پنج فعالیت تابستانی در فضای باز از فرهنگ عامه بریتانیا که با دوستان خود امتحان کنید


برقراری ارتباط با دنیای طبیعی اطراف خود در تابستان امسال، به جای گذراندن روزهای تعطیل خود در میان عذاب، می تواند راهی عالی برای کاهش استرس و با دوستان خاطرات جالبی بسازید.

این پنج ایده نه تنها شما را با دنیای طبیعی مرتبط می کند، بلکه شما را با میراث و فرهنگ بریتانیایی نیز در ارتباط می کند.

1. خوب لباس بپوشید

لباس پوشیدن یک رسم است که در ماه های تابستان در منطقه پیک و داربیشایر انجام می شود. اعضای جوامع محلی برای ایجاد آثار هنری خیره کننده برای تزئین چاه های محلی خود همکاری می کنند. آنها اغلب از گل و غیره ساخته می شوند مواد طبیعیمانند خاک رس و دانه.

در عبارتی که برای محققان فولکلور به طرز دردناکی آشناست، منشأ بانداژ چاه است “گم شده در مه زمان”. ولی به گفته برخی از محققان، این رسم برای اولین بار در قرن 17 اهمیت یافت. این آیین یک عمل شکرگزاری بود تا نشان دهد که شهرستان تا حد زیادی از طاعون در امان بوده است.

زندگی در همسایگی، مجموعه ای در گفتگو

20 و 30 سالگی هیچکس شبیه هم نیست. ممکن است برای وام مسکن پس انداز کنید یا فقط برای پرداخت اجاره به مشکل برخورد کنید. ممکن است در برنامه‌های دوستیابی ورق بزنید یا سعی کنید مراقبت از کودک را کشف کنید. مهم نیست چالش های فعلی شما، چالش های ما سریال یک چهارم زندگی مقالاتی برای به اشتراک گذاشتن در چت گروهی وجود دارد یا فقط برای یادآوری اینکه شما تنها نیستید.

بیشتر بخوانید از Quarter Life:


روستاهای دربی شایر و ناحیه پیک امروز بانداژهای خود را به نمایش می گذارند در طول تابستان. Peak District در آستان همه نیست، اما چرا از این رسم الهام نگیرید تا تزئینات خود را بسازید؟ چیزی بسازید که منعکس کننده شما، سال یا امیدهای شما به تابستان باشد تا کمی فولکلور را وارد زندگی شما کند.

2. به چیدن توت فرنگی بروید

نه فقط برای ویمبلدون، توت فرنگی ها دارای تاریخچه و فرهنگ عامه غنی برای لذت بردن هستند. از آن زمان خود توت شیرین بخشی از رژیم غذایی تابستانی بریتانیا بوده است قرن شانزدهمزمانی که برای اولین بار از آنها پیوند زده شدند وحشی در باغ های ما.

حتی قبل از آن، توت فرنگی در نسخه های خطی مذهبی قرون وسطایی وجود داشت که در آنجا به عنوان مورد استفاده قرار می گرفت نماد مسیحی از خوبی و پاکی آنها همچنین به عنوان نمادهای بخشش، عشق و امید در زمان های مختلف و در فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند از طریق تاریخ.

دفعه بعد که توت فرنگی های خود را خامه می کنید، مکث کنید و در مورد روش هایی که در گذشته استفاده شده اند و اینکه آیا این موضوع در حال حاضر با شما همخوانی دارد یا خیر فکر کنید. تابستان امسال با آب و هوای مرطوبی که دیده ایم، در حال شکل گیری خوشمزه است میوه های بزرگتر و آبدار. بنابراین برای اینکه بیشترین بهره را از توت فرنگی خود ببرید، در تابستان امسال از یکی از مزارع میوه در سراسر کشور، توت فرنگی خود را انتخاب کنید. اکثر مزارع ساعت کاری خود را به صورت آنلاین خواهند داشت، با هر اطلاعاتی که برای لذت بردن از چیدن خود نیاز دارید.

3. از رقصندگان موریس محلی خود حمایت کنید

رقص موریس یکی از شناخته شده ترین سنت های عامیانه انگلیسی است که قدمت آن به قرن ها قبل می رسد. این نوعی رقص محلی با تنوع های مختلف منطقه ای و سبکی است که در سراسر کشور اجرا می شود و اغلب با موسیقی محلی زنده همراه است.

رقص موریس را می توان به آن ردیابی کرد قرن 15 در انگلستان زمانی که نوعی رقص دربار بود. را “موریس مدرن” که امروزه بیشتر با آن آشنا هستیم در دهه 1700 ظاهر شد.

موریس در آکسفورد رقصید.

به عنوان یک سرگرمی ملی، رقص موریس کانون اصلی احیای عامیانه انگلیسی در اوایل قرن بیستم بود، به‌عنوان نقطه‌ای که مورد توجه خاص جمع‌آورنده آهنگ و رقص محلی انگلیسی بود. سیسیل شارپ. در حالی که شارپ به موریس به عنوان یک تعقیب مردانه نگاه می کرد، در سال های اخیر موجی از علاقه جدید زنان به این رسم مشاهده شده است.

او در سال 2023 زمانی که باس موریس (اصطلاح صحیح برای گروه موریس) طرف تماما زن (اصطلاح صحیح برای گروه موریس) مستقر در استراد بود، توجه او را جلب کرد. روی صحنه اجرا کرد در جوایز بریت با پای خیس.

در حالی که میانگین سنی شرکت کنندگان موریس به سمت 50 سال و بالاتر می رود، برخی از مناطق کشور وجود دارد افزایش گزارش با مشارکت جوان تر پس از صحبت با برخی از اعضای Boss Morris و مشاهده سبک‌های اجرای مدرن‌تر که اکنون در برخی از طرف‌های موریس در حال توسعه هستند، شور و شوق و سرگرمی نمایش داده شده باعث لذت تماشای آن و سرگرمی وسوسه‌انگیز برای پیوستن می‌شود.

4. مراقب خورشید باشید

همه ما به فضاهای سبز و تپه ها دسترسی نداریم، اما تماشای طلوع و غروب خورشید رایگان است و راهی عالی برای داشتن لحظاتی آرامش و تأمل در روزتان.

اگر هیچ چیز دیگری در این تابستان وجود ندارد، سعی کنید زمانی را برای چشمان خود به آسمان اختصاص دهید و شروع و پایان روز را مشاهده کنید و به زمانی از روز که خورشید طلوع و غروب می کند توجه کنید.

5. از روزهای طولانی (تا زمانی که طول می کشد) لذت ببرید.

20 ژوئن طولانی ترین روز سال بود که با نام Midsummer or شناخته می شود لیتر، و از دیرباز به عنوان یک نقطه جدایی ناپذیر از سال آیینی خدمت کرده است. روزهای بین این تاریخ و اعتدال پاییزی در 22 سپتامبر، زمانی که ساعات روشنایی روز و شب دقیقاً برابر است، بقیه تابستان ما هستند.

بنابراین تابستان را با بهترین استفاده از روزهای طولانی‌تر زمانی که اینجا هستند جشن بگیرید. برای پرندگان اولیه، در پیاده روی رسیدن به نقطه مرتفع نزدیک برای دیدن طلوع خورشید یک راه عالی برای استفاده از هر ثانیه از روزهای طولانی است. اگر بیشتر اهل شب زنده داری هستید، روشن کردن آتش برای خوش شانسی و محافظت، جشن سنتی پیش از مسیحیت برای گسترش نور و افزودن کمی رمز و راز به کباب های معمولی است. فقط مطمئن شوید با خیال راحت انجامش بده.

دیدگاهتان را بنویسید