واژگان ناآشنا ممکن است برخی از دانش آموزان را پرتاب کرده باشد – ایرلندی تایمز



مقاله سطح بالاتر ایتالیایی حاوی موضوعات آشنا با واژگان ناآشنا است، اما مقاله ایده های تمرین شده و موضوعات بحث را منعکس می کند.

اریکا کاپلو، معلم ایتالیایی در مؤسسه آموزش، گفت که این مقاله چیزی برای همه دارد، با چالش های کافی که به گلزنان برتر اجازه می دهد واژگان خود را به نمایش بگذارند.

او گفت: “این مقاله بسیار در دسترس بود، اما چالش های گاه به گاه دانش آموزان را ملزم می کند که با دقت فکر کنند و ذهن روشنی داشته باشند.”

خانم کاپلو گفت: “موضوعات آلودگی و تعطیلات در ایتالیا به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است، که مورد دوم یک نقطه بحث کلیدی برای امتحان شفاهی است، بنابراین دانش آموزان در اکثر اوقات امتحان در زمینه آشنا خواهند بود.”

«اولین درک مطلب، متنی ژورنالیستی درباره آلودگی بود، اما با این پیچش که فقط درباره دریا بود. همه برای بحث در مورد موضوع خاص «محیط دریایی» (محیط دریایی) چندان آماده نیستند و بنابراین از منطقه آسایش خود رانده می شوند.

هر پاراگراف عباراتی یا ایده هایی داشت که تعداد کمی از دانش آموزان با آنها آشنا هستند. در مورد “lavorano in maniera sinergica”، دانش آموزان باید “sinergica” را با “Synergistic” که در حال حاضر چالشی از فرهنگ لغات انگلیسی است، به هم متصل کنند تا ایده خاص “کار با هم به روش هم افزایی” را به دست آورند. درست. این چالش با پرسش‌های بسیار در دسترس متعادل می‌شد تا دانش‌آموزانی که بر روی کار متمرکز بودند می‌توانستند به طور مؤثر در این بخش حرکت کنند، اما لازم بود که در یک محیط پر استرس آرام بمانند.

خانم کاپلو گفت که بسیاری از دانش‌آموزان با دیدن متن مطالعه «مارکووالدو» احساس آرامش کردند.

او گفت: «مارکووالدو می‌تواند کار پیچیده‌ای باشد، اما این کار بسیار قابل مدیریت بود.

سوال سه در بخش سه بیشتر از آن چیزی بود که بسیاری انتظار داشتند.

این نامه از دانشجویان می‌خواهد که برای «tironcinio» (کارآموزی) درخواست دهند و از آنها می‌خواهد که بخشی را که می‌خواهند در آن کار کنند، مشخص کنند. در حالی که این امر دانش‌آموزان قوی را قادر می‌سازد تا خلاقانه فکر کنند، دانش‌آموزان ضعیف‌تر ممکن است برای انطباق با چنین اعلان‌های باز مشکلی پیدا کنند.

این را در خانه امتحان کنید:

سطح عالی ایتالیایی، بخش C، سوال 2

ترکیب هدف:

شما برای اولین بار با دوستان خود به ساردینیا سفر می کنید. از شش ایده از ایده های زیر استفاده کنید:

امتحانات نهایی تموم شد

با دوستان خود سفری به ساردینیا ترتیب دهید

در ساردینیا بسیار گرم است

دیدار با دانشجویان ایتالیایی

فعالیت های مختلف انجام دهید

گم شدن

ناهار در یک رستوران معمولی

خواننده مورد علاقه خود را در تعطیلات ملاقات کنید

خیلی دیر به هتل برگردید

با گفتن همه چیز، به ایرلند برمی گردم

دیدگاهتان را بنویسید