دارایی خطرناک با ده ها شهرک نشین ادعایی که به عنوان “غبار ستاره ای دیگر” در انتظار وقوع است – ایریش تایمز



وکیلی که به نمایندگی از صاحبخانه ای که می خواهد بیش از دوجین متصرف مظنون را از ملک خود در دوبلین حذف کند، به دادگاه گفت که در صورت وقوع آتش سوزی، وضعیت ممکن است “در سطح یک استارداست دیگر” باشد.

وکیل جو جکسون در حالی که به دادگاه مدنی منطقه گفت که گروهی متشکل از 29 نفر از جمله 15 کودک یا بیشتر در ساختمانی زندگی می کنند که بسیار خطرناک توصیف شده است، این اظهارات را بیان کرد. این ملک به 10 آپارتمان تقسیم شده است.

وقتی قاضی Sinead Ni Chulachain رسیدگی را به روز جمعه موکول کرد تا به متهمان دادگاه که اهل رومانی هستند اجازه دهد تا وکیلی پیدا کنند، آقای جکسون گفت که باید انگشتان خود را روی هم بگذارند که در این مدت هیچ اتفاقی نیفتاده است.

قاضی گفت که او اسناد پرونده را خوانده است، اما افراد ساکن در ملک، که به نظر می‌رسید به دستور صاحبخانه مبنی بر خروج آنها از محل خود اعتراض می‌کنند، فرصت داشتند تا وکالت قانونی پیدا کنند.

مالک ملک مل کیلرین، وکیل بازنشسته هنری خیابان، بیلی‌بورو، کو کاوان، در استشهادنامه‌ای که وضعیت خود را تشریح می‌کند، گفت که ملک را در 9 بلودر پلیس در سال 2009 خریداری کرده و 10 واحد برای اجاره در ساختمان دارد.

وی به دادگاه گفت: افرادی که در آنجا اقامت می کنند حق سکونت ندارند و پس از ورود غیرقانونی به آن تجاوز کرده اند.

آقای کیلرین گفت که از شورای شهر دوبلین دستوراتی برای حذف زباله های مضر از ساختمان دریافت کرده است، اما کارگران به زور از ورود به ساختمان جلوگیری کردند.

آقای کیلرین در یک سوگندنامه گفت: “خطر قریب‌الوقوع جراحت جدی یا مرگ ناشی از آتش برای متهمان از جمله کودکان وجود دارد.”

او همچنین گفت که خطر سلامتی جدی برای همه افراد درگیر وجود دارد، زیرا آنها اجازه می دهند فضولات انسانی در ملک جمع شود.

دیدگاهتان را بنویسید