“من می خواهم شغلی را در این صنعت امتحان کنم” – آیریش تایمز



وقتی در 17 سالگی نشستم تا فرم CAO را پر کنم، برای مدرک علوم عمومی در دانشگاه مینوت رفتم. من می‌دانستم که علوم بیش از فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و ریاضیات وجود دارد، و می‌خواستم دیدگاه گسترده‌تری را در دوره‌ای که این علوم اصلی را همراه با مهندسی، علوم داده، فیزیک نظری، فیزیک تجربی و غیره پوشش دهد، داشته باشد.

چند سال اول ریاضی و زیست شناسی می خواندم اما در نهایت در رشته شیمی فارغ التحصیل شدم.

من اکنون فارغ التحصیل هستم و در سال آخر دکترای چهار ساله خود در گلیکوزیلاسیون هستم که به ترکیب قند پروتئین ها و عملکرد آنها در سیستم ایمنی بدن ما می پردازد. به طور خاص، من روی آنتی بادی IgG تمرکز می‌کنم و آن را مهندسی می‌کنم تا ساختارهای قندی مختلفی داشته باشد که می‌توانیم آن‌ها را به عنوان درمانی برای آرتریت روماتوئید و حتی برخی سرطان‌ها به کار ببریم.

من آزمایشگاه‌ها و سمینارها را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهم، و حتی اگر مستقیماً از یک معادله یا ایده استفاده نکنم، مدرک به من کمک کرده تا دانش گسترده‌تری را ایجاد کنم.

من پس از کار تابستانی در یک آزمایشگاه زیست شناسی تصمیم به دریافت این مدرک تحصیلات تکمیلی گرفتم و آن را دوست داشتم. ما به آزمایشگاه‌های دانشگاه گالوی عادت داشتیم، اما آزمایشگاه‌های دانشگاهی برای دانشجویان عموماً برای یادگیری چیزهای خاص در یک زمینه خاص طراحی شده‌اند، در حالی که در آزمایشگاه واقعی شما در حال یادگیری تکنیک‌های جدید هستید و همیشه مشکلات را حل می‌کنید.

بعد از دکترا چه خواهد شد؟ در حال حاضر کاملا باز است. من زیاد در مورد آن فکر نکرده ام، اگرچه دوست دارم در صنعت کار کنم زیرا با دانشگاه بسیار متفاوت است. من باید در بخشی مانند تحقیق و توسعه باشم که در آن مشکلات را حل کنم. من آدم تکراری نیستم، بنابراین انجام دادن کارهای یکسان و مکرر من را خسته می کند و به کار تعاملی نیاز دارم. یا می توانم مسیر پست دکترا را بروم و به کار خود ادامه دهم.

اگر من توصیه یا توصیه ای داشتم، این است که در جنبه های خاص شغل یا دکترا خیلی گرفتار نشوید. علم علم است، پس تا زمانی که آن را دوست داشته باشید، در آن شادی خواهید یافت.

من نیاز به دانستن اینکه به کجا می روید و قدم بعدی چه خواهد بود را درک می کنم، اما تا زمانی که علم و تحقیق باشد، می دانم که می توانم در یک محیط خوب یاد بگیرم و رشد کنم.

من واقعاً خوشحالم که دکترای خود را گذرانده ام، زیرا اکنون با زمانی که شروع کردم، فردی بسیار متفاوت هستم. من مقاومت زیادی به دست آوردم. شکست یک گزینه نیست زیرا آزمون و خطا – و اغلب فقط خطا – باعث شد ببینم هزاران راه برای حل یک مشکل وجود دارد.

– در گفتگو با پیتر مک گوایر

دیدگاهتان را بنویسید