویکی از مشاوران حزب سبز در شورای شهر دوبلین گفت که آخر هفته آزمایش خوبی برای زیرساخت های حمل و نقل دوبلین خواهد بود.

این آخر هفته نشان خواهد داد که چرا ورود این همه ماشین به شهر خوب نیست، اما در عوض داشتن حمل و نقل عمومی مکرر که خوب کار می کند خوب است.

او گفت که رویدادهای مختلف همچنین قابلیت استفاده دوبلین را به عنوان یک شهر عابران پیاده برجسته خواهد کرد و “آزمایش خوبی برای اینکه مردم تا چه حد می توانند در شهر حرکت کنند و اینکه آیا شهر برای عابران پیاده است یا خیر” خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید