مردم بریتانیا به نیروی پلیس خود ایمان خود را از دست داده اند – طرح حزب کارگر برای بهبود تحقیقات جرم بسیار مهم است


پلیس انگلیس و ولز با بحران اعتماد روبرو هستند. در نتیجه مواردی از جمله چارینگ کراس رسواییبر آدم کشی سارا اورارد به دست پاسبان پلیس متروپولیتن وین کازنز و افسر پلیس سابق و تجاوزگر سریالی دیوید کریکاعتماد عمومی به پلیس کامل شده است شکسته شده.

مورد دیگر عدم موفقیت پلیس است من تصمیم میگیرم جنایات بین سال‌های 2015 تا 2023 در انگلستان و ولز، نسبت جرایمی که منجر به دستگیری مجرم توسط پلیس و معرفی آن به دادگاه شد، از 16 درصد به 5.7 درصد کاهش یافت. در مورد تجاوز جنسی، حدود 2 درصد از موارد تجاوز گزارش شده منجر به متهم شدن مظنون شده و توسط دادستانی به دادگاه منتقل شده است.

پس سوال این است که آیا هیچ یک از احزاب اصلی در برابر چالش عظیم بازسازی اعتماد هستند؟ محافظه کاران متعهد شدند که 8000 پلیس دیگر “برای گشت زنی در جوامع و دستگیری مجرمان در هر بخش در کشور” استخدام کنند. کارگر به طور مشابه بر استخدام متمرکز است و هدف اصلی آن بهبود تحقیقات پلیس در مورد جرم و جنایت است.


در خبرنامه سیاست انگلستان مشترک شوید

آیا می خواهید پوشش انتخاباتی بیشتری از کارشناسان دانشگاهی گفتگو داشته باشید؟ در هفته‌های آینده، تحلیلی آگاهانه از توسعه کمپین و بررسی واقعیت‌هایی که در حال انجام است به شما ارائه خواهیم کرد.

برای جدید، هفتگی ما ثبت نام کنید رای انتخاباتهر جمعه در طول کمپین و بعد از آن تحویل داده می شود.


برنامه محافظه کاران برای افزایش جذب نیرو

نیروهای پلیس در انگلیس و ولز تحت تدابیر ریاضتی قرار گرفته اند مجبور شد تا حجم نیروی کار خود را کاهش دهند. از سال 2010 تا 2019 باعث ایجاد یک کاهش از 21,363.

دولت‌های محافظه‌کار اخیر از سال 2019 تعداد اصلی افسران را افزایش داده‌اند و آنها را به سطوح ریاضتی قبل از 2010 بازگردانده‌اند. اما مشکل اکنون این است که پلیس بالاترین سطح را تجربه می کند درصد خروج داوطلبانه

پژوهش منتشر شده در مه 2023 نشان می دهد که بسیاری از استخدام شدگان واقعاً به اندازه کافی در مورد اینکه چگونه افسر پلیس بودن بر زندگی عاطفی، اجتماعی و خانگی آنها تأثیر می گذارد، نمی دانستند. این بدان معنی بود که آنها ناامید شدند و خیلی سریع رفتند.

در نتیجه، بیش از یک سوم افسران در سال 2023 در حال حاضر کمتر از پنج سال تجربه دارند، از 31 درصد در سال 2022. به سادگی افسران کافی آموزش دیده و با تجربه در حل جرایم وجود ندارد.

اجبار از طریق استخدام سریع و بدون کنترل و تعادل کافی فقط برای ارضای اهداف سیاسی به حفظ افسران خوب کمک نمی کند که احتمالاً شغل خود را در پلیس دنبال می کنند و به مبارزان ماهر جنایت تبدیل می شوند.



بیشتر بخوانید:
استعفای پلیس در سال گذشته 72 درصد افزایش یافته است – دلیل آن را از افسران سابق پرسیدیم


محافظه‌کاران وعده 8000 پلیس دیگر را می‌دهند، و این جای بسی نیست. با این حال، این شرط که در هر بخش یک افسر پلیس «محله» وجود خواهد داشت، عدم درک نحوه عملکرد نیروی پلیس را نشان می دهد.

نیروهای پلیس لزوماً از مراکز رای گیری برای استقرار عملیاتی پلیس استفاده نمی کنند. بسته به نیاز، یک تیم محله را می توان به یک منطقه بسیار کوچکتر (یک شهرک مسکونی یا چندین خیابان) یا یک تیم بزرگتر که سه یا چهار حوزه را پوشش می دهد اختصاص داد. فرماندهان پلیس تصمیم می‌گیرند که افسران در کجا قرار بگیرند. این ایده که دولت مرکزی می تواند یا باید این را دیکته کند، امکان پذیر نیست.

مفهوم نوستالژیک “بابی ها در ضرب و شتم” ممکن است برای رای دهندگان مسن تر جذاب باشد، اما هیچ تاثیر قابل اندازه گیری بر مبارزه با جرم پلیس واقعی ندارد. پلیس محله یا افسران واکنش با جنایات سطح پایینی که 20 سال پیش داشتند برخورد نمی کنند. پلیس در بسیاری از جرایم رایج حتی حاضر نمی شود، چه رسد به تحقیق. کمبود افسر به این معنی است که آنها ماهر شده اند و از شغلی به شغل دیگر عجله می کنند.

برخی هستند شواهد و مدارک که پلیس محله می تواند به بهبود اعتماد عمومی به پلیس و کاهش درک عمومی از بی نظمی کمک کند. اما این با کاهش واقعی آن متفاوت است. خود پلیس اینطور نیست مطالبه که پلیس های محله برای حل جنایات آنجا هستند.

هدف محافظه کاران نیز تقویت قدرت پلیس در مورد اعتراضات است که به افسران بیشتری نیاز دارد. اما افسرانی که در راهپیمایی ها سپر ضد شورش در دست دارند، پلیس ضد شورش اختصاصی نیستند. آنها فقط افسران گشت زنی منظم و محله هستند که در غیر این صورت ممکن است در حال انجام پلیس محله باشند. هرچه قوانین بیشتری ایجاد شود که پلیس را ملزم به دستگیری افرادی که معترض هستند، کمتر باشد، افسران کمتری برای سایر انواع کار پلیس در دسترس هستند. همه چیز در مورد اولویت هاست.

افسران پلیس با جلیقه های دید بالا در خیابان.
پلیس در انگلستان و ولز بیشترین میزان استعفای داوطلبانه را تجربه می کند.
استیون نولتون/شاتستاک

مفیدترین چیزی که ارائه می شود، طرح محافظه کاران برای مقابله با تخلفات از طریق بهبود فرآیندهای بررسی است. من قبلا نوشته اند در مورد چگونگی نیاز به اصلاحات. اما این نیازی به تنظیم قانون ندارد.

اگر قرار باشد یک پاسبان ارشد طبق قانون مجبور شود کارکنان خود را بازرسی کند، احتمالاً به هر حال برای این نقش مناسب نیست. در عوض، وزارت کشور، بازرس کل و شورای رؤسای پلیس ملی باید روی یک رژیم بازرسی سرزده که توسط همه نیروها اتخاذ می شود، با هم کار کنند و به نظر می رسد این پیشنهاد حزب کارگر باشد.

طرح کارگر برای بهبود تحقیقات جنایی

حزب کارگر همچنین می خواهد هزاران افسر پلیس جدید را استخدام کند و از پلیس محله حمایت کند، اما برخلاف محافظه کاران، قول نداده است که تعیین کند این افسران در کجا مستقر خواهند شد.

تمرکز حزب کارگر در عوض روی مقابله با رفتارهای ضداجتماعی خواهد بود، که بیشتر با نقش حل مشکل مورد نظر آنها مطابقت دارد.

لفاظی حزب کارگر در مورد کشف جرم امیدوارکننده به نظر می رسد. در حال حاضر، اگر دوچرخه شما دزدیده شود یا حصار شما خراب شود، بعید است که یک افسر پلیس را ببینید. اگر حتی زحمت گزارش دادن را به خود بدهید، پلیس فقط یک شماره جرم شرکت بیمه را به شما می دهد و به شما می گوید که این کار را نمی کند دارم تحقیق میکنم چنین جنایاتی

پیشنهاد جدی برای حزب کارگر نیست که پیشنهاد کند پلیس باید در هر تماس شرکت کند و هر جنایتی را به طور کامل بررسی کند: دهه‌ها است که اینطور نبوده و می‌توان با خیال راحت نادیده گرفت.

اما به نظر می رسد حزب کارگر در مورد بهبود تحقیقات و کشف جرایم جدی تر، از جمله دزدی، تجاوز جنسی و خشونت خانگی جدی است.

تحقیقات تجاوز جنسی یکی از آفت‌های نظام عدالت کیفری کنونی است. مانیفست حزب کارگر مشاهدات جالبی دارد: “به جای همکاری، پلیس و دادستان اغلب درگیر یک بازی سرزنش هستند که قربانیان را ناامید می کند.”

یکی یک دلیل بزرگ چرا بسیاری از متجاوزان از جرم خود فرار می کنند، قطع ارتباط بین پلیس و سرویس دادستانی سلطنتی است.

با این حال، ناامید کننده است که بسیاری از صحبت های حزب کارگر تا کنون در مورد تجاوز جنسی، در مورد دادگاه های تخصصی بوده است. در واقع، این یک تعهد مانیفست برای “سرعت بخشیدن به پرونده های تجاوز جنسی با دادگاه های تخصصی در هر دادگاه سلطنتی در انگلستان و ولز” است.

برای قربانیان مهم است که پرونده خود را به سرعت از طریق دادگاه ببینند، اما ما در حال حاضر وضعیتی در انگلستان و ولز داریم که تقریباً هیچ پرونده تجاوز جنسی به دادگاه نمی رود. بیشتر از فرسودگی در موارد تجاوز جنسی زمانی اتفاق می افتد که پلیس تحقیق می کند. فقط حدود 5 درصد از پرونده ها حتی با درخواست تصمیم دادستانی به خدمات دادستانی سلطنتی فرستاده می شود.

کارگر همچنین اعلام کرده است که یک طرح کارآگاه ورود مستقیم راه اندازی خواهد کرد. طرح مشابهی چندین سال است که در برخی از خدمات پلیس از جمله وجود دارد ملاقات کرد. اما از آنجایی که هیچ شکی وجود ندارد که پلیس باید به طور چشمگیری توانایی خود را برای تحقیق و حل جرم بهبود بخشد، به نظر می رسد کارگر دکمه های مناسب را فشار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید