بیمارستان دوبلین به دلیل نقص در مراقبت از زنی (34) که پس از سقوط در ایستگاه دارت جان باخت – عذرخواهی کرد – ایریش تایمز


بیمارستان سنت جیمز به دلیل عدم موفقیت در مراقبت و درمان زنی که پس از بستری شدن در ایستگاه دارت در سن 34 سالگی جان خود را از دست داد، بدون هیچ گونه قید و شرطی از دادگاه عالی عذرخواهی کرده است.

یک ادعای دادگاه عالی در مورد مرگ اینگریدا گریگالیونایت در سال 2015 ادعا می کند که او در اثر سقوط به سرش برخورد کرده است، اما پزشکان بیمارستان موفق به انجام اسکن مغزی برای تعیین شدت آسیب سر او نشدند.

مدیر اجرایی سنت جیمز مری دی در نامه ای از طرف خود و بیمارستان دوبلین، “بی هیچ قید و شرطی” به خاطر ناکامی در مراقبت و درمان عذرخواهی کرد و افزود: “ما واقعاً برای درد و رنجی که برای شما ایجاد کرده ایم متاسفیم.”

بیمارستان 12 نوامبر 2015 به دلیل عدم ترتیب دادن اسکن مغز ظرف یک ساعت از ساعت 1 صبح، به نقض وظیفه خود اعتراف کرد. این بیمارستان تمام اتهامات دیگر را رد کرده و معتقد است که مرگ خانم گریگالجونایت باعث این تخلف شناخته شده یا نقشی در آن نکرده است.

دادگاه عالی روز پنجشنبه به پرونده ای که به نمایندگی از خانواده خانم گریگالیونایت مطرح شد، رسیدگی کرد که پس از میانجیگری به نتیجه رسید. وکیل ارشد خانواده، یونا مک کران، به دستور لیندا لوسی و کارا والش از مولانی والش ماکسولز، گفت که بخشی از توافق است که عذرخواهی بیمارستان در دادگاه خوانده شود. دادگاه شنیده است که بین افراد تحت تکفل خانم Grigaliunaite در مورد تقسیم پرداخت قانونی برای ناراحتی روانی توافق شده است.

آقای قاضی پل کافیی “عمیق ترین همدردی” خود را با خانواده ابراز کرد.

خانم Grigaliunaite، یک شهروند لیتوانیایی که به عنوان تحلیلگر بیمه در دوبلین کار می کرد، در غروب 11 نوامبر 2015 با همکارانش برای نوشیدن مشروب بیرون بود و در ساعت 22:45 توسط کارگری در ایستگاه دارت خیابان پیرس مشاهده شد که سقوط کرد یا سقوط کرد و به پشت ضربه زد. گفته می شود که مسئول ایستگاه قبل از شروع استفراغ او را هوشیار اما نامنسجم توصیف کرده است.

این پرونده ادعا می کند که او با آمبولانس به سنت جیمز منتقل شد و در ساعت 11:40 شب توسط یک پرستار به عنوان “رده سه” ارزیابی شد، به این معنی که او باید ظرف یک ساعت ارزیابی می شد. گفته شد که پاسخ شفاهی او به صورت گیج‌کننده ثبت شد و او در محدوده آسیب مغزی خفیف (13 از 15) در مقیاس کما گلاسکو، که از دست دادن هوشیاری را اندازه‌گیری می‌کند، امتیاز گرفت.

طبق پرونده، در ساعت 4 صبح، وقتی برای بار چهارم معاینه شد، تعداد تنفسش کند شده بود و مردمک چشم‌هایش پاسخ نمی‌دادند. ده دقیقه بعد او را به بخش مراقبت های ویژه بردند، جایی که پزشکان CPR را انجام دادند، اما در ساعت 5:10 صبح اعلام شد که مرده است.

در این دادخواست ادعا شده است که پس از مرگ او علت مرگ او یک آسیب نادر داخل جمجمه (خونریزی خارج از حفره در حفره خلفی) به دلیل شکستگی دو طرفه جمجمه بود.

ادعای آسیب شخصی که از طرف خانواده او توسط برادرش، توماس گریگالیوناس مستقر در گالوی مطرح شد، علیه مدیر اجرایی سابق لورکان برتیسال، نماینده سنت جیمز بود.

این خانواده ادعا می کنند که به دلیل مرگ نابهنگام خانم گریگالونی دچار استرس و ناراحتی روحی شده اند.

آنها در میان ادعاهای مختلف مدعی شدند که نظارت صحیحی بر وضعیت او و اطمینان از وجود روش‌های کافی برای مقابله با اورژانس‌های پزشکی ضربه سر وجود ندارد. آنها ادعا کردند که بیمارستان با سهل انگاری علائم او را مسمومیت تشخیص داده است و او را برای معاینه یا اسکن به پزشک یا مشاور ارجاع نداده است.

جدا از یک مورد اعتراف به نقض وظیفه، بیمارستان تمام اتهامات و جزئیات سهل انگاری را رد کرد.

مادر و پدر خانم Grigaljunaite برای شنیدن عذرخواهی در دادگاه به ایرلند سفر کردند.

در بیانیه ای که در خارج از خانه منتشر شد، گریگالیونا گفت که خانم گریگالیونایت نور زندگی آنها بوده و به ایرلند آمده است تا به برادرش بپیوندد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در ریاضیات و اقتصاد در دانشگاه گالوی به پایان برساند. در سال 2015، آنها گفتند که او در آغاز یک حرفه امیدوار کننده است و در حال خرید خانه است.

آنها گفتند که انتظار برای عذرخواهی “از دست دادن اینگریدا زیبا، با استعداد و دوست داشتنی را بسیار بدتر کرد”.

دیدگاهتان را بنویسید