مایکل لین پس از ادعای “هیچ وسیله ای” برای تجدید نظر در مورد محکومیت های سرقت به کمک حقوقی اعطا کرد – ایریش تایمز



مایکل لین، وکیل سابق و توسعه‌دهنده املاک شرم‌زده، پس از گفتن به دادگاه که «هیچ وسیله‌ای ندارد»، برای تجدیدنظر در محکومیت و حکمش به دلیل سرقت بیش از ۱۸ میلیون یورو از شش موسسه مالی، کمک حقوقی دریافت کرد.

یک قاضی روز جمعه گفت که اگر اطلاعات جدیدی به دست آید که به معنای اعطای کمک حقوقی “دیگر مناسب نخواهد بود”، ایالت می تواند موضوع را به دادگاه استیناف بازگرداند.

لین (55)، کارمند سابق دادگاه میلبروک، Redcross، Co Wicklow، توسط هیئت منصفه 10 مورد از 21 اتهام سرقت علیه او پس از محاکمه دوم در دادگاه تاج دوبلین در سال گذشته مجرم شناخته شد. هیئت منصفه در اولین محاکمه او در سال 2022 موفق به صدور حکم نشد. او بهمن ماه گذشته به ۵ سال و نیم زندان محکوم شد.

رئیس دادگاه استیناف، آقای قاضی جورج بیرمنگام، با اعطای کمک حقوقی با همان شرایطی که در محاکمه لین پیش بینی شده بود، موافقت کرد. این موضوع قبلاً به تعویق افتاده بود، زیرا مدیر دادستان عمومی (DPP) گفت که خواهان بیانیه بودجه از لین است.

پس از اعطای کمک حقوقی، وکیل لین خواستار قرار دادن پرونده در لیست بعدی برای تعیین تاریخ رسیدگی شد. آقای قاضی بیرمنگام گفت که این موضوع تا زمانی که مدارک ثبت نشده باشد نمی تواند در لیست تعیین تاریخ قرار گیرد.

این وکیل دادگستری یکی از دلایل تجدیدنظرخواهی حکم را مربوط به نحوه صدور حکم و مسائل مربوط به تاریخ آزادی دانست. آقای قاضی بیرمنگام گفت که هیچ چیزی نمی تواند مانع از ارائه درخواست های محدود وکلا بر اساس این موضوع شود.

دیدگاهتان را بنویسید