سیاران اوگارتی، رئیس دانشگاه گالوی، از سمت خود کناره گیری کرد – روزنامه ایرلندی تایمز



دانشگاه گالوی اعلام کرده است که پروفسور Ciarán Ó hÓgartaigh در آغاز سال تحصیلی جدید از سمت خود به عنوان رئیس کناره گیری خواهد کرد.

وی با اعلام تصمیم خود به هیئت حاکمه دانشگاه در جلسه برنامه ریزی شده روز چهارشنبه، گفت: “زمان مناسبی است که دانشگاه ما استراتژی جدیدی برای سال های 2025-2030 تدوین می کند، ما در اوایل سال 2025 یک هیئت حاکمه جدید خواهیم داشت و در حال آماده شدن برای سال تحصیلی جدید

می‌خواهم از حمایت و محبتی که در طول مدت حضورم در اینجا به من ارائه شد قدردانی کنم و برای دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، محققان و دانشگاهیان و کارکنان حرفه‌ای‌مان آرزوی موفقیت روزافزون دارم که دانشگاه من را در بین بهترین‌ها در اروپا و جهان نگه می‌دارند. او گفت، دانشگاهی بدون در.

او افزود که “زمان چالش برانگیز برای این بخش با تغییرات مدیریتی قابل توجه و خوشایند” بود، و او امیدوار است که “چشم انداز سرمایه گذاری برای نسل آینده محقق شود”.

پروفسور Ó hÓgartaigh سیزدهمین رئیس جمهور شد دانشگاه گالوی در ژانویه 2018

او قبلاً استاد حسابداری و رئیس بازرگانی UCD بود و مدارس آن را در دوبلین (مدرسه بازرگانی UCD Lochlann Quinn، دانشکده بازرگانی فارغ التحصیل UCD مایکل اسمورفیت و توسعه اجرایی UCD Smurfit) و برنامه های خارج از کشور آن در هنگ کنگ، سنگاپور و سریلانکا رهبری می کرد. .

پروفسور Ó hÓgartaigh افتخارات درجه یک را دریافت کرد، اولین بار در کلاس خود، فارغ التحصیل از کالج آن زمان دانشگاه گالوی. او به عنوان یک حسابدار خبره نزد آرتور اندرسن آموزش دید و دارای مدرک دکترای حسابداری از دانشگاه لیدز است.

وی که محقق سابق فولبرایت در دانشگاه نورث ایسترن (بوستون، ایالات متحده آمریکا) بود، به عنوان رئیس کمیته حسابرسی در بخش دریایی، ارتباطات و منابع طبیعی آن زمان و به عنوان عضو کمیته حسابرسی در وزارت خزانه داری خدمت کرد.

او همچنین به‌عنوان مدیر غیر اجرایی مستقل Avolon، یکی از بزرگترین شرکت‌های لیزینگ هواپیما در جهان، خدمت کرد و در آنجا ریاست کمیته حسابرسی آن را نیز بر عهده داشت. او یکی از اعضای هیئت مدیره غیرقانونی گروه بیمارستانی Saolta و رئیس کمیته استراتژیک آن بود.

رئیس هیئت حاکمه، Maire Geoghegan-Quinn، از پروفسور Ó hÓgartaigh برای “کار، دستاوردها و رهبری” در دوران تصدی وی به عنوان رئیس جمهور تشکر کرد و برای او در آینده آرزوی موفقیت کرد.

پروفسور هگارتایگ با رویکردی متفکرانه و دلسوزانه، این دانشگاه را از طریق چالش های بی سابقه بیماری همه گیر هدایت کرده است. او از طریق ارزش‌های احترام، گشودگی، تعالی و پایداری زندگی و کار کرد.»

او افزود: “او یک مدافع قوی برای این بخش، به ویژه حمایت و تامین مالی دانشجویان بوده است، و در زمانی که دانشگاه به شدت برای آینده موقعیت دارد، ترک می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید