Met Éireann – The Irish Times می گوید: ملایم و آفتابی با مقداری باران در چند روز آینده



آنها می گویند: هوا در طول هفته معتدل و آفتابی همراه با کمی باران پیش بینی می شود با ایرلند آشنا شدم.

در روز سه‌شنبه، ابر در اواخر روز نازک می‌شود و به تدریج طلسم‌های آفتابی با آسمان‌های آفتابی‌تر در بخش‌های اقیانوس اطلس تا عصر امروز ایجاد می‌شود، در حالی که در طول شب هوا “به طور کلی خشک، آرام و صاف” خواهد بود. پیش‌بینی‌کننده گفت: هر لکه‌ای از مه یا دود باقی‌مانده در دریای ایرلند پاک خواهد شد.

چهارشنبه با بارش آفتابی و وزش باد ملایم جنوب غربی آغاز خواهد شد. در حالی که برخی از دوره های آفتابی گرم وجود خواهد داشت، مقداری نم نم باران نیز توسعه می یابد و به تدریج به سمت شرق حرکت می کند. در نقاط جنوب شرقی و شرقی کاملاً خشک خواهد ماند. بیشینه دمای هوا بین 19 تا 23 درجه خواهد بود.

شب معتدل دیگری با دمای کمتر از 10 تا 13 درجه همراه با وزش باد ضعیف تا متوسط ​​جنوب غربی پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه شاهد بارش های بارانی از سمت غرب خواهیم بود، اگرچه مناطق میانی و جنوب شرقی شاهد هوای بسیار خشک خواهند بود. همچنین در شمال غرب وزش باد و در سایر نقاط وزش باد ملایم تا متوسط ​​غربی خواهد بود. Met Éireann گفت که دمای هوا بین 13 تا 17 درجه خواهد بود.

به نظر می رسد جمعه شاهد رگبار پراکنده و رعد و برق از سمت غرب خواهد بود. کارشناس پیش بینی گفت: در بعدازظهر بارش ها بیشتر کاهش می یابد و هوا خشک و نیمه ابری می شود.

حداکثر دما بین 14 تا 18 درجه در وزش باد ملایم تا متوسط ​​غربی خواهد بود.

اگرچه در پیش‌بینی روز شنبه ابهامی وجود دارد، اما نشانه‌های فعلی حاکی از یک روز ابری همراه با رگبار پراکنده یا رعد و برق است که به نظر می‌رسد با پیشرفت روز محدود به شمال و شمال غرب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید