“مخاطبین در ابتدا بسیار مهم هستند” – آیریش تایمز



من مدیرعامل ابتکار درهای باز هستم و شغل آزاد دارم.

ما مجموعه ای متشکل از بیش از 130 سازمان – شرکت ها و سازمان های غیردولتی – هستیم که با دولت برای ایجاد مسیرهایی برای آموزش، اشتغال و کارآفرینی برای همه افراد به حاشیه رانده شده که با موانع مواجه هستند، کار می کنیم.

از زمانی که کار خود را در سال 2018 آغاز کردیم، به نزدیک به 100000 نفر در مراحل مختلف شغلی خود از طریق کار خود و شرکت های عضومان کمک کرده ایم. ما آموزش، کارآموزی، راهنمایی، تحقیق و ایجاد منابع دیگری را برای کمک به مردم و ایجاد اعتماد به نفس انجام می دهیم.

این ایده از یک برنامه آموزشی Diageo Learning for Life در مهارت های مهمان نوازی که برای کمک به پناهندگان برای یافتن کار ایجاد شده بود، نشأت گرفت. انگیزه از سوی وزیر برابری وقت دیوید استانتون TD بود تا شرکت های بیشتری را برای کمک به افراد به حاشیه رانده شده به روشی ثابت، هدفمند و معنادار جذب کند.

رهبران من در Diageo، لیام رید و الیور لومز، در کمک به راه‌اندازی Open Doors نقش مهمی داشتند و به من این آزادی را دادند تا زمانی که در نقشم بودم، آن را توسعه دهم و در نهایت به صورت انفرادی بروم. Diageo به اهدای بودجه اصلی به کار برای اطمینان از ثبات و پیشرفت آن ادامه می دهد. ما همچنین از حمایت 14 شرکت و همچنین Leo Varadkar Taoiseach آن زمان برخوردار بودیم.

من ارتباطات را در DCU خواندم که یک دوره همه جانبه واقعاً خوب بود. سپس فوق لیسانس ارتباطات سیاسی و بعد دیپلم روابط عمومی گرفتم.

مزیت خوداشتغالی آزادی ایده گرفتن و توسعه آن از ابتدا و رشد است. هیچ “ترس یکشنبه شب” وجود ندارد زیرا شما در حال انجام کاری واقعاً معنادار و هدفمند و ارزشی است که برای زندگی مردم به ارمغان می آورد. و تنوعی که هر روز با ایجاد ایده‌های جدید و ملاقات با افراد جدید به همراه می‌آورد و آنها را با خود به سفر می‌برد تا با دیدگاه ایجاد تأثیر و تغییر هماهنگ شود.

پایین دست؟ ترس از ناشناخته. یادگیری مداوم وجود دارد، هر روز، تلاش برای دیدن چالش هایی که در گوشه و کنار در انتظار هستند.

به نظر من بهتر است قبل از راه اندازی کسب و کار خود، تجربه کسب کنید. تماس ها در ابتدا بسیار مهم هستند، همانطور که می دانید برای مشاوره و کمک به چه کسی مراجعه کنید. شما همچنین نیاز به درک اساسی از آنچه که باید برای راه اندازی یک کسب و کار انجام دهید، ایجاد هیئت مدیره و نظارت مناسب برای اطمینان از اینکه از همان ابتدا به درستی انجام می دهید، نیاز دارید.

من به فارغ التحصیلان توصیه می کنم که علایق خود را افزایش دهند.

مهم نیست که در حال حاضر در کجا کار می کنید یا تحصیل می کنید، سعی کنید کار، گروه های کارمند، داوطلبانه و سایر فعالیت های فوق برنامه را به حوزه مورد علاقه خود سوق دهید. هر چیزی را که می توانید بیاموزید و در زمینه انتخابی خود متخصص شوید. برای من کار داوطلبانه در هیئت مدیره بسیار مفید بود.

– در گفتگو با پیتر مک گوایر

دیدگاهتان را بنویسید