اخراج کاتال کروتی از نیروی دفاعی پسر 14 ساله در تصادف چهار دوچرخه جان خود را از دست داد – آیریش تایمز


روسای دفاع امیدوارند که کاتال کروتی، سرباز محکوم را اخراج کنند

نیروهای دفاعی رهبری امیدوار است که بتواند یک سرباز را اخراج کند کاتال کروتی تا اوایل هفته آینده، پس از محکومیت او به دلیل ضرب و شتم یک زن بیهوش در لیمریک در سال 2022.

پنجشنبه گذشته، کروتی (22 ساله) به دلیل ضرب و شتم شدید به حبس تعلیقی محکوم شد ناتاشا اوبراین در خیابان بعد از اینکه او از او خواست که از فریاد زدن توهین های همجنس گرایانه به عابران دست بردارد. در ساعات پس از حمله، کروتی، یک سرباز ارتش از آردناکروش، کو کلر، به دوستانش در اسنپ چت مباهات کرد: “دو تا او را بکشند، دو تا او را بیرون بیاورند”، با اشاره به چهار مشت زدن به خانم او برایان.

اخبار ایرلند

  • پسری پس از تصادف با چهار چرخ جان خود را از دست داد: یک پسر 14 ساله پس از تصادف چهار چرخ در کو دری جان خود را از دست داد.
  • معلمان جدید تشویقی 2000 یورویی دریافت خواهند کرد: معلمان تازه واجد شرایط در صورتی که در سال تحصیلی آینده نقش تدریس تمام وقت را به عنوان بخشی از تلاش های جدید برای افزایش عرضه افراد حرفه ای در کلاس درس به عهده بگیرند، در تابستان آینده مستحق دریافت تشویقی 2000 یورویی خواهند بود.
  • حمله به خانه گاردا با حضور خانواده: خانه گاردا در حالی مورد حمله قرار گرفت که او در رالی بین المللی دونگال با یک ماشین تغییر یافته در داخل شرکت می کرد گاردا livery، در پروژه ای که برای تقویت روابط با علاقه مندان جوان اتومبیل و موتوراسپرت طراحی شده است.
  • دایل پیمان بحث برانگیز مهاجرت اتحادیه اروپا را تصویب کرد: دیل با 79 رای موافق و 72 رای موافق به پیوستن به پیمان بحث برانگیز مهاجرت و پناهندگی اتحادیه اروپا برای یک سیستم استاندارد کنترل مهاجرت در 27 کشور عضو رای داد.
  • Aer Lingus امروز با خلبانان ملاقات خواهد کرد: Aer Lingus صبح امروز با خلبانان دیدار خواهد کرد و امیدها را برای دستیابی به موفقیت در مناقشه ای که این شرکت هواپیمایی را مجبور به لغو 270 پرواز کرده است، زنده می کند و ده ها هزار مسافر را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • پیش بینی آب و هوا: بارش شدید باران از صبح امروز سراسر کشور را فراگرفته و تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت. به طور کلی در شهرستان های جنوبی و جنوب شرقی خشک ترین خواهد بود که بیشترین بارش های آفتابی در اینجا وجود دارد. خنک برای فصل با حداکثر دمای 13 تا 17 درجه. باد غیرمعمول هم می‌وزد. امشب غالباً خشک همراه با وزش باد ملایم غربی خواهد بود. بارش عمدتاً در شمال. حداقل دما 8 تا 11 درجه
  • نگاهی بیاندازید امروز بیشترین خوانده شده داستان ها
  • پیوستن کانال واتس آپ ایرلندی تایمز برای اخبار فوری مستقیماً به تلفن شما.

بررسی رستوران

نظر

کسب و کار

ورزش ها

انتخابات انگلستان

سبک زندگی

نکات برجسته پادکست

چرا یکی از ما را امتحان نکنید جدول کلمات متقاطع و پازل?

شبیه این یکی؟

با ثبت نام در یکی از ما، بهترین محتوا را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید خبرنامه ها

دیدگاهتان را بنویسید