توریست کانادایی پس از حمله در خیابان اوکانل دوبلین – روزنامه ایریش تایمز جان خود را از دست داد



یک گردشگر کانادایی که پس از حمله آخر هفته گذشته در خیابان اوکانل در دوبلین در وضعیت وخیمی در بیمارستان بستری بود، در بیمارستان درگذشت.

ننو دولماجیان (41)، یک مرد مجرد اهل مونترال، در یک حمله خیابانی در ساعات اولیه 23 ژوئن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

پس از این حمله، نگرانی‌هایی درباره احتمال زنده ماندن او وجود داشت و بعدازظهر سه‌شنبه در بیمارستان ماتر مرده اعلام شد. پدر و خواهرش از کانادا به آنجا رفتند تا در بیمارستان با او باشند.

پس از فوت آقای دولماجیان، کالبد شکافی جسد وی در حال انجام است. نتایج این تحقیق به تحقیقات کمک می کند و احتمالاً منجر به ارتقای تحقیقات از حمله ای که باعث آسیب می شود در این زمان می شود.

تحقیقات پلیس در مورد این حمله در 10 روز گذشته پس از حمله ادامه یافت و منجر به دستگیری چهار نفر شد و دو مرد متهم شدند.

مدالین گوزان (23) از سامر هیل رژه، دوبلین 1، به دو مورد حمله و آسیب رساندن به خیابان کاتال بروگا و خیابان اوکانل اوپر در ساعات اولیه 23 ژوئن متهم شده است.

آقای گیوزان، که اصالتاً اهل رومانی است، دوشنبه هفته گذشته در دادگاه منطقه دوبلین حاضر شد و با کمک یک مترجم به مراحل رسیدگی گوش داد.

گروهبان پلیس شان مک کارتی به قاضی پل کلی، رئیس دادگاه منطقه گفت که متهم به اتهامات وارده پاسخی نداده است. او گفت که آقای گیوزان هیچ اتهام دیگری در دادگاه نداشت، اما اعتراض به وثیقه به دلیل جدی بودن جرایم ادعایی و نگرانی در مورد خطر فرار بود و وثیقه رد شد.

یونوت دانکا (24)، یک تبعه رومانیایی از میدان راثدان، جاده دایره ای شمالی، دوبلین 7، متهم به حمله به ننو دولماجیان در ساعات اولیه 23 ژوئن است.

او جمعه گذشته، جمعه گذشته در دادگاه منطقه دوبلین حاضر شد، جایی که قاضی برایان اسمیت حکم داد که آقای دانکا خطرناک است و از وثیقه سرباز زد.

گروهبان کارآگاه Eoghan Byrne به قاضی اسمیت گفت که متهم ظاهراً با گروهی در خیابان Cathal Brugha بود که قربانی نزدیک شد و صحبتی را آغاز کرد.

ظاهراً یکی از اعضای گروه به او مشت زد و آنها به خیابان اوکانل رفتند که در آنجا تعامل دیگری با قربانی وجود داشت. برخی “خصومت کردند” در حالی که برخی دیگر سعی کردند مداخله کنند.

آقای دولماجیان به سمت اسکله رفت اما ظاهراً او را به زمین کوبیدند و “لگد دویدن” دریافت کرد. کارآگاه آن را به عنوان ضربه ای تمام عیار به صورت او توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید