فوتبالیست وست میث که به دلیل حمله بیرون از توپ از زندان فرار کرد، باید 20000 یورو غرامت بپردازد – ایریش تایمز



یک بازیکن GAA که حفره چشم یک فوتبالیست دیگر را شکست و او را پس از یک حادثه “خارج از توپ” در یک مسابقه باشگاهی دچار نقص دید کرد، از زندان اجتناب کرد اما باید 20000 یورو غرامت بپردازد.

تام مولوی (26) که در آن زمان در پنل وستمیت کانتی بود، در وسط دفاع برای باشگاه خود، شاندون، در مقابل رقبای محلی مریلند در جریان یک مسابقه خارج از خانه در 24 فوریه 2019 بازی کرد.

او پس از اعتراف به گناهکار بودن در دادگاه کیفری دایره مولینگار به جرم آزار رساندن به لیام ریلی، وینگر GAA مریلند، به ۲ سال و نیم محکوم شد.

برقکار خوداشتغال Rathcolman، Mullingar، Co Westmeath، که سابقه محکومیت قبلی نداشت، اعتراف کرد که از زور بیش از حد استفاده کرده است و ادعا می کند که قبلاً در جریان مسابقه تعاملی وجود داشته است.

آقای ریلی درد شدیدی داشت و توسط متخصصان بیمارستان سنت جیمز و بیمارستان چشم و گوش رویال ویکتوریا در دوبلین با ویزیت های منظم به مدت یک سال تحت درمان قرار گرفت.

دادگاه همچنین شنید که او اشتیاق خود را به بازی فوتبال گالیک از دست داده است.

گاردا رونان کوران با وکیل دادگستری جان هیدن موافقت کرد که این مسابقه شامل یک “دعوای معمول” بوده و بین مولوی و آقای ریلی تعاملاتی وجود داشته است.

قاضی کینان جانسون در اظهارات حکم خود، آن را یک “حادثه ناخوشایند” توصیف کرد که او آن را در رأس یک جرم قرار داد که می تواند حداکثر پنج سال زندان داشته باشد.

او حکم اصلی را چهار سال صادر کرد، اما به دلیل جهات تخفیف آن را به دو سال و شش ماه تقلیل داد، به شرطی که مولوی در چهار سال آینده مرتکب جرم نشود. او همچنین به او دستور داد که در عرض 12 ماه 20000 یورو به آقای ریلی بپردازد.

من می‌خواهم روشن کنم که این موضوع درباره آقای مولوی نیست که بتواند راه خود را از مشکلات بخرد، او رنج بردن 20000 یورو را می‌کشد که به آقای رایلی در بهبودی کمک می‌کند. حبس برای متهم با توجه به عدم محکومیت قبلی وی و این واقعیت که این جرم برای او انحراف بود و با توجه به اینکه در یک رویداد افزایش یافته GAA رخ داده است که در آن یک عنصر رقابتی بر انگیزه ورزشی غلبه کرده بود، مناسب نیست.

قاضی گفت: “من فکر می کنم عنصر رقابتی GAA و رشد آن در چند سال اخیر سطح روحیه ورزشی را که فرد باید داشته باشد بسیار کاهش داده است و باید سنگ بنای تعهد ورزشی باشد.”

نهادهای انضباطی GAA یک محرومیت 24 هفته ای را برای Molloy اعمال کردند.

او در دادگاه بابت مصدومیت “که در اواسط بازی اتفاق افتاد” عذرخواهی کرد و برای آقای رایلی آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید