ایرش تایمز – وزیر جوان متهم به “سوت خوب سگ گیلکی” در مورد طرح حمل و نقل دوبلین شد



ایوانا باچیک، رهبر حزب کارگر، امر هیگینز، وزیر امور خارجه را متهم کرده است که به دلیل دخالت او در طرح حمل و نقل پیشنهادی شورای شهر دوبلین، در «سوت سگ های بدیع» شرکت کرده است.

خانم باجیک اظهارات خانم هیگینز را به عنوان “یک مداخله واقعاً نامناسب از سوی یک وزیر کوچک که به دنبال شکست طرح ترافیک مصوب شورای شهر دوبلین است” توصیف کرد.

با این حال، سایمون هریس، دبیر تائوسی، مداخله خانم هیگینز را “کاملا مناسب” دانست و افزود: “وقتی وزیر می‌شوید، حق خود را برای صحبت یا صحبت در مورد مسائل از دست نمی‌دهید.”

افسر ارشد شورا روز دوشنبه تایید شد خانم هیگینز به برخی از معامله گران پیوست که به دلیل نگرانی در مورد تأثیر این طرح بر مشاغل و خرده فروشی ها در شهر، حداقل تا سال 2025 تغییراتی را که در حال اجرا هستند به تاخیر انداختند.

این طرح قرار بود از اول اوت اجرایی شود و هدف آن مقابله با تراکم بدتر شهر است.

هدف آن “حذف ترافیکی است که مقصدی در شهر ندارد” و تقریباً از هر سه راننده دو نفر به جای توقف در شهر از آن عبور می کنند.

این اقدامات رانندگان را از عبور از پل لیفی که در حال حاضر به روی خودروها باز است منع نمی کند و شورا گفت که دسترسی به پارکینگ های شهری حفظ خواهد شد.

خانم باکیک گفت که مداخله خانم هیگینز “برای من کمی شبیه سگ فاین گیل است که سوت می زند”.

او گفت: «این نگرانی‌ها را برای دموکراسی محلی در مورد مناسب بودن دخالت وزرا در تصمیم‌گیری‌ها در سطح دولت محلی ایجاد می‌کند،» و افزود که «ما گزارش‌های بین‌المللی را دیده‌ایم که نشان می‌دهند سیستم حکومت محلی ما چقدر ضعیف است».

اما با توصیف اقدام خانم هیگینز به عنوان کاملا مناسب، آقای هریس گفت که او “نظرات نمایندگان تجاری را با شورای شهر در میان گذاشت”.

او گفت که وزیر “در تمام نظرات عمومی خود بسیار واضح بوده است … که این موضوعی است که شورای شهر باید تصمیم بگیرد”.

دیدگاهتان را بنویسید