بر اساس تحقیقاتی که شنیده شد، یک پدر سه فرزند پس از سقوط بر روی صخره ها در حین بازیابی فوتبال در تعطیلات خانوادگی در غرب کورک جان باخت – The Irish Times



یک پدر سه فرزند پس از آسیب‌دیدگی ضربه‌ای به سرش که در جریان یک تعطیلات خانوادگی در کیپ کلیر در غرب کشور برای بیرون آوردن یک توپ فوتبال بر روی صخره‌ها افتاد جان خود را از دست داد. چوب پنبهاستعلام گزارش شده است.

دیوید لاتون (44) از کلوناکیلتی، با همسرش نیسا اوکیف و سه فرزندشان – روادان (9)، اودران (7) و فین (5) – در کمپ چلیر هاون در تعطیلات آخر هفته جزیره دومی از تعطیلات آخر هفته لذت می برد. از 1 جولای

خانم اوکیف در بیانیه‌ای به گاردای گفت که شوهرش با فین در محل کمپینگ فوتبال بازی می‌کرده بود که توپ از روی حصار عبور کرد و از صخره‌ها پایین رفت. او در حوالی ساعت 5 بعد از ظهر در حالی که از کنار یک یورت عمومی که در آن زن مشغول شارژ کردن تلفنش بود، به همسرش گفت که می خواهد آن را تحویل بگیرد.

او گفت وقتی او برنگشت نگران شد. زن و شوهر مجبور شدند به پیتزا فروشی نزدیک بندر شمالی بروند، بنابراین او متوجه شد که او ممکن است مستقیماً به آنجا رفته باشد. وقتی رسید، هیچ اثری از او نبود و کسی او را ندیده بود، پس به کمپ برگشت.

وقتی آقای لاتن آنجا نبود، با صاحب کمپینگ، فینبار هنسی، تماس گرفت و او او را به پیتزافروشی برگرداند تا اگر در راه شوهرش را رها کرده بود. وقتی خانم اوکیف بعد از اینکه هیچ نشانه ای از او پیدا نکرد به کمپ بازگشت، به خدمات اورژانس و گاردای هشدار داد. گارد ساحلی ایرلند و RNLI بالتیمور مطلع شدند.

جان کرنی، داوطلب RNLI گفت که در کیپ کلیر بود که شنید که آقای لاتن مفقود شده است و قایق بادی سفت و سخت خود (RIB) را در بندرگاه شمالی به آب انداخت. او در بیانیه ای گفت که به سمت بندر جنوبی حرکت کرده و در حوالی ساعت 8:10 بعد از ظهر شروع به جستجو کرد. او جسد را پیدا کرد و آقای لاتن را به بندر شمالی برد و در آنجا اعلام شد که او مرده است.

فرانک اوکانل، پزشک قانونی وست کورک، گزارشی از دکتر عبدالسادک آسیب شناس را خواند که در آن آمده بود که آقای لاتین دچار پارگی شدید در شقیقه چپ، شکستگی جمجمه و پارگی در سمت چپ و همچنین از دست دادن قابل توجهی مقداری از بیماری شده است. خون از کلیه چپ او دکتر سادک به این نتیجه رسید که آقای لاتن در نتیجه یک ضربه تروماتیک به سر که همراه با خونریزی از کلیه وی بود، درگذشت. آقای اوکانل حکم مرگ تصادفی را تا پاییز صادر کرد.

پزشک قانونی با خانم اوکیف و خانواده اش ابراز همدردی کرد و مرگ آقای لاتون را “یک رویداد بسیار ناگوار با عواقب بسیار غم انگیز و غم انگیز” توصیف کرد. کارشناس Róisín O'Dea از طرف An Garda Síochána تسلیت گفت.

پدر خانم O'Keeffe، سابق Cork South-West Fine Gael TD Jim O'Keeffe، از آقای اوکانل برای محبت او تشکر کرد. او گفت که خانواده می خواستند قدردانی خود را از گاردای، گارد ساحلی و داوطلبان RNLI و همه کسانی که در جزیره در جستجوی آقای لاتن کمک کردند، ابراز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید