کشاورز از فین گائل شکایت کرد سناتور انکار کرد که گلویش را در حین حادثه گرفته است – آیریش تایمز


مردی که مدعی بود توسط مردی مورد تعرض قرار گرفته است که در ادامه سناتور فین گیل شد، در دادگاه عالی انجام تجاوزات را در جریان درگیری انجام داده است.

برین وایت، از Castleblayney، Co Monaghan، از جان مک گهون به خاطر این حادثه شکایت کرد بیرون از میخانه رام هاوس در Dundalk، Co Louth، حدود ساعت 3 صبح در 16 ژوئن 2018.

آقای مک گهون، از باغ های فاگارت، دانالک، در سال 2022 توسط هیئت منصفه دادگاه کیفری منطقه تایید شد پس از اعتراف به بی گناهی در مورد حمله و آسیب رساندن به آقای وایت در این حادثه.

در دعوای مدنی خود در دادگاه عالی، آقای وایت به دنبال غرامت برای حمله و حمله است. آقای مک گهون این اتهامات را رد می کند و می گوید که توسط آقای وایت مورد تعرض قرار گرفته است.

آقای وایت، یک کشاورز، آن روز برای جشن پیروزی اسبش توتال دمولیشن در Fairyhouse بود که به ادعای او، این حادثه به دلیل در آغوش گرفتن لیندا، همسر آقای وایت، آقای مک گهون به هنگام خروج از میخانه رخ داد.

او ادعا کرد که کلماتی رد و بدل شده است و او به آقای مک گهون گفته است که او را تنها بگذارد، اما او گفت که آقای مک گهون ابتدا بازوی او را بیرون میخانه گرفت و کلمات دیگری به دنبالش آمد. او گفت که دوستان آقای مک گهون تلاش کردند تا این سیاستمدار را پایین نگه دارند اما هر دو در نهایت روی زمین افتادند که گفته می شود توسط آقای مک گهون چندین مشت به سر او کوبیده شد.

آقای وایت تحت بازجویی متقابل هیو هارتنت اس سی، انکار کرد که آقای مک گهون به شوخی دستش را دور شانه های همسرش گذاشته است. گفت این شانه های او نیست.

او همچنین پیشنهاد وکیل دادگستری مبنی بر اینکه آقای مک گهون زمانی که خارج از میخانه بود «دستش را دراز کرده بود تا بگوید توهینی وجود ندارد» را رد کرد.

او هل دادن آقای مک گهون به خیابان، لگد زدن به او یا گرفتن گلوی او در جریان حادثه را انکار کرد. او قبول نکرد که دوربین مداربسته ای که در دادگاه نشان داده شده نشان می دهد که او این کارها را انجام داده است.

در رابطه با این فیلم که آقای هارتنت گفت نشان می‌دهد او گلوی آقای مک‌گهون را می‌گیرد، او این موضوع را تکذیب کرد و اینکه او دستش را روی شانه راست آقای مک‌گهون گذاشته بود. او گفت که همان زمانی بود که آقای مک گهون برای اولین بار به سمت او هجوم برد تا او را بزند.

او تکذیب کرد که ویدئویی که او را در یک نقطه “در حالت حمله” نشان داده است. او گفت که در تلاش است همسرش را از گروه در خیابان دور کند. او کشیدن ژاکت آقای مک گهون را در این حادثه انکار کرد.

هیئت منصفه سوالی را به قاضی ارجاع داد که آیا در هر مرحله ای به ذهن آقای وایت رسیده است که ترک کند، با توجه به اینکه پسرش 10 ثانیه قبل از پایان حادثه آمده است تا او را به خانه ببرد.

در پاسخ، آقای وایت گفت که برادرش در سال 1996 در نیویورک توسط مردی که از کافه‌ای که در آنجا بودند بیرون رانده شده بود، با چاقو کشته شد. این مرد در بیرون از بار، برادرش را به درگیری صدا زد و در حین دور شدن، عامل جنایت با چاقو برگشت و 13 ضربه چاقو به او زد.

سپس آقای هارتنت در پاسخ به این سوال که آیا پسرش را که قبل از خانه رام آمده بود ندیده است، آقای وایت پاسخ داد که ندیده است.

او همچنین حضور در یک مرحله بالای آقای مک گهون را تکذیب کرد و گفت که هر دو به طور همزمان روی زمین افتادند.

او مخالف بود که او در یک نقطه از حادثه “مثل بوکسوری بود که از گوشه ای بیرون می آید”.

وقتی از او پرسیده شد که آیا خود را “در میخانه ها ناراضی” می داند، با وکیل مخالفت کرد. او گفت که حدود 20 سال پیش مردی در میخانه دیگری به سمت او لیوان پرتاب کرد و این مرد در حال محاکمه بود اما دادگاه ظرف یک ساعت به هم ریخت.

آقای هارتنت به آقای وایت گفت که اولین باری که گفت آقای مک گهون عبارت «من این شهر را اداره می‌کنم» را در آن دادگاه به کار برد. وکیل گفت که او هرگز در طول محاکمه جنایی یا در هیچ زمان دیگری این را نگفته است.

آقای وایت پاسخ داد که آقای مک گهون در طول شب “خیلی چیزهای بسیار بیشتری” گفته است و او “هرگز” این عبارت را فراموش نکرده است.

او زمانی که TD این را گفت، این عبارت را از پرونده دیگری در کری رد کرد. گفت از این قضیه بی اطلاعم.

لئونارد گانون، راننده ون پاره وقت، که وسیله نقلیه‌اش یک شبه در کنار میخانه پارک شده بود، گفت که توجه بسیار کمی به «کیف‌های دستی» در جریان بود تا اینکه مردی را روی زمین دید که «بله با او برخورد می‌کرد». او ندید که مرد دیگر به او پاسخ داد.

پرونده شاکی به پایان رسیده و قرار است دفاع از روز پنجشنبه آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید