مدیر پروژه 550000 یورو در سال دریافت می کند – آیریش تایمز



مدیر پروژه مأمور نظارت بر برنامه ریزی شده شد دوبلین طبق قراردادی که توسط دولت تصویب شده است، مترو باید سالانه 550000 یورو پرداخت کند.

شان سوئینی که اهل نیوزلند است نیز تا سقف 30000 یورو برای هزینه های جابجایی با بیمه درمانی خصوصی و یک خودرو اجاره ای دریافت می کند.

وزارت حمل و نقل گفت که این انتصاب پس از یک رقابت بین المللی استخدام انجام شده است. او گفت که یک معیار جامع که در مورد دستمزد برای چنین موقعیت هایی در این بخش انجام شد، نشان داد که میانگین دستمزد بیش از 623000 یورو است.

گفته می‌شود که انتصاب آقای سوینی نقطه عطف دیگری برای پروژه مترولینک دوبلین است.

این وزارتخانه گفت که آقای سوئینی سابقه موفقیت آمیز ثابت شده ای در بیش از سه دهه در موقعیت های رهبری پروژه های زیرساختی بزرگ در استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده دارد.

می گوید که او “متخصص در تهیه و تحویل کارهای سرمایه ای عمده و تونل سازی” است.

«اخیراً، او مدیرعامل City Rail Link، یک پیوند راه آهن زیرزمینی متحول کننده در مرکز شهر اوکلند و بزرگترین پروژه زیرساخت حمل و نقل نیوزلند بود. “

وزارت حمل و نقل گفت که قبل از فرآیند استخدام به رسمیت شناخته شده بود که تنها گروه کوچکی از متخصصان در سراسر جهان با تجربه ارائه MetroLink وجود خواهند داشت.

با توجه به تخصص و تجربه خاص مورد نیاز برای این پروژه تحول آفرین، وزارت مصارف عمومی، تطبیق و اصلاحات NDP حقوق پایه 550000 یورویی را برای این نقش تحریم کرده است. این میزان کمتر از میانگین نرخ معادل برای این سطح از تخصص در سطح جهانی است.”

ایمون رایان وزیر حمل و نقل گفت:

«استخدام یک مدیر پروژه شناخته شده جهانی با تجربه در ارائه پروژه های زیرساختی عظیم در طول خط، گام مهم دیگری برای اطمینان از اینکه MetroLink در این زمان تحویل می دهد، است. اکنون ما یکی از بهترین افراد جهان را در تیم خود داریم که این کار را انجام می دهد.

“این پروژه تحول در حال حاضر در حال برنامه ریزی است. هنگامی که فرآیند برنامه ریزی را پشت سر گذاشتیم، نمی توانم منتظر بمانم تا با تمام قوا برای شروع ساخت و ساز کار کنم تا بتوانیم به نقاط عطف خود برسیم و یک سیستم مترو در کلاس جهانی را در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهیم.

“این استخدام مهم فقط برای تحویل این پروژه در یک دهه آینده نیست، بلکه در مورد اطمینان از داشتن یک سیستم حمل و نقل است که برای دهه های آینده مناسب است.”

آن گراهام، مدیر اجرایی سازمان حمل و نقل ملی گفت که این انتصاب نشان دهنده “گامی مهم در این پروژه کلیدی است و نشانه روشنی از پیشرفت در حال انجام است”.

آقای سوینی پس از انتصاب خود در روز سه‌شنبه، گفت که پدر مرحومش در کسلبار، کو مایو به دنیا آمده و بزرگ شده است.

“او مانند من بسیار هیجان زده و بسیار مفتخر خواهد بود که بداند پسرش برای رهبری این پروژه بزرگ برای دوبلین بازخواهد گشت. MetroLink یک پروژه منحصر به فرد است که سیستم حمل و نقل عمومی پایتخت را متحول می کند و من خوشحال و مفتخرم که به عنوان رهبری اجرای آن انتخاب شده ام.

آقای سوینی با قراردادی با هدف ثابت در زیرساخت حمل و نقل ایرلند استخدام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید