صاحب مغازه با 200000 یورو کوکائین دستگیر شد و به دلیل “مدیریت یک تجارت غیر صادقانه” به زندان افتاد – آیریش تایمز



صاحب مغازه لیمریک که در حال تهیه کوکائین به ارزش بیش از 200 هزار یورو در آشپزخانه خواربارفروشی خود دستگیر شده بود، به دلیل “مدیریت یک تجارت غیر صادقانه” به زندان افتاد.

دکلن شیهی (58 ساله) از پارک جین‌مونت، کوربالی، وقتی وارد آشپزخانه شدند و او را با پودر سفید، مخلوط کردن کاسه‌ها، ترازو و سایر لوازم مواد مخدر پیدا کردند، به گاردای گفت: «من قبلاً یک شیطان هستم».

او اعتراف کرد که کوکائین و بیش از 50000 یورو پول نقد کشف شده توسط بازرسان را در اختیار داشته است که تصور می شود بیشتر آنها حاصل جرم بوده است. وی به 7 سال و نیم حبس تعزیری با 18 ماه تعلیق محکوم شد. زمانی که او در ابتدا در سال 2022 متهم شد، گاردای به دادگاه گفت که “به شدت در فروش و عرضه مواد مخدر در لیمریک نقش داشته است”.

قاضی تام اودانل گفت: «تکثیر آور است که یک تجارت کوچک در شهر لیمریک که توسط خانواده متهم برای چهار نسل اداره می شد، تبدیل به جبهه ای برای توزیع، فروش و عرضه کوکائین شد.

این در منطقه ای بود که به مواد مخدر آلوده شده بود، و اینجا کسی بود که می توان آن را عضوی برجسته از جامعه در نظر گرفت که آشکارا یک تجارت غیر صادقانه را اداره می کند.

دادگاه شنید که اعضای گروه مواد مخدر لیمریک گاردا، بر اساس یک خبر، به مغازه شیهی در پارک سنت مری یورش بردند و او را در حال مخلوط کردن کوکائین در 21 نوامبر 2022 یافتند.

دت گاردا آدریان کیهیل گفت: “یک قطعه کوکائین توسط گاردای در ظرفی در آشپزخانه پیدا شد” و یک کاسه مخلوط نقره حاوی پودر سفید، مواد مخلوط کننده و سایر موارد مرتبط وجود داشت.

گاردای در مجموع 58000 یورو پول نقد از مغازه و خانه شیهی دریافت کرد، اما 7000 یورو عواید حاصل از جرم در نظر گرفته نشد.

شیهی گفت که این فروشگاه را از مادرش به ارث برده است و 20 سال است که آن را اداره کرده است. او گفت که سالانه حدود 30000 یورو حقوق دریافت می کند.

دت گاردا آدریان کیهیل به دادگاه گفت: “من معتقدم که او (شیهی) تجارت عمده فروشی خود را از آشپزخانه پشتی خود اداره می کرد و از آن استفاده می کرد و گفت که شیهی نشانه هایی از ثروت را نشان می داد و هیچ وام مسکنی روی خانه یا مغازه نداشت خود.

دادگاه شنیده بود که شیهی چندین محکومیت قبلی داشته است که آخرین آنها به سال 2004 باز می گردد، زمانی که او در سال 2003 پس از یک “دعوای شدید” در خارج از یک رستوران فست فود به جرم خود اعتراف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید