تانیست می‌گوید خانواده‌ها «عمداً» در ردیف Aer Lingus نادیده گرفته شدند – آیریش تایمز



هزاران خانواده ای که باید منتظر تعطیلات طولانی مدت در خارج از کشور باشند، “عمدا” در مناقشه تلخ بین آنها نادیده گرفته می شوند. Aer Lingus و اتحادیه خلبانان Ialpa، Tánaiste مایکل مارتین گفت.

بیش از 200 پرواز Aer Lingus بین چهارشنبه تا یکشنبه به دلیل ساعات کاری از روز چهارشنبه لغو شد. پس از اعلام اعتصاب کامل هشت ساعته خلبانان به مناسبت اولین روز از تعطیلات ملی مدارس در اواخر این هفته، حداقل 120 پروازی که قرار بود روز شنبه بلند شوند، از برنامه خطوط هوایی حذف شدند.

پروازها به برخی از محبوب ترین مقاصد توریستی برای مسافران ایرلندی، از جمله فارو، مالاگا، بارسلونا، و همچنین فرودگاه های جنوب فرانسه و سراسر ایتالیا، از جمله پروازهایی هستند که به عنوان بخشی از مناقشه پرداختی لغو شده اند. ایالپا به دنبال افزایش 24 درصدی است که می گوید تورم را در یک دوره پنج ساله پوشش می دهد، در حالی که مدیریت پیشنهاد اولیه کمی کمتر از 10 درصد را ارائه کرد.

آقای مارتین روز دوشنبه گفت: «فکر می‌کنم تا حدی که فکر می‌کنم نیازهای مسافران در چارچوب این مناقشه نادیده گرفته می‌شود، شوکه‌کننده است.» و افزود که هر دو طرف باید «در اطراف میز بچرخند» تا از وقفه بیشتر جلوگیری کنند.

او گفت که Aer Lingus موظف است “همه تلاش” خود را برای ایجاد حرکت در پشت مذاکرات برای یافتن راه حل انجام دهد.

Tánaiste از هر دو طرف خواست تا به فکر هزاران خانواده و افرادی باشند که برنامه های سفر تابستانی آنها تحت تأثیر لغو پروازها قرار می گیرد.

او گفت: «این تکان دهنده است که آنها در این نبرد بین مدیریت Aer Lingus و اتحادیه ها نادیده گرفته می شوند و به عمد، اگر بخواهید، به حاشیه کشیده می شوند. تمام اختلافات پایان می یابد و موثرترین راه برای پایان دادن به آنها استفاده از مکانیسم روابط صنعتی است که ما در ایالت WRC داریم. [Workplace Relations Commission]دادگاه کار

آقای مارتین در لوکزامبورگ صحبت می کرد، جایی که در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا شرکت می کرد.

در حالی که درخواست‌ها برای مداخله دولت در این مناقشه احتمالاً با نزدیک شدن به چهارشنبه افزایش می‌یابد، منابع ارشد نشان می‌دهند که وقتی دو طرف بسیار از هم دور هستند و امید چندانی به توافق وجود ندارد، چنین مداخله‌ای فایده چندانی ندارد.

این اختلاف در آخر هفته بدتر شد و شرکت هواپیمایی ایالپا را به “اخاذی” متهم کرد و اتحادیه نیز با ادعای “طمع” پاسخ داد و از رد اعتصاب کامل خودداری کرد.

مدیران شرکت‌های Aer Lingus و Ialpa روز یکشنبه گفتند که آماده گفتگو هستند در حالی که طرف مقابل را به مانعی برای مذاکرات معنادار متهم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید