“من هرگز به کارآموزی فکر نکردم” – ایرلندی تایمز



هیچ وقت به کارآموزی فکر نکردم. من همیشه در مدرسه دانشگاهی بودم، بنابراین 100 درصد مطمئن بودم که می خواهم به دانشگاه بروم.

رشته زبان کاربردی و علوم ترجمه را شروع کردم. قبل از دانشگاه همیشه به زبان علاقه داشتم. اما در کالج به سرعت فهمیدم که از آنها به عنوان یک سرگرمی لذت می برم، اما این چیزی نبود که بخواهم برای حرفه انجام دهم.

من در نیمه راه سال اول بودم که پرسیدم آیا می توانم به علوم کامپیوتر بروم یا نه، اما خیلی دیر شده بود: تنها گزینه من این بود که درس را ادامه دهم یا کالج را رها کنم و سال بعد برگردم.

من در این مورد استرس داشتم زیرا مدرسه را در طول کووید-19 تمام کردم و قبلاً یک سال فاصله را پشت سر گذاشته بودم. من نمی خواستم سال دوم تحصیل کنم، اما می دانستم که در دوره درستی نیستم.

بنابراین تصمیم گرفتم ترک تحصیل کنم و برای این دوره علوم کامپیوتر بروم. سپس شنیدم که Salesforce در حال انجام کارآموزی فنی است.

من در مورد کارآموزی و یا در مورد آن چیز زیادی نمی دانستم نیروی فروش. من همیشه فکر می کردم کارآموزی در زمینه هایی مانند لوله کشی یا مدیریت است. من آن را نگاه کردم و دیدم که یک دوره دو ساله سطح ششم است که توسط آن اداره می شود مناسب (FastTrack در فناوری اطلاعات).

این آموزش در محل کار را با کلاس های مرکز آموزشی بالدویل ترکیب می کند.

من یکی از هفت کارآموز گروهم، تیم مهندسی مشتری محور (CCE) هستم. ما در مورد زبان های برنامه نویسی یاد گرفتیم و می توانیم این را در محل کار به کار ببریم و این فرصت را به ما می دهد که در عین عادت کردن به استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف، یاد بگیریم. ما بسیاری از برنامه های کاربردی را تست، آزمایش و اشکال زدایی می کنیم.

بهتر از همه، ما برای انجام این کارآموزی دستمزد دریافت می‌کنیم و این احتمال وجود دارد که در پایان به یک کارمند تمام وقت تبدیل شوید.

من تقریباً سه چهارم راه را طی کرده ام و آن را دوست دارم. این مسیر بسیار متفاوتی برای رسیدن به جایی است که می خواهید، زیرا مردم معمولاً علوم کامپیوتر را در دانشگاه انجام می دهند، سپس کارآموزی می کنند و سپس امیدوارند که تبدیل شوند. من می توانم آن را در دو سال انجام دهم، که استفاده بسیار موثرتری از زمان من است.

داشتن شغل در سنین پایین بسیار خوب است. من از ثبات لذت می برم، خوشحالم که به مدت دو سال کاری را انجام می دهم که دوست دارم، و من عاشق جو در Salesforce هستم. این یک شرکت دوستانه است که در آن اعتماد ارزش شماره یک ماست و من همکارانی دارم که همیشه وقت می گذارند تا با من بنشینند و مسائل را برای من توضیح دهند.

من در حال حاضر روی ساخت محصول با یکی دیگر از شاگردان Salesforce کار می کنم. خوب است بدانید که ما به عنوان افرادی که می توانند به شرکت ما کمک کنند، ارزش قائل هستیم، نه فقط افرادی که نیاز به آموزش دارند.

– در گفتگو با پیتر مک گوایر

دیدگاهتان را بنویسید