پسربچه پس از سقوط از تراکتور پدربزرگ به شدت مجروح شد و پرونده 3.5 میلیون یورویی را حل کرد – روزنامه ایریش تایمز



پسری که تقریباً یک دهه پیش به دلیل سقوط از کابین تراکتور در مسیر چمن زنی آسیب جدی دید، ادعای دادگاه عالی را به مبلغ 3.5 میلیون یورو تسویه کرد.

آقای قاضی پل کافی گفت که این دختر 15 ساله اکنون که بنا به دستور دادگاه نامش فاش نمی شود، انگشتانش قطع شد و بعداً مجبور شد بخشی از پایش را در بیمارستان قطع کنند.

وکیل ارشد لیام ریدی به دادگاه گفت این یک حادثه بسیار غم انگیز بود که در مزرعه ای که متعلق به پدربزرگ پسر بود اتفاق افتاد. این حادثه در تابستان 2015 و زمانی که پسر شش ساله بود اتفاق افتاد.

او از پدرش که راننده تراکتور بود و پدربزرگش که صاحب تراکتور بود شکایت کرده بود. این وکیل که توسط موریس پاور سولیسیتورز راهنمایی شده است، گفت که پسر دچار صدمات متعددی از جمله آسیب دیدگی شانه راست، قطع انگشت، شکستگی و پارگی شده است. او بعداً مجبور شد یکی از پاهایش را زیر زانو قطع کند و چندین عمل دیگر را انجام دهد.

گفته می شود که مراقبت کافی برای ایمنی این پسر انجام نشده و او در هنگام تردد با تراکتور دیده نشده و از سلامت او اطمینان حاصل نشده است. همچنین ادعا شد که نظارت کافی صورت نگرفته است و او در معرض خطر آسیب یا آسیبی است که شناخته شده یا باید شناخته می شد.

دادگاه شنیده است که مسئولیت در این پرونده مطرح نیست و پس از میانجیگری توافق حاصل شد.

این وکیل به دادگاه گفت که تحرک پسر به شدت محدود است و امید است با پای مصنوعی جدید بتواند به طور عادی راه برود. او در آینده به جراحی بیشتری نیاز خواهد داشت.

قاضی کافی با تایید توافق، برای این نوجوان آرزوی سلامتی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید