سرباز خدمتگزار متهم به تجاوز جنسی به دختر – آیریش تایمز



یکی از اعضای نیروهای دفاعی به تجاوز جنسی به یک نوجوان متهم شده و قرار است محاکمه شود.

روزنامه ایرلندی تایمز دریافته است که این مرد در طول نقش خود در نیروهای دفاعی، علیرغم اینکه از پرسنل ارشد نظامی نبود، در وظایف امنیتی حساسی کار می کرد.

او همچنان عضو ارتش است و اکنون متهم به تجاوز جنسی به یک دختر در شهرستانی در روستایی ایرلند است.

تحقیقات جنایی در مورد تجاوز جنسی ادعایی اکنون توسط پلیس تکمیل شده و پرونده به DPP ارسال شده است. حکم یک مورد تجاوز جنسی به یک نوجوان صادر شد.

انتظار می رفت عصر روز جمعه به تحقیقات نیروی دفاعی در مورد این پرونده پاسخ داده شود.

هیچ مکانیزمی برای حذف اعضای ارتش در صورت مواجهه با اتهامات جنایی جدی وجود ندارد، همانطور که در گاردا وجود دارد. با این حال، تانیست و وزیر دفاع، مایکل مارتین، روز جمعه گفتند که به رئیس ستاد ارتش، ژنرال شان کلنسی دستور داده است تا اطمینان حاصل کند که کارکنان متهم به تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی در «آنچه که مرخصی محلی نامیده می‌شود» قرار می‌گیرند، بدون اینکه بر نتیجه نهایی پرونده تأثیر بگذارد. “.

آقای مارتین از “عدم مدیریت پیشگیرانه” توسط نیروی دفاعی در مواردی که پرسنل آنها متهم یا محکوم شده اند انتقاد کرد.

او در پاسخ به «مشکلات بسیار جدی» بر «فقدان پایگاه داده مرکزی و جریان اطلاعات» تاکید کرد. همچنین یک «رویکرد ناسازگار» برای اعمال «مکانیسم موجود» در مورد اعضای متهم نیروهای دفاعی وجود داشت.

Tánaiste در حالی صحبت می کرد که جنجال ها بر سر حکم تعلیقی صادر شده توسط دادگاه در لیمریک به سرباز ارتش کاتال کروتی برای حمله به ناتاشا اوبراین در شهر ادامه داشت. کروتی علیرغم اینکه افسر فرماندهش به او گفته بود به دلیل محکومیت باید هفته آینده مرخص شود، همچنان در نیروی دفاعی خدمت می کند.

در این هفته مشخص شد که 68 نفر از نیروهای دفاعی پس از بررسی دو سال گذشته به ارتکاب جرایم محکوم شده اند یا در حال حاضر در دادگاه متهم به جنایات هستند. آقای مارتین درخواست بازبینی دومی کرد که دوره طولانی تری را پوشش می داد.

او همچنین پیتر وارد SC را منصوب کرد تا یک بررسی “جامع و مستقل” از نحوه رسیدگی به پرونده ها در نیروی دفاعی انجام دهد.

آقای مارتین گفت که از 68 موردی که قبلاً شناسایی شده است، برخی از آنها تجاوزات “بسیار جدی”، تجاوز جنسی، جرایم رانندگی در حالت مستی، مستی، “برخی اتهامات نگهداری مواد مخدر، یک یا دو دزدی”.

روز جمعه، سایمون هریس، دبیر تائوسی گفت که پرسنل نیروی دفاعی که به جرم جنایت محکوم شده اند، باید اخراج شوند.

آقای مارتین در پاسخ به درخواست شفافیت در مورد موضع دولت و اینکه چه نوع محکومیت هایی حکم اخراج را دارند، گفت که بررسی آقای وارد به این موضوع خواهد پرداخت.

آقای مارتین افزود: «فکر می‌کنم هر کسی که در خشونت جنسی یا جرایم جدی، به‌ویژه تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی، دست داشته باشد، باید فوراً بدون پیش‌داوری از خدمت اخراج شود».

ژنرال کلنسی که در سال آینده به یک پست نظامی ارشد اروپایی منصوب شده است، گفت که با اظهارات آقای مارتین در مورد “حضور غیرقابل قبول” افرادی در ارتش با محکومیت، از جمله برای خشونت مبتنی بر جنسیت، موافق است. وی افزود: «این گونه افراد جایی در نیروهای دفاعی ندارند».

بگذارید این لحظه زنگ بیداری برای همه ما باشد. وی در بیانیه ای گفت: ما باید تعهد خود را به بالاترین استانداردهای رفتاری مجدداً تأیید کنیم و اطمینان حاصل کنیم که صفوف ما با افرادی پر می شود که ارزش های ما را حفظ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید