مردی با 172 محکومیت به دلیل دست داشتن در حمله و ربودن مرد بی خانمان به زندان افتاد – ایرلندی تایمز



مردی که “نقش محوری” در حمله و ربوده شدن یک مرد بی خانمان داشت به سه سال زندان محکوم شد.

وید اوبراین (32 ساله)، از پارک نا سیلوگ، انیسکری، ویکلو، در دادگاه کیفری در دادگاه دایره دوبلین به جرمی در پارک راثسالاگ، شانکیل، در 5 آوریل 2021 اعتراف کرد. دادگاه شنید که ایالت این قانون را پذیرفته است. اقرار به مجرم بودن در مورد حقایق کامل پرونده

اوبراین 172 محکومیت قبلی داشته است، از جمله 42 مورد برای تصادفات جاده ای، مواد مخدر، سرقت و تخلفات نظم عمومی.

گاردا دکلان هارتلی به مایکل هوریگان بی‌ال گفت که قربانی امروز صبح درست بعد از ساعت 9:30 صبح با جراحات آشکار در خانه یک غریبه حاضر شد. زنی که در آنجا زندگی می کرد او را به خانه آورد و با گاردای تماس گرفت.

ماموران به این آدرس مراجعه کردند و متوجه شدند مردی که در آن زمان بی خانمان بود ورم کرده بود و خونریزی شدیدی داشت. او نتوانست بایستد و برای او آمبولانس صدا کردند. او بعداً به دلیل شکستگی مچ دست و کبودی و بریدگی شدید تحت درمان قرار گرفت.

او به گاردای گفت که در خانه یکی از دوستانش در شانکیل بود که چهار مرد به آنجا رسیدند، به او حمله کردند، او را به داخل صندوق عقب ماشین هل دادند و سپس او را در منطقه ای که گاردای با او ملاقات کرد، انداختند.

گاردا هارتلی گفت که این مرد با تحقیقات بیشتر همکاری نکرد و بیانیه تاثیر قربانی تهیه نکرد.

قاضی پائولین کاد فیلم دوربین های مداربسته حمله را مشاهده کرد که نشان می داد چهار مرد وارد خانه شانکیل می شوند و اوبراین آخرین مردی بود که وارد خانه می شد.

سپس خودرویی در بیرون از خانه پارک شده بود که چکمه آن باز بود قبل از اینکه مقتول در آن قرار گیرد.

قاضی کاد گفت که قربانی “به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفته” و از این فیلم مشخص است که اوبراین “در مرکز این حمله هولناک قرار داشته است”.

قاضی کاد گفت: «او را می توان دید که با چوب بیسبال به قربانی ضربه می زند.

Feargal Kavanagh SC در دفاع گفت که موکلش قبلاً با مقتول دوستی داشته و به او پیشنهاد اقامت داده بود، اما قاضی Codd مداخله کرد: “با چنین دوستانی که ….”

او گفت که این حمله ناشی از یک موضوع مربوط به خودرو بوده است و گفت که موکلش ممکن است زمانی که متوجه شده قربانی در دادگاه شهادت نخواهد داد، “گستاخ” بوده است.

قاضی کاد قبل از کاهش مجازات به چهار سال، با در نظر گرفتن این واقعیت که اوبراین از زمان وقوع جرم دچار مشکل نشده بود، حداکثر پنج سال مجازات را تعیین کرد.

او سال آخر محکومیت خود را تحت شرایط سختی به حالت تعلیق درآورد، از جمله اینکه اوبراین در طول دوره عاری از مواد مخدر و الکل باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید