جوانان کمتر احتمال دارد رای دهند – در اینجا نحوه کمک به دوستان خود برای حضور در صندوق های رای آورده شده است


اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً به سیاست علاقه مند هستید و قصد دارید در 4 جولای رای دهید. اما دوستان شما ممکن است اینطور نباشند – در سال 2019، تخمین زده می شود که تنها 47٪ از آنها آنها از 18 تا 24 سال رای دادند در انتخابات عمومی بریتانیا

مشارکت رای دهندگان در میان جوانان همیشه کمتر از افراد مسن بوده است، به ویژه از اواخر دهه 1990. و اگرچه گزارش های زیادی در مورد جوانان وجود داشت ناامیدی با سیاست فعلی، وقتی جوانان ظهور می کنند، می توانند نتیجه یک انتخابات را تغییر دهند. این امروز بیشتر از همیشه صادق است سن جایگزین کلاس شد و به مهم ترین عامل در تعیین تبدیل شود چه کسی به کدام حزب رای می دهد.

با این حال، شما یا برخی از دوستانتان ممکن است برای شرکت در انتخابات نیاز به تشویق کمی داشته باشید. برای افراد مسن، سفر به صندوق رای تقریباً با خلبان خودکار انجام می شود. اما اگر شما و دوستانتان در بسیاری از انتخابات رای نداده اید (یا برای اولین بار است که رای می دهید)، ممکن است موانع بیشتر – و فرصت هایی برای توقف مراقبت.

در اینجا چهار کاری وجود دارد که می توانید برای رای دادن دوستان خود انجام دهید:

1. به آنها کمک کنید بررسی کنند که کجا ثبت نام کرده اند

تنها 60 درصد از جوانان 18 و 19 ساله و 70 درصد از افراد زیر 35 سال برای رای دادن ثبت نام کرده اند، در حالی که این میزان در گروه های سنی 85 تا 96 درصد است. در سال های اخیر گسترش یافته است.

اگر چه برای ثبت نام در این انتخابات خیلی دیر شده است، اما اگر دوستان شما در لیست انتخاباتی هستند، مطمئن شوید که ثبت نام کرده اند. بررسی کنید که کجا برای رای دادن ثبت نام کرده اند. دانشجویان می توانند در هر ترم یا آدرس منزل ثبت نام کنند. تصمیم در مورد محل رای دادن ممکن است تحت تأثیر محل زندگی آنها در روز انتخابات باشد یا نباشد انتخاب استراتژیک.

اگر دوستان شما در روز انتخابات جایی که در آن ثبت نام کرده اند نباشند، می توانند از شخص دیگری بخواهند که با نماینده به آنها رأی دهد. برنامه های رای گیری نیابتی تا ساعت 17 روز 26 ژوئن امکان پذیر است و رای گیری فوق العاده با وکالت تا ساعت 17:00 روز انتخابات امکان پذیر است.


زندگی در همسایگی، مجموعه ای در گفتگو

20 و 30 سالگی هیچکس شبیه هم نیست. ممکن است برای وام مسکن پس انداز کنید یا فقط برای پرداخت اجاره به مشکل برخورد کنید. ممکن است در برنامه‌های دوستیابی ورق بزنید یا سعی کنید مراقبت از کودک را کشف کنید. مهم نیست چالش های فعلی شما، چالش های ما سریال یک چهارم زندگی مقالاتی برای به اشتراک گذاشتن در چت گروهی وجود دارد یا فقط برای یادآوری اینکه شما تنها نیستید.

بیشتر بخوانید از Quarter Life:


2. در مورد مشکلات با آنها صحبت کنید

پس از ثبت نام رای دهندگان، عامل شماره یک مانع از رای دادن جوانان این احساس است که آنها به اندازه کافی نمی دانند به چه کسی رای بدهند. جوانان هستند آنها کمتر موضوع کمپین های احزاب سیاسی هستندبنابراین ممکن است فکر نکنند که اطلاعات زیادی در مورد نامزدها و مسائل دارند.

این یک مشکل آسان برای رفع است. از دوستان خود بپرسید که به چه چیزی اهمیت می دهند – مسکن، تحصیل و کار موضوعات کلیدی در این انتخابات هستند. به آنها کمک کنید تا آنها را با مواضع نامزدها و احزاب سیاسی مقایسه کنند. کلاس درس دموکراسی درخشان است مخزن کلیه اعلامیه های انتخابات عمومی و شما می توانید به بالا نگاه کنید نامزدهای منطقه شما.

شما حتی نیازی به مانیفست ترال ندارید. ابزارهای آنلاین طراحی شده برای کمک به رای دهندگان در مقایسه ترجیحات خود در مورد مسائل کلیدی با مواضع احزاب سیاسی و نامزدها وجود دارد. استفاده از چنین ابزارهایی دارد تأثیر مثبت قوی بر میزان مشارکت گزارش شده مردم در رأی دهندگان.

لینک های چت گروهی خود را به WhoGetsMyVoteتوسط دانشگاهیان یا بیشتر متمرکز بر سیاست ارائه شده است به سیاست ها رای دهید.

3. آنها را به شعبه رای گیری ببرید

بردن دوستان خود به حوزه رای گیری در روز انتخابات می تواند همه چیز را تغییر دهد. در مطالعه ما در ولزبسیاری از رای دهندگان جوان گزارش دادند که با والدین یا اعضای خانواده خود به مرکز رای رفتند و گفتند که خانواده ها و دوستان آنها فعالانه آنها را تشویق می کردند که بیرون بیایند و رای دهند.

رای دهندگانی که برای اولین بار در آن شرکت می کنند، گاهی اوقات ممکن است خود را برای رای دادن نشان دهند به طرز قابل توجهی – در واقع بسیار کمتر از آنچه تصور می کنیم هیجان انگیز است. پس چرا آن را تعطیل نمی کنیم؟ سفر به شعبه رای را با بستنی و پیاده روی یا بازدید از میخانه ترکیب کنید.

سه مرد لبخند می زنند و دور یک میز در یک میخانه صحبت می کنند
رفتن به رای دادن را به یک گردش اجتماعی تبدیل کنید.
Prostock-studio/Shutterstock

و هنگامی که آنها را برداشتید، به دوستان خود یادآوری کنید که شناسه عکس بگیرند. آنها می توانند بررسی کنید که آیا کارت شناسایی عکس دار را پذیرفته اند یا خیر یا به طور متناوب برای a گواهی صلاحیت رأی دهنده تا ساعت 5 بعدازظهر 26 ژوئن.

4. بعد از انتخابات بررسی کنید که آیا رای داده اند یا نه

رای گیری می تواند باشد یک عادت مادام العمر. آنچه در مورد مشارکت رای دهندگان اهمیت دارد، درک مردم از تاثیری است که رای و صدای آنها می تواند داشته باشد. دانشمندان علوم سیاسی به این می گویند کارایی سیاسی.

برای جوانان، صحبت از سیاست می تواند مفید باشد تأثیر مثبت بر اثربخشی سیاسی داخلی آنها، حتی اگر آنلاین باشد. ادامه مکالمه با دوستانتان می تواند به شکل گیری عادت رای دادن مادام العمر کمک کند.

و به کنار انتخابات، صحبت در مورد سیاست نیز می تواند راهی برای شما و دوستانتان باشد تا نشان دهید که به مسائل سیاسی اهمیت می دهید. مخصوصاً برای جوانان، انتخابات ممکن است راه اصلی آنها برای تغییر نباشد. جوانان بیشتر از افراد مسن درگیر مسائل سیاسی هستند راه های دیگرمانند اعتراضات یا فعالیت های آنلاین.


در خبرنامه سیاست انگلستان مشترک شوید

آیا می خواهید پوشش انتخاباتی بیشتری از کارشناسان دانشگاهی گفتگو داشته باشید؟ در هفته‌های آینده، تحلیلی آگاهانه از توسعه کمپین و بررسی واقعیت‌هایی که در حال انجام است به شما ارائه خواهیم کرد.

برای جدید، هفتگی ما ثبت نام کنید رای انتخاباتهر جمعه در طول کمپین و بعد از آن تحویل داده می شود.


دیدگاهتان را بنویسید