بول تریر پس از حمله به سگ کوچکتر در شهر لیمریک می میرد – روزنامه ایریش تایمز



سه شنبه شب یک سگ بول تریر در لیمریک پس از حمله به سگ کوچکتری که توسط یک زن و پسرش راه می رفت، جان باخت.

یک شاهد که خواست نامش فاش نشود، گفت که او و دیگران برای محافظت از زن و کودک در برابر سگ پس از اینکه سگ حیوان خانگی آنها را در حدود ساعت 7 بعدازظهر در یک املاک Castletroy “ایمن کرد” رفتند.

او گفت که این زن در اثر جراحات وارده توسط سگش پس از اینکه او و یک رهگذر دیگر سعی کردند حیوانات را از هم جدا کنند، “غرق خون” بود. سگ او به طرز فجیعی مورد حمله قرار گرفت و پوست پاهای عقبش از بین رفته بود، قطعاتی از بدنش خارج شده بود.

او گفت که مرد دیگری به کمک این زن آمد و “فقط خود را در این حادثه انداخت و ممکن بود ویران شود.”

او گفت: «او خود را در معرض خطر قرار داد، این وحشیانه بود» و افزود که «خوشبختانه» در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

وی گفت: بول تریر در حین مهار توسط برخی از امدادگران جان خود را از دست داد.

یک سخنگوی پلیس گفت که پلیس سه شنبه شب برای یک حادثه شامل دو سگ در یک مجتمع آپارتمانی در Castletroy فراخوانده شد.

وی گفت: سگی که تحت کنترل صاحبش بود مورد حمله سگ دوم قرار گرفت. «در این حادثه به کسی آسیب نرسید. سگ مورد حمله به شدت مجروح شد. تحقیقات در حال انجام است. سگ متخلف اکنون مرده است.»

شاهد گفت که نگهبانان تا حدود یک ساعت پس از هشدار به صحنه نرسیدند. وی گفت که با سرپرست تماس گرفته شده اما پاسخی دریافت نکرده است. گاردای را سه یا چهار بار صدا زدند و اگر سگی که حمله کرد در آن مرحله مرده بود ممکن بود خیلی بدتر باشد.

منابع گاردا تایید کردند که سگ پیت بول آزادانه در منطقه پرسه می زد. گمان می‌رود این سگ قلاده‌ای داشته که شماره تماس صاحبش روی آن نوشته شده است.

این سومین حمله جدی شناخته شده سگ در لیمریک در ماه گذشته است. نیکول موری در 4 ژوئن توسط سگ های استافوردشایر بول تریر در فدامور کشته شد. هشت ساله جکسون فلین در 29 مه بر اثر گاز گرفتن سگ در پارکی از ناحیه صورتش آسیب جدی دید.

Limerick City Fine Gael TD Kieran O'Donnell، که شب گذشته پس از تماس ساکنان در محل حضور یافت، گفت که او می‌خواهد “اطمینان حاصل کند که مردم احساس امنیت می‌کنند، سگ‌ها تحت کنترل هستند و همه می‌توانند بدون ترس زندگی روزمره شما را سپری کنند.” .

او گفت که هدر هامفریس، وزیر امور جامعه، قرار است روز چهارشنبه با یک گروه تخصصی که در مورد موضوع کنترل سگ ها تشکیل شده است، ملاقات کند و هر توصیه ای که به دست آمد بسیار جدی گرفته می شود تا “اطمینان حاصل شود که جامعه ای داریم که در آن سگ ها تحت کنترل هستند.” و مردم احساس امنیت می کنند».

دیدگاهتان را بنویسید