هوای ناآرام با دمای کمتر از میانگین ادامه می یابد – روزنامه ایرلندی تایمز



پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده وضعیت جوی ناآرام باقی بماند و پیش‌بینی بلندمدت دماهای عموماً کمتر از میانگین را برای این فصل از سال نشان دهد.

شنبه با هوای ابری، همراه با رگبار باران و رعد و برق همراه با تکه هایی از مه و غبار که به آرامی به سمت جنوب شرقی پراکنده می شود، آغاز شد.

پیش‌بینی می‌شود بتدریج هوا صاف شود و با بارش‌های آفتابی و کمی باران همراه باشد. بیشینه ها در مجموع به 16 تا 21 درجه می رسد، در نزدیکی سواحل شمال و شمال غرب کمی خنک تر خواهد بود و بعد از ظهر امروز وزش باد ملایم تا متوسط ​​شمال غرب خواهد بود.

امشب در نواحی شمالی و غربی ابری همراه با رگبار باران پیش بینی می شود. اما در سایر نقاط خشک با وزش بادهای صاف و کمینه 6 تا 11 درجه و وزش باد ملایم تا متوسط ​​شمال غربی پیش بینی می شود.

صبح یکشنبه ابری همراه با وزش باد از شمال و شرق پیش بینی می شود. از سمت غرب در صبح و بعد از ظهر برای مدتی صاف خواهد بود تا ابر در عصر به سمت غرب برگردد، همراه با بارش باران و رعد و برق، عمدتاً در کوناخت و غرب اولستر.

بیشترین دمای 16 تا 20 درجه در نواحی شمالی همراه با وزش باد ملایم تا متوسط ​​شمال غربی پیش بینی می شود.

در غرب فردا اوایل شب کدر و تا صبح در همه مناطق بارش باران و رگبار خواهد بود. با وزش باد ضعیف غربی دمای هوا به کمتر از 10 تا 13 درجه نمی رسد.

روز دوشنبه ابری همراه با رگبار باران در صبح، صافی در شرق تا آفتابی و رگبار پراکنده در بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود و اکثر نقاط تا عصر خشک می‌شوند. بیشینه ها 14 درجه شمالی تا 19 درجه شرقی وزش باد ملایم غربی تا شمال غربی خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود دوشنبه شب عمدتاً در شمال و شمال غرب با هوای صاف و چند بارش باران پیش‌بینی شود. حداقل دما 8 تا 12 درجه همراه با وزش باد غالباً خفیف شمال غربی یا غربی.

صبح روز سه شنبه در برخی نقاط هوای آفتابی و رگباری پیش بینی می شود. ابری بعد از ظهر افزایش می یابد، بارش خفیف باران و در نقاطی بارش باران پیش بینی می شود. بیشینه دمای هوا بین 14 تا 18 درجه و کمترین آن در نواحی جنوبی و خشک ترین آن و وزش باد ملایم غربی خواهد بود.

روز چهارشنبه هوای سردتر همراه با ابر و رگبار در صبح پیش بینی می شود و در شرق هوا صاف تا رگبار آفتابی و رگبار باران پیش بینی می شود. بیشینه دما از 15 درجه شمال غرب تا 20 تا 21 درجه جنوب شرق با وزش باد ملایم تا ملایم غربی خواهد بود. چشم انداز بیشتر برای آب و هوای ناآرام با طلسم های جدید باران یا نم نم باران است.

دیدگاهتان را بنویسید