اتحادیه اروپا میزبان مجمع دفاعی برای حمایت از صنایع نظامی اروپا در پشت اوکراین است


مجمع صنعت دفاعی در بروکسل برای بحث در مورد همکاری و افزایش تولید مهمات برای کیف در پاسخ به تجاوزات مداوم روسیه برگزار شد.

تبلیغات

روز دوشنبه، اتحادیه اروپا یک مجمع صنعت دفاعی را برای یافتن راه‌های جدیدی برای تامین تسلیحات و مهمات مورد نیاز کی‌یف ترتیب داد.

حدود 140 شرکت از 25 کشور در این رویداد در بروکسل شرکت کردند که هدف آن اتصال صنعت دفاعی اوکراین با صنایع دفاعی اتحادیه اروپا بود.

نمایندگان صنعت برای بحث در مورد اینکه چگونه پتانسیل تولید دفاعی اوکراین می تواند بهتر با اروپا مطابقت داشته باشد، ملاقات کردند.

آنها همچنین در مورد اینکه چگونه شرکت های اوکراینی می توانند تولید خود را افزایش دهند و نیازهای داخلی کشور را برآورده کنند، بحث کردند. این امر هزینه های حمل و نقل را به حداقل می رساند و اجازه می دهد ابزارها در جایی که مورد نیاز هستند تولید شوند.

ما در اروپا تولید می کنیم، اما باید بتوانیم در آنجا تولید کنیم [Ukrainian] “برای صرفه جویی در هزینه ها، زمان تحویل را کاهش دهید و به آن نزدیک تر باشید [Ukrainian] نیاز دارد”.

تأمین نیروهای اوکراین برای متحدان این کشور کار دشواری بود. بیش از دو سال پس از تهاجم گسترده روسیه به اوکراین، مسکو بارها ظرفیت صنعتی کیف را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود در تلاش برای تضعیف مقاومت خود هدف قرار داده است.

الکساندر کامیشین، وزیر صنایع استراتژیک اوکراین گفت: هدف ما یافتن منابع مالی اضافی برای خرید در صنایع دفاعی اوکراین برای نیروهای مسلح اوکراین است. وی افزود: “این سریعترین راهی است که ما می توانیم به خط مقدم کمک کنیم.”

این خبر برگرفته از پیشنهاد استراتژی دفاعی و صنعتی اروپاست. هدف این استراتژی آماده سازی صنعت دفاعی در اتحادیه اروپا پس از بازگشت درگیری های شدید به این قاره است.

این طرح همچنین تخصیص 1.5 میلیارد یورو را برای آموزش صنعت دفاعی اروپا برای ایمن تر کردن اتحادیه اروپا و منافع متحدان کلیدی از جمله ناتو و اوکراین را پیشنهاد کرد.

این اولین بار است که اتحادیه اروپا میزبان این مجمع است. در ابتدا در سال 2022 در اوکراین و سپس در سال بعد در ایالات متحده برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید